Οι απεργίες των…Κολλάδων, των Κουλουμπαρίτσιδων και των άλλων προνομιούχων κρατικοδίαιτων της ΕΘΕΛ, «γονάτισαν» το επιβατικό κοινό που χρησιμοποιεί τα λεωφορεία, αλλά από την άλλη πλευρά, κορύφωσε και τις μεταξύ τους αντιθέσεις.
Αφού χρησιμοποίησαν και χρησιμοποιούν τα κρατικά λεωφορεία, λες κι είναι
ιδιοκτησία τους, φτάνοντας ακόμη και σε προτροπές σε επιβάτες να μη πληρώνουν εισιτήριο (!!!), αφού συγκέντρωσαν τη μήνη του επιβατικού κοινού, κατέληξαν σε αδιέξοδο, με αποτέλεσμα τις μεταξύ τους έριδες, την εκτόξευση κατηγοριών και την παραίτηση – αποπομπή, του προέδρου του συνδικάτου οδηγών, Νίκου Κουλουμπαρίτση.
Είναι χαρακτηριστικό, ότι ο Κουλουμπαρίτσης είναι στέλεχος της ΠΑΣΚΕ (ΕΘΕΛ) και….πλακώθηκε με τους…συντρόφους του στην ίδια παράταξη, οι οποίοι, όπως καταγγέλλει ο ίδιος…τον εκπαραθύρωσαν και τον αντικατέστησαν.
Ο ίδιος καταγγέλλει, ακόμη, ότι έμαθε την αντικατάστασή του από τη γραμματεία της ΠΑΣΚΕ (ΕΘΕΛ), από την τοιχοκόλληση στα αμαξοστάσια.
Από την πλευρά τους, στελέχη της ΠΑΣΚΕ (ΕΘΕΛ), ισχυρίζονται ότι οι πληροφορίες απομάκρυνσης του Κουλουμπαρίτση γίνονται σε μια προσπάθεια δημιουργίας εντυπώσεων εις βάρος του συνδικαλιστικού κινήματος και της παράταξής τους.
Πάντως, άνθρωποι που γνωρίζουν άριστα τα ενδότερα των κρατικοδίαιτων της υπερχρεωμένης ΕΘΕΛ, ισχυρίζονται ότι λόγω του σημαντικού αριθμού «πράσινων» εργαζομένων στην εταιρεία, ο υπουργός μεταφορών Δημήτρης Ρέππας, επιχείρησε να διασπάσει ήπια την απεργία, χωρίς να καταφύγει, στην ζητούμενη από πολλούς, πολιτική επιστράτευση. Έτσι, πλακώθηκαν μεταξύ τους οι πασκίτες, κάποιοι εκ των οποίων απαιτούσαν συνέχιση της απεργίας και κάποιοι άλλοι (όπως ο Κουλουμπαρίτσης) είχαν ως κατεύθυνση την αναστολή της.
Κι όσο ο υπουργός κι η κυβέρνηση, συζητούν και ξανασυζητούν με τους κρατικοδίαιτους συνδικαλισταράδες για έναν ψηφισμένο νόμο του κράτους, τόσο τους αποθρασύνουν με αποτέλεσμα την ατέλειωτη ταλαιπωρία του επιβατικού κοινού (που εκ των πραγμάτων ανήκει στις χαμηλότερες εισοδηματικά κοινωνικές τάξεις).
Η λύση είναι ξεκάθαρη κι όσο δεν την βλέπει ο κρατιστής Ρέππας, τόσο περισσότερο θα ταλαιπωρείται ο κόσμος.
Πολιτική επιστράτευση.
Για να μη πούμε, που είναι και το σωστότερο, ιδιωτικοποίηση.
Στο κάτω κάτω της γραφής, όλη η Ελλάδα, πλην της Αθήνας, έχει ιδιωτικές συγκοινωνίες (ΚΤΕΛ, Θεσσαλονίκη, όλες οι άλλες πόλεις).
Έχουν εκεί κάτι μεμπτό οι συγκοινωνίες;
Γιατί, λοιπόν, η Αθήνα να έχει αυτό το χάλι και τις επιδοτήσεις να τις πληρώνουν κι εκείνοι που διαμένουν στον Έβρο, την Κρήτη, τη Μακεδονία και τον νησιωτικό χώρο;
Για να μη πούμε, που είναι και το σωστότερο, ιδιωτικοποίηση.
Στο κάτω κάτω της γραφής, όλη η Ελλάδα, πλην της Αθήνας, έχει ιδιωτικές συγκοινωνίες (ΚΤΕΛ, Θεσσαλονίκη, όλες οι άλλες πόλεις).
Έχουν εκεί κάτι μεμπτό οι συγκοινωνίες;
Γιατί, λοιπόν, η Αθήνα να έχει αυτό το χάλι και τις επιδοτήσεις να τις πληρώνουν κι εκείνοι που διαμένουν στον Έβρο, την Κρήτη, τη Μακεδονία και τον νησιωτικό χώρο;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου