Γράφει ο Νίκος Γ. Σακελλαρόπουλος
Ας μου επιτραπεί
να διαφωνήσω. Δεν
είναι η εκκλησία εχθρός. Οι ρασοφόροι είναι. Άλλωστε εκκλησία είμαστε όλοι εμείς….
Οι ρασοφόροι
λοιπόν ήταν κι είναι το μεγάλο πρόβλημα. Οι οποίοι θεωρούν ότι είναι οι
κυβερνήτες του τόπου διαχρονικά.
Οι ρασοφόροι δεν εννοούν να κατανοήσουν ότι άλλα τα του οίκου τους κι άλλα τα της Πολιτείας. Εξ ου και οι πιο φανατικοί εξ αυτών βρίζουν χυδαία από τους άμβωνες, αφορίζουν, αποκλείουν
ανθρώπους από τον εκκλησιασμό και τους κηρύσσουν ανεπιθύμητους κι άλλα παρόμοια, ίσως και φασιστικού επιπέδου.Η Ελλάδα, δυστυχώς και με την
βοήθεια θρησκόληπτων πολιτικών κι επιχειρηματιών με ελάχιστη πνευματικότητα,
έγινε εδώ και διακόσια χρόνια μια θεοκρατική χώρα στις εσχατιές της Ευρώπης. Η
δε εκκλησία εδραιώθηκε με χιλιάδες μύθους και παραμύθια, ειδικά μετά το
καταστροφικό για την ανθρωπότητα και την Ελλάδα Βυζάντιο!
Από την άλλη
πλευρά, η Ελλάδα
με θυσίες των πολιτών της, είναι μια φιλελεύθερη δημοκρατία στην οποία υπάρχει
ως θεσμός η εκκλησία. Οι δε ρασοφόροι στο σύνολό τους είναι δημόσιοι υπάλληλοι!
Πληρώνονται από όλους, είτε είναι Χριστιανοί, είτε αλλόθρησκοι. Κι απαιτούν να
επιβάλλουν ετσιθελικά κι ενίοτε εκβιαστικά τις απόψεις τους.
Οι ρασοφόροι
λησμονούν ότι συχνά –πυκνά συντάχθηκαν με τον ολοκληρωτισμό κι ουσιαστικά δεν
έγιναν ποτέ εραστές της δημοκρατίας. Νομίζετε ότι τυχαία οι ρασοφόροι
συμπορεύονται με την Ακροδεξιά και τους ναζιστές; Τυχαία εκπέμπουν τοξικότητα
αντί αγάπης; Τυχαία εκφράζουν τον ίδιο σκοταδισμό που εξέφραζαν οι προκάτοχοί
τους εναντίον του πνεύματος και της προόδου της ανθρωπότητας; Τυχαία είναι
προσκολλημένοι σε εθνικισμούς και ακραίους δογματισμούς;
Οι ρασοφόροι
έχουν χάσει τη μάχη
, με την πραγματικότητα, αρνούνται ακόμη και βασικά ανθρώπινα δικαιώματα. Μάλιστα, παρά το μεγάλο έρεισμα που έχει η
θρησκεία σε μεγάλη μερίδα της ελληνικής Έλληνες,
οι ρασοφόροι –ειδικά οι υψηλόβαθμοι- αδυνατούν να το εκμεταλλευθούν
εποικοδομητικά.
Εμείς, όλοι
εμείς,
είμαστε υποχρεωμένοι να διαφυλάξουμε τη δημοκρατία και κυρίως να μην
υποκύπτουμε σε εκβιασμούς των ρασοφόρων. Όποιος θέλει να πάει στον Βελόπουλο,
όπως «σπρώχνουν» εκείνοι, ας πάει. Ας ξεκαθαρίσει επισήμως η ταύτισή τους με
την γραφική Δεξιά κι Ακροδεξιά. Ας πάρουν όλοι μαζί 10-15% κι ας βαυκαλίζονται
ότι καταστρέφεται ο …ελληνορθόδοξος πολιτισμός
κάθε φορά που διαφωνούν με τις επιλογές της Πολιτείας…
Κι ας βρίζουν
μετά όσο θέλουν τους Έλληνες . Το κάνουν άλλωστε συστηματικά εδώ κι
αιώνες. Από τότε που έγινε ο βίαιος εκχριστιανισμός
των Ελλήνων με τις βυζαντινές μηχανορραφίες και τυραννικές πρακτικές, το όνομα
«Έλλην» ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΗΚΕ! Ο …Αιθίοπας που η εκκλησία μας έκανε άγιο Αθανάσιο, έχει
γράψει, όπως αναφέρει ο Κοσμάς ο Αιτωλός» : « Δεν είχε αποκαλυφθεί η μωρία
της ελληνικής φιλοσοφίας, παρά μόνον όταν η αληθινή σοφία του Θεού φανέρωσε τον
εαυτό της στη γη…».
Επιπλέον, ας μη
ξεχνάμε ότι οι φανατισμένοι ρασοφόροι έκλεισαν όλες τις φιλοσοφικές σχολές
και θεσμοθετήθηκε η περίφημη δίωξη «επί ελληνισμώ»! Οι ναοί και τα θέατρα των
αρχαίων Ελλήνων γκρεμίστηκαν και στη θέση τους κτίστηκαν εκκλησίες.
Κι όχι μόνο
αυτό.
Μπήκαν στη θεία λειτουργία οι… περίφημοι αναθεματισμοί, εναντίον των Ελλήνων
που ψάλλοντα κάθε χρόνο, με ιδιαίτερη επισημότητα, την Κυριακή της Ορθοδοξίας.
Διαβάστε και φρίξτε, τι θα ψάλλουν σήμερα οι ρασοφόροι στις εκκλησίες:
1ος Αναθεματισμός:
«Τοῖς εὐσεβεῖς μὲν ἐπαγγελλομένοις τὰ τῶν Ἑλλήνων δὲ δυσσεβῆ δόγματα τῇ ὀρθοδόξῳ
καὶ καθολικὴ ἐκκλησία περί τε ψυχῶν ἀνθρωπίνων, καὶ οὐρανοῦ καὶ γῆς, καὶ τῶν ἄλλων
κτισμάτων ἀναιδῶς ἢ μᾶλλον ἀσεβῶς ἐπεισάγουσιν ἀνάθεμα, ἀνάθεμα, ἀνάθεμα».
Τι
λέει σε απλά ελληνικά; Σε όσους κάνουν τους ευσεβείς και την ίδια στιγμή βάζουν
με θράσος και ασέβεια στην ορθόδοξη και καθολική εκκλησία τις ασεβείς δοξασίες
των Ελλήνων για τις ανθρώπινες ψυχές, τον ουρανό και τη γη, ανάθεμα, ανάθεμα, ανάθεμα….
2ος Αναθεματισμός:
«Τοῖς τὴν μωρὰν τῶν ἔξωθεν φιλοσόφων λεγομένην σοφίαν προτιμῶσι, καὶ τοῖς
καθηγηταῖς αὐτῶν ἑπομένοις, καὶ τάς τε μετεμψυχώσεις τῶν ἀνθρωπίνων ψυχῶν, ἡ καὶ
ὁμοίως τοῖς ἀλόγοις ζῴοις ταύτας ἀπόλλυσθαι, καὶ εἰς τὸ μηδὲν χωρεῖν δεχομένοις
καὶ διὰ τοῦτο ἀνάστασιν, καὶ κρίσιν, καὶ τὴν τελευταίαν τῶν βεβιωμένων ἀνταπόδοσιν
ἀθετούσιν ἀνάθεμα, ἀνάθεμα, ἀνάθεμα».
Δηλαδή:
Σε όσους προτιμούν την ανόητη λεγόμενη σοφία των εκτός χριστιανισμού, δηλαδή
των Ελλήνων φιλοσόφων, και ακολουθούν τους δασκάλους τους, δέχονται ότι υπάρχει
μετεμψύχωση ή ότι οι ανθρώπινες ψυχές χάνονται όπως των άλογων ζώων και
ξεπέφτουν στην ανυπαρξία και σε όσους εξ αυτών των ιδεών αθετούν την ανάσταση,
την κρίση της δευτέρας παρουσίας και την τελική ανταπόδοση συμφώνως με όσα
έκανε ο καθένας στη ζωή του, ανάθεμα,
ανάθεμα, ανάθεμα….
3ος Αναθεματισμός:
«Τοῖς λέγουσιν ὅτι οἱ τῶν Ἑλλήνων σοφοὶ καὶ πρῶτοι τῶν αἱρεσιαρχῶν, οἱ παρὰ τῶν
ἑπτὰ ἁγίων καὶ καθολικῶν συνόδων, καὶ παρὰ πάντων τῶν ἐν Ὀρθοδοξία λαμψάντων
πατέρων ἀναθέματι καθυποβληθέντας, ὡς ἀλλότριοι τῆς καθολικῆς ἐκκλησίας διὰ τὴν
ἐν λόγοις αὐτῶν κίβδηλον καὶ ῥυπαρὰν περιουσίαν κρείττονές εἰσι κατὰ πολύ, καὶ ἐνταύθα
καὶ ἐν τῇ μελλούσῃ κρίσει, καὶ τῶν εὐσεβῶν μὲν καὶ ὀρθοδόξων ἀνδρών, ἄλλως δὲ
κατὰ πάθος ἀνθρώπινον ἢ ἀγνόημα πλημμελησάντων ἀνάθεμα, ἀνάθεμα, ἀνάθεμα».
Δηλαδή:
Σε όσους ισχυρίζονται ότι είναι καλύτεροι οι σοφοί των Ελλήνων και οι
πρωτοστάτες στις αιρέσεις, στους οποίους επιβλήθηκε ανάθεμα από τις επτά άγιες
και καθολικές συνόδους και σ’ εκείνους που είναι μεν ευσεβείς και ορθόδοξοι
αλλά αμάρτησαν από ανθρώπινο πάθος ή από άγνοια….. ανάθεμα, ανάθεμα, ανάθεμα….
4ος Αναθεματισμός:
«Τοῖς τὰ ἑλληνικὰ διεξιοῦσι μαθήματα, καὶ μὴ διὰ παίδευσιν μόνον ταῦτα παιδευομένοις,
ἀλλὰ καὶ ταῖς δόξαις αὐτῶν ταῖς ματαίαις ἑπομένοις, καὶ ὡς ἀληθέσι πιστεύουσι
καὶ οὕτως αὐταῖς ὡς τὸ βέβαιον ἐχούσαις ἐγκειμένοις, ὥστε ἑτέρους ποτὲ μὲν
λάθρα, ποτὲ δὲ φανερὼς ἐνάγειν αὐταϊς καὶ διδάσκειν ἀνενδοιάστως ἀνάθεμα, ἀνάθεμα,
ἀνάθεμα».
Δηλαδή:
Σε όσους αποδέχονται τις διδασκαλίες των Ελλήνων και δεν τις σπουδάζουν μόνο
για να μορφωθούν, αλλά αποδέχονται τις ιδέες τους και τις πιστεύουν ως
αληθινές, μάλιστα σαν να περιέχουν την βεβαιότητα και παρασύρουν σ’ αυτές,
κρυφά ή φανερά…. ανάθεμα, ανάθεμα,
ανάθεμα….
5ος Αναθεματισμός:
«Τοῖς μετὰ τῶν ἄλλων μυθικῶν πλασμάτων, ἀφ' ἑαυτῶν καὶ τὴν καθ' ἡμᾶς κλίσιν
μεταπλάττουσι, καὶ τάς πλατωνικὰς ἰδέας ὡς ἀληθεῖς δεχομένοις καὶ ὡς αὐθυπόστατο
τὴν ὕλην παρὰ τῶν ἰδίων μορφούσθαι λέγουσι, καὶ προφανῶς διαβάλλουσι τὸ αὐτεξούσιον
τὸν Δημιουργοῦ, τὸν ἀπὸ τοῦ μὴ ὄντος εἰς τὸ εἶναι παραγαγόντος τὰ πάντα, καὶ ὡς
ποιητοῦ πᾶσιν ἀρχὴν καὶ τέλος ἐπιτιθέντος ἐξουσιαστικὼς καὶ δεσποτικῶς ἀνάθεμα,
ἀνάθεμα, ἀνάθεμα».
Δηλαδή:
Σε όσους παίρνουν πρωτοβουλία, μαζί με άλλα μυθικά πρόσωπα και διαστρεβλώνουν
όσα αναφέρονται για τη δημιουργία του ανθρώπου από τον θεό, ενώ δέχονται ως
αληθινές τις πλατωνικές ιδέες, που προφανώς αμφισβητούν την απόλυτη εξουσία του
δημιουργού, που από την ανυπαρξία δημιούργησε τα πάντα ως ποιητής και δεσπότης…
ανάθεμα, ανάθεμα, ανάθεμα….
Αναθεματισμός 6ος:
«Τοῖς δεχομένοις, καὶ παραδιδοῦσι τὰ μάταια καὶ ἑλληνικὰ ῥήματα., ὅτι τε
προύπαρξίς ἐστι τῶν ψυχῶν, καὶ οὐκ ἐκ τὸν μὴ ὄντος τὰ πάντα ἐγένετο, καὶ
παρήχθησαν, ὅτι τέλος ἐστὶ τῆς κολάσεως ἡ ἀποκατάστασις αὔθις τῆς κτίσεως, καὶ
τῶν ἀνθρωπίνων πραγμάτων, καὶ διὰ τῶν τοιούτων λόγων τὴν βασιλείαν τῶν οὐρανῶν
λυομένην πάντως, καὶ παράγουσαν εἰσάγουσιν, ἢν αἰωνίαν καὶ ἀκατάλυτον αὐτός τε ὃ
Χριστὸς καὶ Θεὸς ἡμῶν ἐδίδαξε, καὶ παρέδοτο καὶ διὰ πάσης τῆς Παλαιᾶς καὶ Νέας
Γραφῆς ἡμεῖς παρελάβομεν ὅτι καὶ ἡ κόλασις ἀτελεύτητος καὶ ἢ βασιλεία ἀΐδιος,
διὰ δὲ τῶν τοιούτων λόγων ἑαυτούς τε ἀπολλύουσι, καὶ ἑτέροις αἰωνίας καταδίκης
προξένοις γινομένοις ἀνάθεμα, ἀνάθεμα, ἀνάθεμα».
Δηλαδή:
Σε όσους αποδέχονται και διαδίδουν τις ματαιοδοξίες των Ελλήνων, ότι οι ψυχές
προϋπήρχαν και δεν προήλθαν από την ανυπαρξία κι ότι ήρθε το τέλος της κόλασης
από τη στιγμή που δημιουργήθηκε ο κόσμος και ο άνθρωπος, ότι η βασιλεία των
ουρανών έχει καταργηθεί, ενώ γι’ αυτήν και ο θεός και ο χριστός μας τη δίδαξαν
ως αιώνια και ακατάλυτη….. ανάθεμα,
ανάθεμα, ανάθεμα…..
7ος Αναθεματισμός:
«Ἐτι, τοῖς φρονοῦσι καὶ λέγουσι κτίστην εἲναι πᾶσαν φυσικὴν δύναμιν καὶ ἐνέργειαν
τῆς τρισυπόστατου θεότητος, ὡς κτίστην ἐκ τούτου πάντως καὶ αὐτὴν τὴν θείαν ὀνσίαν
ἀναγκαξομένοις δοξάζειν. Κτίστῃ γὰρ κατὰ τοὺς Ἁγίους ἐνέργεια, κτίστην δηλώσει
καὶ φύσιν ἄκτιστον δέ, ἄκτιστον χαρακτηρίζει οὐσίαν. Καντεῦθεν ἤδη κινδυνεύουσι
εἰς θείαν παντελῆ περιπίπτειν, καὶ τὴν ἑλληνικὴν μυθολογίαν καὶ τὴν τῶν
κτισμάτων λατρείαν, τῇ καθαρᾷ καὶ ἀμώμῳ τῶν χριστιανῶν πίστει προστριβομένοις,
μὴ ὁμολογοϋσι δὲ κατὰ τάς ἁγίας θεοπνεύστους θεολογίας, καὶ τὸ τῆς Ἐκκλησίας εὐσεβὲς
φρόνημα, ἄκτιστον εἲναι πᾶσαν φυσικὴν δύναμιν καὶ ἐνέργειαν τῆς τρισυπόστατου
θεότητος ἀνάθεμα, ἀνάθεμα, ἀνάθεμα».
Δηλαδή:
Σε όσους πιστεύουν και λένε ότι κάθε φυσική δύναμη και ενέργεια της
τρισυπόστατης θεότητας είναι δημιουργημένη εκ των υστέρων, άρα δέχονται ότι η
θεία ουσία είναι κι αυτή δημιουργημένη εκ των υστέρων – γιατί αν εκ των υστέρων
ήταν δημιουργημένη κατά τους αγίους θα φανερώσει ότι και η πλάση δημιουργήθηκε
εκ των υστέρων-. Αυτή, όμως, είναι άκτιστη κι κινδυνεύουν να περιπέσουν σε
αθεΐα και να δεχτούν την ελληνική μυθολογία…Σε όσους, συνεπώς, δεν ομολογούν
συμφώνως με τις θεόπνευστες θεολογικές ερμηνείες των αγίων και την ευσέβεια της
εκκλησίας, ότι είναι άκτιστη κάθε φυσική δύναμη και πράξη της τρισυπόστατης
θεότητας…ανάθεμα, ανάθεμα, ανάθεμα….
Καταλαβαίνετε λοιπόν; Κατάρες, κατάρες, κατάρες! Κηρύγματα μίσους,
που τα παρακολουθεί κάθε χρόνο η επίσημη Πολιτεία και δεν τολμάει να βγάλει
άχνα διαμαρτυρίας σφιχταγκαλιασμένη με το ράσο, χωρίς να λέει… «όχι δεν συμμετέχω σ’ αυτό το παραλήρημα
εξαλλοσύνης».
Κι όχι μόνο δεν
προσβάλλεται και δεν αντιδρά, αλλά κάθε χρόνο ο (η) Πρόεδρος της Δημοκρατίας
ψέλνει το Σύμβολο της Πίστεως, το οποίο είναι μια προσευχή σε ανάμνηση του
γεγονότος της νίκης των Εικονολατρών εναντίον των Εικονομάχων, που έγινε πριν
14 αιώνες!
Βάζουν, δηλαδή,
το κορυφαίο πρόσωπο του επίσημου Κράτους, να μπαίνει ανάμεσα σε μια
εμφύλια ιερατική διαμάχη, εξακοντίζοντας κατάρες και αναθέματα εναντίον κάποιων
άλλων χριστιανών που έτυχε να έχουν διαφορετική άποψη για τη λατρεία των
εικόνων!
Ποιος τα
συζήτησε όλα αυτά;
Ποιος τα έβαλε στο τραπέζι ενός
ξεκάθαρου διαλόγου; Ποιος τολμά να τα θίξει και να τ’ αλλάξει;
Μαζί φυσικά, με τον αναγκαίο
πια διαχωρισμό κράτους κι εκκλησίας….
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου