Σάββατο 13 Μαΐου 2017

Μεταξύ μας με καφέ και με τσιγάρο (Νο 124)


Το εβδομαδιαίο χρονογράφημα του grpost,
δια χειρός Πέμης Γκανά


Τάπες .. Σάρα χωρίς… Μάρα αλλά με κακό συναπάντημα…


Καλημέρες καλημέρες!
Τι κάνετε;
Πως είστε;
Όλοι καλά;
Παιδιά;
Σκυλιά;
Πεθερικά;
Ο Τζήμερος;
Η Μπαλού;
-Όχι δεν την χτύπησα, στο σταυρό που σας κάνω...
-Είμαι Κου Κου Ε, το κόμμα σου λαέ, και εξ ορισμού
λέω την αλήθεια.
-Δώστε το βίντεο ορέ!
-Δεν δίνω τίποτις...
Η Ελλάδα στα πληκτρολόγια, μαντάμ, αναστενάζει.
Τι καντήλια αναβοσβήνουν εκατέρωθεν, τι βρισιές, τι ειρωνείες, ξεθάψαμε μέχρι και τους χρόνια αποθαμένους του ένδοξου, και ηρωικού και συνάμα τραγικού εμφυλίου μας -τι κατάντια μαντάμ.
Εάν με ερωτάτε για την άποψή μου, άνδρας που χτυπά γυναίκα δεν λογάται άνδρας, η κοινωνία μας πρέπει να αποβάλλει κατάπτυστους λούμπεν τύπους, σαν αυτούς...
Εάν λοιπόν είναι αλήθεια, και ο μουσιέ -λέμε τώρα- Τζήμερος χτύπησε το κορίτσι, πρέπει να τιμωρηθεί πάραυτα.
Σε περίπτωση που δεν έγιναν έτσι τα πράγματα, όπως τα περιγράφει η συντρόφισσα Μπαλού, πάρτε ποπ κορν και στηθήτε μπρος σε υπολογιστές και τάμπλετ.
Φέρτε φίλους παραγγείλτε και πίτσες, καλά να περάσετε, και αέρα στα πανιά σας, μπαμπά μην τρέχεις, η Παναγιά μαζί σας, εγώ πάντως παύω να ασχολούμαι, και ροβολάω κατά την παραλία μεριά για μια δροσερή βουτιά!
Αμάν πια.
 «Άντε να φύγουμε, να ξεκινήσουμε και σας βαρέθηκα, δεν σας μπορώ» λέει το άσμα για μας, το έθνος το ανάδελφο!
Είδα και τον Π(ι).Π(ι) στην τι βι!
Την Κυριακή,
Στου παππού μου την γιορτή!
Α! Και πολύ τον εκαμάρωσα!
Αρχοντικός.
Άνετος.
Αέναος.
Αβίαστος.
Άριστος!
Ωραιότατο, καλοραμμένο το κοστούμι του σε μπλε απόχρωση, και το ρολογάκι του, ακριβό και αυτό.
Κιμπάρης.
Μια χαρά τον βρήκα.
Τι είπε;
Πολλά και διάφορα.
Δεν τα άκουσα όλα, είχα και δουλειές μαντάμ, κάτι για υδρογονάνθρακες πήρε τ' αυτί μου, αλλά κατά λάθος εκείνη ακριβώς την στιγμή πάτησα το mute και δεν άκουσα λέξη άλλη από το στόμα του.
Τον έβλεπα μόνο να μιλά.
Αλλά δεν τον άκουγα.
Στο μυαλό μου έκανα “αντίσταση”...
...Με κούρασε βλέπετε, αυτή, η διαρκής επανάσταση...
Ο ΜΠΑΟΚ κυπελλούχος, και ο Ιβάν ο τροπαιοφόρος, πλέκει το εγκώμιο Τσίπρα, καλά, το λες και σύμπτωση...
Κατά τα άλλα όλα καλά, και ανθηρά!
Όπως πάντα δηλαδή.
Η χώρα έχει πάρει την ανιούσα.
Η ανάπτυξη έρχεται με βήμα ταχύ, γρηγορότερα και απ αυτό του ΕΦΚΑ.
Το 4ο μνημόνιο είναι γεγονός, το υποδεχτήκαμε με δάκρυα συγκίνησης στα μάτια και
κανονίζουμε με δυο τρεις φίλους να κατέβουμε στο Σύνταγμα για να χορέψουμε πεντοζάλι, ελάτε και εσείς.
Ωραία θα περάσουμε!
Θα τραγουδήσουμε και επαναστατικά τραγούδια.
Θα διώξουμε και το Δου Νου Του!
Φάτε κι ελάτε!
Αναμένουμε, λέει, τριάντα εκατομμύρια τουρίστες να έρθουν στην Ελλάδα.
Καλώς ήλθες τιμημένο δολάριο!
Ο Μακρόν, τρώγοντας μακαρόν, είναι ο καινούργιος πρόεδρος της Γαλλίας.
Και η μαντάμ Ευθαλί, η γνωστή, της γειτονιάς μας, λύσσαξε με την μαντάμ Μακρόν.
-Είναι μεγάλη! μου είπε χθες με ύφος μάλλον συνωμοτικό.
-Ε! Και μας τι μας κόφτει; την ρώτησα τρώγοντας ένα κομμάτι σπανακόπιτα απ αυτήν την ωραία που φτιάχνει και μοιράζει στις ακαμάτρες της γειτονιάς. (Εγώ είμαι πάντα πρώτη στην λίστα της)
-Ε πως παιδί μου, δεν τα θέλει αυτά τα πράματα ο Θεός(!)...
-Καλά κυρία Ευθαλία μας, και πόσα χρόνια διαφοράς όρισε ο Ύψιστος;
Τι ήθελα η χαζή και ρώτησα, τσατίστηκε η κουτσομπόλα της γειτονιάς και μου πήρε πίσω το τάπερ με την σπανακόπιτα...
Αν δεν ντρεπόμουν, πάντως, θα τρεχα ξοπίσω της φωνάζοντας:
-Στάσου μύγδαλα (ουπς, σόρυ, από άλλο έργο ειν' αυτό) στάσου σπανακόπιτα!

Ήρθε και ο Μητσάκος μας, ναι, αυτός που θέλει να πρωθυπουργέψει όταν μεγαλώσει.
-Πέμη, θέλω τάπες σαρβάιβορ...
-Τι λες παιδί μου! Όχι και πάλι όχι.
-Είμαι με τους μαχητές και θέλω τάπες με την Σάρα.
-Ούτε την Σάρα, ούτε την Μάρα, ούτε και το κακό συναπάντημα θα σου πάρω...
-Μαμά θα γίνω Ολυμπιακός ή ΜΠΑΟΚ...
-Καλά αγόρι, του είπα, και του έδωσα εξήντα λεπτά να αγοράσει λίγη υποκουλτούρα το παιδί μου...

Με πήρε τηλέφωνο και η φίλη Αθηνά, αγχωμένη.
-Έχεις καμιά χημική δίαιτα, απ αυτές που χάνεις δώδεκα κιλά σε τέσσερις μέρες;
-Βεβαίως, της απάντησα.
-Είναι καλή;
-Τι να σου πω; Εγώ έχασα 2 κιλά σε μια βδομάδα, και πήρα τέσσερα μετά.
-Φέρτη, καλή είναι...
Η απελπισία μπρος το μπικίνι είναι κακός σύμβουλος, μαντάμ...

...Αυτά έγιναν φίλοι καλοί και αγαπημένοι, αυτήν την δεύτερη εβδομάδα του Μαγιού, του σωτηρίου έτους δύο χιλιάδες και δέκα επτά!
Σας ασπάζομαι σταυρωτά και ανανεώνω το ραντεβού μας, για την τρίτη εβδομάδα του Μαΐου...

ΥΓ1. Με το μαλακό βγείτε στις παραλίες, και μακριά απ τα βράχια, μπορεί να έχει τσούχτρες...
ΥΓ2*. Καλέ μην φοβάστε το διπλό νόμισμα. Και στην Σοβιετία είχαν... Ρούβλι από την μια, καλσόν, τζην, κολυνός από την άλλη!!!

*Κλεμμένο από τοίχο φίλου...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου