Γράφει ο
Νίκος Γ. Σακελλαρόπουλος
Παραδοσιακά η Αριστερά ήταν έξω από κάθε τι που συμβαίνει στην αγορά και στη ζώσα κοινωνία. Η παρεμβατικότητά της περιοριζόταν πάντα σε ήσσονος σημασίας ζητήματα, από εκείνα που καθορίζουν τις ζωές των ανθρώπων και σε μεγάλο βαθμό την ποιότητα ζωής τους.
Κι
ήταν «ευτύχημα»
-μέσα σε όλα τα δεινά που προκλήθηκαν- που ο Τσίπρας την έφερε στην εξουσία και
την έκανε κυβερνώσα! Έτσι είδε όλη η κοινωνία τους μύθους που είχε δημιουργήσει
η Αριστερά να καταρρέουν. Ξέφτισε ακόμη και το ηθικό πλεονέκτημα, όπως έδειξαν
περιπτώσεις ως της Novartis, των τηλεοπτικών αδειών με εγγύηση βοσκοτόπια, τα
μύρια όσα ψέματα που εκτοξεύθηκαν προς κάθε κατεύθυνση, η κωλοτούμπα του
δημοψηφίσματος και τα συνεχή χάσματα λόγων και έργων.
Κι έρχεται πάλι σήμερα ο Τσίπρας και τα υποτιθέμενα νέα στελέχη του κι αρχίζουν να μοιράζουν χρήματα κι υποσχέσεις. Σαν να μην κυβέρνησαν ποτέ. Σαν να μην κρίθηκαν ποτέ. Προσφάτως, μοίραζαν δωρεάν μετακινήσεις και ξεκίνησαν να λένε ανείπωτες πολιτικές ανοησίες για τα Οικονομικά. Με αυτοπεποίθηση και τουπέ, που μόνο η άγνοια μπορεί να προσφέρει. Κάποιος βγήκε κι είπε ότι θα φορολογήσουν τα 1500 ΑΦΜ που βγάζουν περισσότερα από 900 χιλιάδες ευρώ τον χρόνο, για να μαζευτούν 4 δις ευρώ! Τελικά, μια απλή διαίρεση κατέδειξε την ανοησία, αφού αν κάποιος διαιρέσει τα 4 δις που θα μαζέψουν με τους 1500 πλούσιους που δηλώνουν ετησίως άνω των 900 χιλιάδων









