Σάββατο 9 Ιουνίου 2018

Μια διαγραφή με αίτιο κι οι διαφωνίες


Γράφει
ο Νίκος Γ. Σακελλαρόπουλος


Να σταθούμε   και να σχολιάσουμε και τη διαγραφή του δημάρχου Άργους από τη Νέα Δημοκρατία.
Πολύς αχός σηκώθηκε στο ίντερνετ. 
Κυρίως από σκληρούς Δεξιούς και λαϊκοδεξιούς.
Που κατέκριναν τον Μητσοτάκη για την απόφασή του κι άρχισαν τα κλάματα αναφορικά με το …ποιος θ’ αγωνιστεί για το κόμμα…
Συνδυάζοντας –κακώς, κάκιστα- τη διαγραφή του με όσα είπε, πάλι, για τον Μπουτάρη.
Μα δεν είναι έτσι.
Ο Καμπόσος δεν
διαγράφηκε επειδή καταφέρθηκε εναντίον του Μπουτάρη. 
Αλλά, επειδή όσα είπε είναι χυδαία, μισαλλόδοξα, ρατσιστικά και φτηνά.
Κι ένας φιλελεύθερος πολιτικός (και κόμμα) δεν μπορεί να χαρίζει τα ανθρώπινα δικαιώματα στην Αριστερά.
Ιδού τι είπε ο Καμπόσος.
«Ενοχλήσαμε τον Μπουτάρη που είναι αρεστός των Εβραίων και δεν μπορεί λέει να ταλαιπωρείται ο Μπουτάρης. Ο Μπουτάρης μπορεί να λέει ό,τι θέλει να κάνει εκπομπές μέσα σε πορνεία.
Να βρίζει όποιον θέλει, να λέει τον Καμμένο ότι δεν τον γουστάρει και ότι είναι χοντρός.
 Ότι θέλει ξύλο ο μητροπολίτης Πειραιώς και μύρια χίλια άλλα.
Αυτά όλα μπορεί να τα λέει ο Μπουτάρης γιατί φοράει το καπελάκι.
Εμείς επειδή δε φοράμε το καπελάκι δεν μπορούμε να τα λέμε και πρέπει να μας επιτίθενται όλοι».
Λόγια γεμάτα μίσος, σύμπλεγμα, ρατσισμό.
Να πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.
Ο Καμπόσος, την ημέρα του ξυλοδαρμού του Μπουτάρη στη Θεσσαλονίκη, βγήκε και με μια ανάρτησή του επικρότησε την βία.
Του ζητήθηκαν εξηγήσεις από τη Νέα Δημοκρατία κι εκείνος άρχισε να ψελλίζει ότι… δεν τα έγραψε εκείνος αλλά ένας συνεργάτης του, ότι δεν συμφωνεί με όσα αναφέρθηκαν  κι άλλα παρόμοια φαιδρά.
Στη Νέα Δημοκρατία έκαναν τους χαζούς, κακώς. έκαναν ότι τον πίστεψαν, κακώς,  και παρά τον σάλο που προκάλεσαν όσα αναρτήθηκαν στην ιστοσελίδα του, έκλεισαν το θέμα.
 Προχθές, ο Καμπόσος επανήλθε. Με το κείμενο που αναφέραμε προηγουμένως.
Προσέξτε:
Πριν επανέλθει με το χυδαίο κείμενο, οι πληροφορίες αναφέρουν ότι είχε συνεχείς επικοινωνίες με τον Καμμένο, τον οποίο υπερασπίστηκε σ’ αυτό.
Πριν επανέλθει με το χυδαίο κείμενο, οι πληροφορίες αναφέρουν ότι άνθρωποί του έκαναν τα αδύνατα δυνατά για να μη συσταθεί σε σώμα η νέα Νομαρχιακή της Νέας Δημοκρατίας που εξελέγη στις πρόσφατες εσωκομματικές εκλογές.
Από την άλλη πλευρά, οφείλουμε να κατανοήσουμε ότι στη Νέα Δημοκρατία υπάρχουν δυο μεγάλες και σημαντικές τάσεις.
1.      Των φιλελευθέρων
2.      Των ακραιφνών σκληροπυρηνικών Δεξιών του κρατισμού και της συντήρησης που εκφράζονται από την λεγόμενη «Λαϊκή Δεξιά».
Όμως, όσο ανοχή  και να θέλει να δείξει κάποιος στην διαφορετική πολιτική προσέγγιση της Λαϊκής Δεξιάς των καμμένων, όσο και να αποδέχεται ότι υπάρχουν διαφορετικές πολιτικές στάσεις ή και ιδεολογικές εκφάνσεις εντός της Νέας Δημοκρατίας, ΔΕΝ μπορεί να παραβλέπει τα ανθρώπινα δικαιώματα και το αξιακό σύστημα μιας πολιτισμένης κοινωνίας και κατ’ επέκταση κόμματος.
Υπό αυτή την έννοια, σωστά ο Κυριάκος διέγραψε τον Καμπόσο.
 Όποιος είναι μέσα στο μαντρί, δεν μπορεί να εκφράζει χυδαίο και ρατσιστικό λόγο. 
Ξεκάθαρα πράγματα.
 Όποιος είναι έξω από αυτό, μπορεί να εκφράζεται κατά το δοκούν και να κρίνεται.
Ουδείς όμως είναι υποχρεωμένος ν’ απολογείται για όσα λέει ο κάθε καμπόσος. 

Θέλω να τονίσω κάτι ακόμη.
Όσα λέει ο Καμπόσος κι ο κάθε καμπόσος, είναι βέβαιο ότι απολαμβάνουν αποδοχής από μεγάλες μάζες της κοινωνίας.
Όμως, ο πολιτικός που διαθέτει ηθικό, αξιακό και δημοκρατικό υπόβαθρο και δεν άγεται και φέρεται από έναν λανθάνοντα «Λαϊκό ολοκληρωτισμό», οφείλει να «διδάσκει» συμπεριφορές και την σωστή θεώρηση των πραγμάτων. 
Ο ηγέτης οφείλει να είναι μπροστά από την κοινωνία.
Ακόμη, λοιπόν και μ’ αυτή την προσέγγιση, φτάνουμε πάλι στο συμπέρασμα ότι καλά έκανε ο Κυριάκος και προχώρησε στη διαγραφή.
Προσέξτε κάτι ακόμη.
Ο Καμπόσος κι ο κάθε καμπόσος γνωρίζουν άριστα ότι η Νέα Δημοκρατία είναι το μοναδικό κόμμα στον τόπο που μπορεί να σηματοδοτήσει το αύριο του τόπου. 
Που μπορεί να δημιουργήσει ελπίδα ακόμη και στα πιο συντηρητικά ή και φιλελεύθερα κεντροαριστερά στρώματα.
 Που μπορεί να ξεφύγει από τον διχαστικό λόγο που διασπείρει η Αριστερά κι η ακροδεξιά συνιστώσα της.
Κι όμως, καταθέτουν διχαστικό λόγο που προκαλεί την κοινωνία και πράττουν ότι είναι δυνατόν για να μη φτάνει το μήνυμά της στην κοινωνία και ν’ ασχολείται μ’ εκείνους. 
Τους Αντώναρους, τις Παπακώστες, τους Καμπόσους, τους Φαήλους και τους ψεκασμένους συνοδοιπόρους τους, που είναι ολοφάνερο –και δια λόγων και πράξεων- ότι επιμένουν στην κουλτούρα του λαϊκισμού, του διχασμού και της βίας.
Διαμαρτύρονται κάποιοι για τη διαγραφή, λένε, ενός «αγωνιστή».
Υπενθυμίζω ότι έτσι αποκαλούσαν και τον Καμμένο, την Κουντουρά, τον Τέρενς Κουίκ, τον ομοφοβικό Κατσίκη, την Παπακώστα ή και τον Καρατζαφέρη παλαιότερα…
Βολικός τίτλος των κενών…
Οφείλουμε να δούμε την όλη ιστορία με τον Καμπόσο και από μια άλλη σκοπιά.
Όσα είπε, μετά τις πρώτες συγγνώμες και τα κλαψουρίσματα, τα επανέλαβε δυο ημέρες πριν το ταξίδι του Κυριάκου Μητσοτάκη στο Ισραήλ. Το οποίο, ως γνωστόν έχει εθνική σημασία αφού το Ισραήλ είναι ο μόνος σύμμαχος της χώρας μας στις προκλήσεις του Ερντογάν, ενώ μαζί με την Αίγυπτο και την Κύπρο οι χώρες που συμπορεύονται με την Ελλάδα στα ζητήματα της ΑΟΖ και των ερευνών στο Αιγαίο για ενεργειακά κοιτάσματα. 
Κι αυτό το ταξίδι επιχείρησε να το δυναμιτίσει ο Καμπόσος φίλος του Πάνου Καμμένου!
 Κι ο έχων ώτα ακουέτο κι ο νοοών νοείτο.
Εν κατακλείδι.
Η διαγραφή του Καμπόσου, έδειξε για μια ακόμη φορά τη διαφορά του Μητσοτάκη από τον Τσίπρα.
Στην παρούσα φάση αναφορικά με ποιες φωνές τους άγουν και τους φέρουν…


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου