Η εβδομαδιαία στήλη με τα πολιτικά, παραπολιτικά, αθλητικά σχόλια της εβδομάδας και τις Τυπολογίες.
@ Νάμαστε πάλι.
Μετά από ένα κακό –από πλευρά υγείας- καλοκαίρι, που κύλησε για την αφεντιά μου μεταξύ νοσοκομείου, διαγνωστικών κέντρων, ενέσεων, αντιβίωσης και ανείπωτης πείνας…
Νερόσουπες και ζελέ….
@ Κι αν όλα αυτά συμβαίνουν στην Ακράτα, όπου στο Κέντρο Υγείας τα εκκολπώματα τα βαφτίζουν κήλη ή το νοσοκομείο του Αιγίου όπου τα βαφτίζουν κολικό του νεφρού, τότε μπορείτε να κατανοήσετε την ταλαιπωρία, μέχρι που ο εξ Αθηνών γιατρός Στέλιος Ρέστος και δη δια του τηλεφώνου του «Ευγενίδειου» να κάνει τη σωστή διάγνωση.
Που επιβεβαιώνεται κατόπιν από τις αξονικές και τις μαγνητικές…
@ Ταλαιπωρία σας λέω.
Ούτε στον Τσίπρα τέτοια, ούτε στον Στρατούλη, ούτε στον Ταμήλο και τον τελάλη (κατά κόσμο Ιορδάνη Τζαμτζή)…Ούτε καν στον Φωτόπουλο…
@ Τέλος πάντων…
Μαζευτήκαμε κι αρχίζει η περιπέτεια για την αντιμετώπισή τους.
Χειρουργείο και δη άμεσα. Στα τέλη της εβδομάδος ή στις αρχές της επόμενης.
Και κάποια μηνάκια μετεγχειρητική ταλαιπωρία.
Όμως παίρνω κουράγιο από τον Μητσοτάκη.
@ Που τον κουβάλησαν με αναπνευστικό πρόβλημα στην εντατική μονάδα κλινικής των Χανίων κι οι γιατροί είδαν κι έπαθαν να βγουν από εκεί….
Η δε κατάστασή τους κρίνεται σταθερή κι άκρως ικανοποιητική!
@ Ας μη σας ζαλίζω άλλο με τα δικά μου.
Άρτι αφιχθείς, δεν έχω πολλά να σας πω σήμερα.
Θα προτάξω την ευχή καρδιάς για καλό φθινόπωρο.
@ Κι αφού ακόμη δεν έχουν κινητοποιηθεί ή επιστρέψει οι «ρουφιάνοι» της στήλης, σκέφτομαι να σας πω μερικά πράγματα αναφορικά με όσα με προβλημάτισαν το καλοκαίρι.
@ Να σας πω την αλήθεια δεν έχω όρεξη ν’ ασχοληθώ με τα καθαρά πολιτικά δρώμενα.
Αλλά δεν μπορώ να μη χλευάσω την απόφαση του προέδρου Βαγγέλα (της Βουλής μας ντε), συμφώνως με την οποία οι υπάλληλοι του ευαγούς αυτού ιδρύματος θα εισπράττουν επίδομα 15 ευρώ για ταξί (!!!) κάθε φορά που υπάρχουν απογευματινές συνεδριάσεις!
Δεν σώζεται ρε παιδιά αυτή η χώρα.
Όσα κι αν υφιστάμεθα όλοι μας, για να συντηρούμε αυτή τη μαλακία που υπερασπίζεται ο πρόεδρας Βαγγέλας κι όλοι εκεί μέσα…
@ Άντε ρε παλικάρια και σ’ επίδομα μπουγάτσας….
Που ξέρετε;
Μπορεί να σας δοθεί κι επίδομα σπληνάντερου…
@ Παρεμπιπτόντως, έμαθα ότι ο τελάλης είναι θυμωμένος με τον πρόεδρο της Βουλής, επειδή αν και κουμπάροι και κολλητοί από τα χρόνια της ΟΝΝΕΔ, δεν χρησιμοποίησε την επιρροή του για να γίνει…υπουργός.
Προφανώς για το γνώθι σ’ αυτόν δεν του έχει μιλήσει κανένας….
@ Αυτός ο ρατσιστής, σκοταδοφόρος, μεσαιωνιστής βουλευτής Νικολόπουλος, έχει μεγάλη πλάκα. Τόσο με τις κατά καιρούς δηλώσεις του, όσο και με την αντίληψη που έχει περί της ελευθερίας του ατόμου.
Κι επειδή γνωρίζει ότι οι ημέρες του στην πολιτική κονίστρα του τόπου είναι πλέον μετρημένες –όσο κι αν βοηθούν οι αγαπημένοι του ρασοφόροι όπως ο σκοταδιστής μητροπολίτης Καλαβρύτων και τινές άλλοι- έχει βαλθεί ν’ αμολάει κάθε είδους κουταμάρα που κατεβάζει ο εγκέφαλός του (;;;), μήπως και συγκινήσει το χριστεπώνυμο πλήθος…
@ Ο άνθρωπος που αντί κολόνια μυρίζει λιβάνι και σταυροκοπιέται ακόμη και μπροστά σε σταυρούς φαρμακείων, «κτύπησε» πάλι από το διαδίκτυο με την ρατσιστική επίθεσή του εναντίον του πρωθυπουργού του Λουξεμβούργου, για τον οποίο έγραψε:
«Από την Ευρώπη των εθνών-κρατών,στην Ευρώπη των... πουσταριών!!!
Ο πρωθυπουργός του Λουξεμβούργου αρραβωνιάστηκε με τον αγαπημένο του».
@ Το ότι ο πρωθυπουργός του Λουξεμβούργου δεν του απάντησε «έλα εδώ μωρή βλαχοψαροκασέλα να μου τα πεις ευθέως και κατάμουτρα», πιθανότατα οφείλεται στην αγωγή του και στο γεγονός ότι ο άνθρωπος είναι ελληνοσπουδασμένος και χωμένος βαθειά στο αρχαίο ελληνικό πνεύμα.
Και στο ότι δεν είναι χωμένος κάτω από άμφια για να επιβιώνει, ούτε τρέχει από κηδεία σε μνημόσυνο κι από λιτανεία σε λιτανεία για να μαζεύει ψηφάκια, όπως ο ρατσίσταρος Νικολόπουλος.
@ Οφείλω όμως να τονίσω, ότι τους Νικολόπουλος που πιστεύουν ότι η διαφορετικότητα αποτελεί ανωμαλία (όπως έλεγε κι ένας μακαρίτης λαοπλάνος αρχιπαπάς), εμείς οι μαλάκες τους στέλνουμε στη Βουλή.
@ Άραγε γνωρίζει ο Νικολόπουλος, για ποιον λόγο μπόλικοι δεσποτάδες, αρχιμανδρίτες και λοιποί ρασοφόροι αποκαλούν ο ένας τον άλλο …Φωφώ, Λούλα, Σούζι, Πωλίνα ή σκέτο «Μωρή τρελιάρα» κι έχουν αναγάγει τις πίπες σε Ολυμπιακό αγώνισμα;
Ξέρει τίποτα επί τούτων ή απλώς είναι για μια ακόμη φορά υποκριτής;
@ Πάμε παρακάτω.
Η ιστορία με τον Νικολόπουλο, μου άναψε τα αίματα.
Κι ενώ είχα σκοπό ν’ ασχοληθώ με τις παπαριές και την ανικανότητα των λειτουργών του δημοσίου που έκαναν άνω κάτω τον τόπο επειδή δεν κάθισαν να βάλουν στα κομπιούτερ κάποια εκατοντάδες παραδείγματα εφαρμογής του ΕΝΦΙΑ, με αποτέλεσμα αυτό το μπάχαλο, δεν θα το κάνω.
Άλλωστε γράφηκαν τόσα πολλά όλο το καλοκαίρι.
Δεν θ’ ασχοληθώ λοιπόν με τον ΕΝΦΙΑ αλλά με τα άμφια.
Δεν μπορώ λοιπόν να μην σχολιάσω τις αντιδράσεις της εκκλησίας και κάποιων γραφικών ρασοφόρων που την εκπροσωπούν στην κεφαλή της, αναφορικά με τα αντιρατσιστικό νομοσχέδιο.
Οι περισσότεροι συνοδοιπόροι του Νικολόπουλου.
@ Θυμήθηκα λοιπόν, ότι πριν από καμιά τριανταριά χρόνια, συμφώνως με τις επιταγές και τις επιθυμίες της εκκλησίας, μα και τη συντηρητικούρα και τη μούχλα της πολιτικής άρχουσας τάξης, υπήρχε «εν ζωή» ο περίφημος νόμος για τη μοιχεία.
Η αστυνομία είχε τη δικαιοδοσία ακόμη και να σπάσει την πόρτα του ξενοδοχείου ή του σπιτιού που συνευρίσκετο το «παράνομο» ζευγάρι κι οι μοιχοί οδηγούνταν καλυμμένοι με σεντόνια στο αστυνομικό τμήμα, προκειμένου να πιστοποιηθεί το «έγκλημά» τους.
@ Η κυβέρνηση του ΠαΣοΚ, σε μια περίοδο που οι σχέσεις του ήταν τεταμένες με την εκκλησία, σε συνδυασμό με τις ερωτοδουλειές του επικεφαλής της, κατάργησε τον παράλογο και μεσαιωνικό νόμο.
Καθιέρωσε το αυτόματο διαζύγιο, νομοθέτησε υπέρ της απλοποίησης διαδικασιών του συναινετικού διαζυγίου, καθιέρωσε τον πολιτικό γάμο, την πολιτική βάφτιση και την πολιτική κηδεία.
Όλα αυτά που συνέβαιναν τότε, τόσο με τον μεσαιωνικό νόμο όσο και με τις αντιδράσεις των παπάδων, σήμερα μας φαίνονται γελοίες ιστορίες.
@ Σήμερα, οι μητροπολίτες και το λοιπό παπαδαριό, έχουν κηρύξει ιερό ανένδοτο πόλεμο, ούτως ώστε να εμποδίσουν τη νομική ένωση ατόμων του ιδίου φύλλου.
Απειλούν (μητροπολίτης Πειραιά –γνωστός και από το κήρυγμά του περί των συνεπειών του πεοθηλασμού) με αφορισμό όσους πολιτικούς τολμήσουν και ψηφίσουν το νόμο, μάχονται να σταματήσουν την εναρμόνιση της νομοθεσίας με την σημερινή πραγματικότητα.
@ Προσκολλημένοι στον μεσαίωνα παραληρούν ασχολούμενοι με τις σεξουαλικές προτιμήσεις των άλλων.
Αποκαλούν «ανώμαλο» ή «αχρείο» όποιον άνθρωπο επιλέγει να έχει την σεξουαλική ζωή που ο ίδιος επιθυμεί.
Απαιτούν από την κοινωνία να δίνει λογαριασμό σ’ εκείνους ή το εικονοστάσι, για τον τρόπο που επιθυμεί να ζει.
Συμβουλεύουν το ποίμνιό τους για τις πρακτικές που θ’ ακολουθήσει στο κρεβάτι του!
Κι ας φιλοξενούν πολλοί εξ αυτών στις βιλάρες τους τα όργια του Διόνυσου…
Κι ας ψέλνουν συχνά πυκνά σε ναύτες και λοιπά ένστολα παιδιά της πατρίδας το «φαντάρε μου φαντάρε μου πάρε κι εμέ μαζί σου και να του πεις του λοχαγού πως είμαι αδελφή σου»…
@ Είναι οι ίδιοι που πριν λίγα χρόνια οργάνωναν τις λαοσυνάξεις για τις ταυτότητες, αφόριζαν επιφανείς Έλληνες του πνεύματος, οι ίδιοι που κάθε λίγο και λιγάκι ανακαλύπτουν θαύματα σε εικόνες που βγάζουν αίμα από …βύσσινο….
Είναι τα μαυροφορεμένα στρουμφάκια με τις φασίζουσες σκοταδιστικές αντιλήψεις τους, που απαιτούσαν κι απαιτούν να έχουν λόγο στα της Πολιτείας, βίαζαν κι εξακολουθούν να το πράττουν, κάθε εκσυγχρονισμό της νομοθεσίας του Κράτους μας…
@ Κι όλα αυτά, σ’ ένα Κράτος της Δύσης, που νομίζει ότι είναι σύγχρονο και σέβεται τ’ ανθρώπινα δικαιώματα.
Η ιστορία συνεχίζεται.
Με πολιτικούς που δίνουν λόγο στους παπάδες.
Με παπάδες που κατευθύνουν ψηφάκια κατά το δοκούν.
@ Χωρίς να ξεχνάμε τους τιμοκαταλόγους του εμπορίου των οίκων τους…
Κηδεία απλή 70 ευρώ.
Κηδεία με bonus μητροπολίτη και επικήδειο λόγο με δάκρυα, 300 ευρώ.
Κηδεία με φουλ σχήμα στην πίστα (4 παπάδες, ένας αρχιμανδρίτης κι ένας μητροπολίτης) 600 ευρώ.
Κηδεία με όλα τα προηγούμενα συν μπόνους το άναμμα του κεντρικού πολυελαίου, 800 ευρώ.
Κηδεία με όλα τα προηγούμενα και τα μπόνους συν το κόκκινο χαλί, 900 ευρώ.
Παρκάρισμα νεκροφόρας εμπρός από τον ναό, 100 ευρώ.
Παρκάρισμα νεκροφόρας στους γύρω δρόμους, 20 ευρώ.
@ Βάφτιση με ζεστό νερό στην κολυμπήθρα 80 ευρώ.
Βάφτιση με ζεστό νερό επάνω από τη μέση της κολυμπήθρας, 120 ευρώ.
Βάφτιση με φωναχτή αναγγελία του ονόματος του μωρού, για ν’ ακούσει η γιαγιά, 120 ευρώ.
Βάφτιση με λάδωμα του μωρού από έξτρα παρθένο ελαιόλαδο «Ελαϊς», 75 ευρώ.
Βάφτιση με φωτογράφηση της τελετής, 55 ευρώ.
Βάφτιση με χαρτομάντιλα για τους συγγενείς που συγκινούνται, 125 ευρώ και 30% προμήθεια για κάθε γλυκό….
@ Κοινωνία του μωρού ημέρα Σάββατο, 50 ευρώ.
Κοινωνία του μωρού ημέρα Κυριακή, 80 ευρώ.
Κοινωνία μωρού μεσοβδόμαδα 15 ευρώ.
Κι όλα αυτά χωρίς ΦΠΑ και χωρίς δόσεις….
@ Ας μη γελάμε κι ας μη νομίζουμε όλοι εμείς που κοιμόμαστε με άτομα διαφορετικού φύλλου, ότι το θέμα δεν μας αφορά.
Μας αφορά και με το παραπάνω.
Μπορεί η ανακοίνωση της ιεράς συνόδου για την αποδοχή του αντιρατσιστικού νομοσχεδίου ν’ αμβλύνει τις εντυπώσεις, αλλά δεν βάζει στη θέση της την πλειοψηφία των έξαλλων σκοταδιστών.
Από πού κι ως πού ένα σοβαρό Κράτος που θέλει να νομοθετήσει πρέπει να ζητά από τους παπάδες να εγκρίνουν τους νόμους του;
Κι οφείλουμε να επιλέξουμε.
Ορθόδοξο μεσαιωνικό ταλιμπανισμό ή Δύση κι ελευθερία στη σκέψη και τις επιλογές μας;
@ Πάμε παρακάτω.
Η μεγάλη πλειοψηφία της ελληνικής κοινωνίας έμαθε ξαφνικά κι εν μέσω των μπάνιων της, ότι στην Αμφίπολη έρχεται στο φως, από την αρχαιολογική σκαπάνη, μια αποκάλυψη για την οποία θα μιλάει η οικουμένη.
Σ’ ένα Κράτος της πλάκας, με λαό ημιμαθή κι «απολίτιστο» η είδηση ακούστηκε ως νέα…
Κι όμως.
Η συγκεκριμένη ανασκαφή έχει ξεκινήσει από τη δεκαετία του εξήντα (από τον Δ. Λαζαρίδη) κι έμεινε «παγωμένη» για πενήντα ολόκληρα χρόνια παρ’ ότι υπήρχαν σαφέστατες ενδείξεις περί της σημαντικότητάς της.
Ουδείς ασχολήθηκε.
@ Για δεκαετίες δεν υπήρχε η ανασκαφή της Αμφίπολης για το υπουργείο Πολιτισμού.
Είχαν σοβαρότερα πράγματα ν’ ασχοληθούν.
Πώς, επί παραδείγματι θα έβγαζαν επιδοτήσεις για τον Κραουνάκη, τον Νταλάρα και πλείστους συναδέλφους τους, για να…συναυλιάζουν τον λαό.
Πώς θα φέρουν βόλτα τους συνδικαλιστές για να είναι ανοικτά τα Μουσεία, την Ακρόπολη, την Αρχαία Ολυμπία και τους Δελφούς.
Πώς θα καλύπτουν τα έργα και τις ημέρες της ποδοσφαιρικής παράγκας, αφού ως γνωστόν το ποδόσφαιρο και δη το ελληνικό προάγει τον πολιτισμό!
Πώς θα κουκουλώσουν το θέμα με τη γκόμενα του Ζαχόπουλου!
Τόσα και τόσα άλλα.
@ Κράτος μπουρδέλο!
Σε μια χώρα που είναι κτισμένη επάνω στην αρχαιότητα, προτεραιότητα ήταν οι θίασοι, οι τραγουδιστάδες και τα ωράρια των συνδικαλιστών…
Θέλετε να πούμε τα πράγματα με τ’ όνομά τους;
Αν ο Ανδρόνικος δεν είχε προσωπική φιλία με τον Καραμανλή για να εξασφαλίσει πόρους για την ανασκαφή, όχι ο τάφος του Φιλίππου δεν θα είχε ανακαλυφθεί στη Βεργίνα, αλλά ούτε τάφος στην Άνω Αγουλινίτσα.
Αν η Μελίνα δεν προέτασσε την προσωπική της «τρέλα» για να αναγάγει σε ζήτημα ζωής της την επιστροφή των γλυπτών του Παρθενώνα, όχι μόνο δεν θα υπήρχε ζήτημα επί τούτου, αλλά ούτε καν θα είχαμε σήμερα το Μουσείο της Ακρόπολης.
@ Να σας πω και το άλλο.
Αν δεν υπήρχε η στενή σχέση του πρώην υπουργού Πολιτισμού Κ. Τζαβάρα (ουδείς τον μνημόνευσε σ’ αυτή την ιστορία) με την αρχαιολόγο Κατερίνα Περιστέρη, ούτως ώστε να της δοθεί βοήθεια για τη συνέχιση της ανασκαφής, ούτε τον τάφο της Αμφίπολης θα βγάζαμε στο φως.
Τη δε γνωριμία του Τζαβάρα με την αρχαιολόγο, προώθησε ο νυν περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας, απόστολος Τζιτζικώστας.
Ξαναλέω.
Κράτος μπουρδέλο!
Κι όποιος πολιτικάντης θέλει ας ζητήσει τον λόγο όπου θέλει.
Κράτος που θα έπρεπε να είναι η παγκόσμια έδρα της Αρχαίας ιστορίας, με πανεπιστημιακά τμήματα παγκόσμιου κύρους, με φοιτητές απ’ όλη την υφήλιο, με οργασμό ανασκαφών από αρχαιολόγους και φοιτητές, είχε μέχρι πρότινος τα Μουσεία του να λειτουργούν σε …ώρες δημοσίου!
@ Πάμε παρακάτω.
Οφείλω να σας εξομολογηθώ μια βαθύτατη ανησυχία μου αφού μετά την κλήρωση των ομίλων του Europe League που έφερε αντιμέτωπους τον Αστέρα Τρίπολης με τους τουρκαλάδες της Μπεσικτάς, ούτε ο Νικολόπουλος, ούτε ο Άνθιμος, ούτε ο Αυτιάς, ούτε ο Τέρενς Κουίκ, ούτε η Ραχήλ Μακρή, ούτε καν ο Ταμήλος, έκαναν κάποια δήλωση για την επικείμενη απόβασή τους στα ιερά μας χώματα.
Όπου, στην Τριπολιτσά και δη στο γήπεδο «Θεόδωρος Κολοκοτρώνης», θα σηκώσουμε και πάλι τα γιαταγάνια για να σώσουμε τον ελληνισμό και την ορθοδοξία από τις μουσουλμανικές ορδές…
@ Σας είπα εξ αρχής, ότι δεν έχω πολλά να σας πω σήμερα για πολιτικά παρασκήνια.
Εξ αυτού, είναι μεγάλη ευκαιρία να σας μιλήσω για τον φίλο μου τον Σωτηράκη.
Που είναι μεγάλη περίπτωση.
Περάσαμε μαζί σχεδόν όλο το καλοκαίρι.
Σε νοσοκομεία μαζί.
Στις εξετάσεις μαζί, καλά νάναι το παλικάρι (τρόπος του λέγειν), μου κουβαλούσε ακόμη και τα λίτρα νερού που έπρεπε να κατεβάσω για τους υπέρηχους, τις αξονικές και τις μαγνητικές.
Στη θάλασσα μαζί.
Στα παιγνίδια της Πανάθας μαζί.
Στο τάβλι μαζί. Μέχρι που τον άφησα να νικήσει σε ένδειξη ευγνωμοσύνης.
@ Τον κοίταζα με μέγιστο θαυμασμό καθημερινά, να βάζει τις γόβες θαλάσσης του για να διανύσει το ενάμιση μέτρο από τη ομπρέλα ως την θάλασσα.
Προφανώς για να μη καούν οι πατουσίτσες του από την άμμο.
Αμέσως μετά την βουτιά, τίναζε το κεφάλι του δεξιά κι αριστερά με χάρη που θα ζήλευε η Κοντσίτα.
@ Ο Σωτηράκης ο φίλος μου, έχει δυο αγαπημένα χόμπι που δεν τ’ αποχωρίζεται ούτε στις διακοπές του.
Το ένα είναι το Στοίχημα.
Μέγας χορηγός των εταιρειών στοιχήματος, γνωρίζει ανά πάσα ώρα και στιγμή του 24ώρου, ποιος παίζει με ποιον σ’ όλα τα μήκη και πλάτη του πλανήτη.
Ποια είναι η ενδεκάδα της τάδε ομάδας και ποια της δείνα.
Ποιος είναι τραυματίας στην Κάτω Μαγούλα της Ιαπωνίας και ποιον απέκλεισε από την ενδεκάδα ο προπονητής της Άνω Παναγιάς του Περού.
Που τον χάνεις που τον βρίσκεις, μπροστά σε μια φυλλάδα που γράφει πληροφορίες για το πώς θα παίξει η Μικτή Λιακάδας της Φινλανδίας με την Μικτή Αγίου Φανούρη της Κάτω Παναγιάς στην Λετονία.
@ Κι ύστερα άλλη φυλλάδα.
Κι αργότερα η αναζήτηση πληροφοριών στο ίντερνετ.
Κι όταν έρχεται η ώρα να παρακολουθήσει ένα παιγνιδάκι στην τηλεόραση, ανοίγει δίπλα του και το λάπτοτ, συνδέει και το κινητό του με τις στοιχηματικά sites, για να μαθαίνει ταυτοχρόνως και την εξέλιξη των παιγνιδιών που έχει ποντάρει.
Σημαντική λεπτομέρεια.
Όταν στον ύπνο του δεν βλέπει σουβλάκια, παϊδάκια, κοκορέτσια και πίτσες, παρακολουθεί στοίχημα.ροχαλίζοντας.
@ Το δεύτερο χόμπι του φίλου μου του Σωτηράκη, είναι οι πορδές.
Τις έχει αναγάγει σε προϊόν με προστατευόμενη ονομασία προέλευσης.
Κι είναι απορίας άξιο για ποιον λόγο το «παπάκι» του (περί της κυρίας σε άλλο «Καλντερίμι») δεν έχει αναζητήσει ακόμη, την επαναφορά στην αγορά της «Κλανιόλας», που ανθούσε στη Ζάκυνθο και τα νησιά του Ιονίου, σχεδόν μέχρι την δεκαετία του πενήντα του περασμένου αιώνα.
Δεν γνωρίζει ότι η κλανιόλα είναι η μοναδική της σωτηρία;
@ Ο Σωτηράκης, λοιπόν, ο φίλος μου, κλάνει από άποψη κι όχι εξ αιτίας όσων σαβουρώνει.
Οι κλανιές του κάποιες φορές μοιάζουν με κονσέρτο του Μπαχ!
Ενίοτε και με σκυλάδικα του Μάκη Χριστοδουλόπουλου.
Μπορεί και της Έφης Θώδη…
@ Σωτήρης φίλτατοι.
Ξεκινάει με πορδή ντροπαλή, που συνοδεύεται με θωπεία της κοιλιάς του…
Ακολουθεί με πορδή ύπουλη, υπόκωφη, που μοιάζει με τρομοκρατικό κτύπημα της Χαμάς κι αφήνει σέκος τους πέριξ.
Εκτός απ’ το «παπάκι».
@ Η κορύφωση όμως, έρχεται με την πορδή –Ναπάλμ η οποία, επίσης, συνοδεύεται με θωπεία της κοιλίας του.
Δηλητηριώδη αέρια γεμίζουν στο άψε σβήσε, όχι μόνο τους πέριξ του, αλλά κι όσους βρίσκονται σε απόσταση εκατοντάδων μέτρων…
Μόνο η γιαγιά Ιωάννα έχει βρει το αντίδοτο.
Πάει κάθε βράδυ σινεμά κι αναπνέει καθαρό αέρα δυο –τρεις ώρες…
@ Συμβουλή ενός παθόντα.
Αν συναντήσετε τον φίλο μου τον Σωτηράκη, αποφύγετε να μπείτε μαζί του στο ασανσέρ, αποφύγετε να καθίσετε δίπλα του σε απόσταση καρέκλας, αποφύγετε ακόμη και να πιείτε καφέ μαζί του, αφού ως γνωστόν ο καφές προκαλεί πόλεμο εντέρων…
@ Ο Σωτηράκης ο φίλος μου κάνει δίαιτα.
Αυτό όμως, δεν τον εμποδίζει να κατεβάζει μονόμπουκο ένα …δέμα γκιούλμπασι με πιπεριές, τυριά, κρεμμύδια και σκόρδα, μισή γουρουνοπούλα και δυο τρεις χοιρινές μπριζόλες για επιδόρπιο.
Ιατρικά, ο όρος είναι «Megalos lemargous malakas», αλλ’ αυτό είναι ήσσονος σημασίας.
Αυτό που ουσιαστικά έχει σημαντική σημασία, αποτελεί το γεγονός ότι λίγη ώρα μετά, θέλει και τους λουκουμάδες του για να φύγει, λέει, η γεύση της κρεατίλας…
Πασπαλισμένους με σοκολάτα επειδή ξαφνικά τον έπιασε υπογλυκαιμία…
@ Ο κρεατόσακος έχει γεμίσει!
Μετά, όπως ήδη σας έχω πει, αρχίζει το ρεσιτάλ κλανιάς!
Ομού μετά της θωπείας του κρεατόσακου αλλά και των όρχεων, που είναι βέβαιο ότι συνοδεύονται με την σοφή σκέψη… «τι ωραία περνάμε ρε πούστη μου»…
Το «παπάκι» αντιδρά.
«Βρε Σωτήρη», πάλι ξέχασες τη δίαιτά σου…Σαν παιδί κάνεις…
@ Το μεγάλο λάθος του «παπακιού» είναι ότι δεν έχει αντιληφθεί πως ο καλός της δεν κάνει σαν παιδί αλλά, είναι παιδί…
Πιο μικρό κι από την Ιωαννούλα…
Πιο μικρό κι από τον Γρηγοράκη με το ροζ του μαγιό, που έχει τεστοστερόνη πιο πολύ κι απ’ του Ζαγοράκη…
@ Ο φίλος μου ο Σωτηράκης είναι και ψήστης.
Αρχάριος, αλλά ψήστης και καλός βοηθός του παππού Γρηγόρη.
Νομίζω ότι του έχει γίνει όνειρο ζωής να φάει το πρώτο αρνί που θα ψήσει ο ίδιος.
Αλλά, δεν ξέρει να το δέσει στη σούβλα, χώρια που είναι ευαίσθητος και μάλλον τον τρομάζουν τα γουρλωμένα μάτια στο κεφαλάκι…
@ Ο φίλος μου ο Σωτηράκης, εκτός από τις στοιχηματικές φυλλάδες, επιδίδεται μετά μανίας και στην ανάγνωση εντύπων που φέρουν ονόματα παραπλήσια του καφέ.
Από αυτές μαθαίνει όλα τα νέα του εγχώριου star system και πόσο ωραία περνάνε στη Μύκονο τα λογής λογής ξέκολλα κι οι φραγκάτοι αργόσχολοι.
Μαθαίνει πόσες σαμπάνιες ανοίχτηκαν στον φίλο του τον Ρέμο, πόσα πούρα Cohimba κάπνισε ο τάδε μεγαλόσχημος και πόσα κουτιά μαύρο χαβιάρι (κατά προτίμηση Μπελούγκα) κατάπιε η μεγαλόσχημη αοιδός με τα ωραία πόδια.
Μαθαίνει κι όλα τα νέα για τις τηλεοπτικές εκπομπές τύπου «Κάτσε πάνω από τη μπάρα», «Κάτσε μπρούμητα» ή «Δες το διαμαντένιο μου»…
@ Ο φίλος μου ο Σωτηράκης είναι κι ιδιαιτέρως πιστός και θρήσκος άνθρωπος.
Είναι εξ εκείνων που πιστεύουν ότι η θρησκεία είναι εκ των κυριότερων συστατικών του ελληνικού έθνους.
Ζητάει καθημερινά από τη γιαγιά Ματίνα να τον ξεματιάσει επειδή νομίζει ότι είναι ομορφάντρας και τον ματιάζουνε…
Όπως λέει, το μάτιασμα το πιστεύει η θρησκεία.
@ Επειδή με τα άδυτα του μυαλού του έχω αποκτήσει στενή σχέση, υποπτεύομαι ότι μέσα σ’ αυτό έχει μια μεγάλη μπίζνα.
Σκέφτεται να βγάλει μια «Ierokarta Visa», που θα παρέχει προνόμια σε όλους σαν κι εκείνον.
Όπως, κηδεία σε 36 άτοκες δόσεις, βάπτιση με δωρεάν αναφορά του δεύτερου ονόματος, έκπτωση 10% σε κεριά, 25% σε φυλαχτά, 50% σε cd μ’ εκκλησιαστικούς ύμνους και πρωτίστως δωρεάν εξομολόγηση…
Χοντρά λεφτά…
@ Έχω πολλά να σας πω ακόμη για τον φίλο μου τον Σωτηράκη, αλλά εδώ ψηλά στην Πεντέλη άρχισε να κάνει την εμφάνισή του ένα περίεργο νέφος οσμών!
Ωχ ωχ ωχ!
Προφανώς μόλις άσκησε το δεύτερο χόμπι του…
Μπορεί να είναι στην άλλη άκρη του λεκανοπεδίου, όμως οι Ναπάλμ διαχέονται ταχύτατα…
Ασφυκτιώ!
Δεν γράφω άλλο….
Αέραααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααα!
@ Την άλλη Κυριακή-αν επιτρέψουν τα εκκολπώματα κι η επικείμενη εγχείρηση- θα είμαστε στον κανονικό μας ρυθμό.
Θα ξαναμπούμε σε πολιτικά άδυτα, θα ξαναγράψουμε πολλά εξ εκείνων που θα μάθετε λίγο μετά από τις εφημερίδες τα δελτία ειδήσεων, θα θυμηθούμε τους αγαπημένους και λατρεμένους ήρωες της στήλης…
@ Καλό φθινόπωρο και μη λησμονάτε ούτε ένα λεπτό το μότο μας.
Να προσέχετε όσους αγαπάτε και μη ξεχνάτε ότι τα μικρά παιδιά, οι μεθυσμένοι και τα κολάν λένε πάντα την αλήθεια…
Φιλούρες!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου