Στη χώρα που ο κάθε Βαρουφάκης, Λαπαβίτσας, Λαφαζάνης, και πλείστα όσα καμένα μυαλά ή γραφικοί ψευτοεπαναστάτες, λένε ότι θέλουν κι ότι κατεβάσει η γκλάβα τους, ασφαλώς και δεν μπορεί να αρνηθεί κανένας το δικαίωμα στον ακροδεξιό παπά που ηγείται της μητρόπολης Καλαβρύτων, να εκφράζει τις δικές του απόψεις και θέσεις.
Άλλο, όμως, αυτό κι άλλο το συνεχές
ακροδεξιό παραλήρημα, με το οποίο θεωρεί ότι η αλήθεια είναι μόνο εκείνη που πιστεύει ο ίδιος.
Άλλο το απόλυτο δικαίωμά του στην έκφραση γνώμης κι άποψης κι άλλο οι συνεχείς προκλήσεις και αναμασήματα επιχειρημάτων ακραίων μορφωμάτων.
Ο Αμβρόσιος, λοιπόν, με μια κατάπτυστη και πλήρους πολιτικού φανατισμού ανακοίνωσή του, επιτίθεται εναντίον του ΠΑΜΕ και κάποιων καθηγητών, που –άκουσον άκουσον- τόλμησαν να αμφισβητήσουν τα ψεύτικα ιδανικά που ο ίδιος διδάσκει κι η ιστορία στρεβλώνει.
Διατυπώνει δε την απορία γιατί η βουλευτής της ΔΗΜΑΡ Μαρία Ρεπούση πληρώνεται από το ελληνικό Κράτος, ενώ δεν διατυπώνει, επί παραδείγματι, την ίδια απορία για κανένα Κασιδιάρη, Μιχαλολιάκο ή έστω Νικολόπουλο ή Καμένο ή όσους σταυροκοπιούνται ολημερίς κι ολονυχτίς αναζητώντας ψηφάκια επιβίωσης από τον ίδιο και την εκκλησία.
Η διένεξη ξεκίνησε από μια επιστολή καθηγητών που πρόσκεινται στο ΚΚΕ και είναι μέλη του ΠΑΜΕ, στην οποία απευθυνόμενοι σε μαθητές, διατυπώνουν ενστάσεις για τον τρόπο που έχει καταγραφεί και διδάσκεται η ιστορία του 1821 στα σχολεία.
Στην επιστολή των καθηγητών, υπάρχει ένα σοβαρότατο ατόπημα.
Χαρακτηρίζουν τον Παλαιών Πατρών Γερμανό «απατεώνα».
Κάτι που μέσα από επίσημες μαρτυρίες και καταγραφές δεν αποδεικνύεται.
Αντιθέτως, «εξολέστατο και απατεώνα» χαρακτηρίζει ο ίδιος ο Παλαιών Πατρών Γερμανός τον Παπαφλέσσα.
Αντί οι προσκείμενοι στο ΚΚΕ καθηγητές να εστιάσουν σε άλλα φαιδρά πρόσωπα που η ιστορία μας ηρωοποίησε, αντί να εστιάσουν στα συνεχή προεπαναστατικά και μεταεπαναστατικά ολισθήματα της εκκλησίας, αντί να εστιάσουν ακόμη ακόμη και στην ψεύτικη ημερομηνία έναρξης της επανάστασης, «μίλησαν» για έναν παπά που δεν ήταν και ο χειρότερος των ομοίων του.
Θα μπορούσαν κάλλιστα, να αναφέρουν ότι ο ίδιος ο Παλαιών Πατρών Γερμανός, στα απομνημονεύματά του, γράφει ότι την ημέρα που η επίσημη ιστορία τον φέρνει να σηκώνει το λάβαρο της επανάστασης στην Αγία Λαύρα, εκείνος ήταν στο…Αίγιο!
Η δε επανάσταση είχε κηρυχτεί επισήμως στην Καλαμάτα, χωρίς παπάδες, διάκους κι άλλους ιεράρχες που μετά από πολλά χρόνια είδαν φως και μπήκαν στην ιστορία.
Θα μπορούσαν κάλλιστα να γράψουν για τους θλιβερούς Μαυροκορδάτο και Κωλέτη, ακόμη και για τον ψευτοήρωα τοκογλύφο Λόρδο Βύρωνα.
Θα μπορούσαν κάλλιστα να γράψουν για τον τρόπο που «έξυπνα» η ιστορία του 1821, ξεπερνά την περίοδο του θλιβερού εμφυλίου, αμέσως μετά την έναρξη της επανάστασης.
Έκαναν λάθος.
Όμως, αυτό δεν σημαίνει ότι ένας ιεράρχης μπορεί να εκφράζεται σήμερα για… «συμμοριτοπολέμους», για «ταυτισμένους με το Σιδηρούν παραπέτασμα» και να δίνει βορά στο αφιονισμένο πλήθος των ομοίων του, κάθε έναν που επιθυμεί να βλέπει ή να διαβάζει από άλλη οπτική γωνία τα δεδομένα.
Ποιος διόρισε τον μητροπολίτη Καλαβρύτων αυτόκλητο υπερασπιστή μιας στρεβλωμένης ιστορίας;
Γιατί συμμοριτοπόλεμος και όχι εμφύλιος; Γιατί χονδροειδέστατα και απροκάλυπτα διαχωρισμός του λαού και κατά συνέπεια του πληρώματος της εκκλησίας;
Και ποιος δίνει το δικαίωμα σε ένα άνθρωπο –υποτίθεται του θεού- να φτύνει κατάμουτρα τους ανθρώπους; «Φτου σας ωρέ», γράφει ανάμεσα στις άλλες γραφικότητες της επιστολής του.
Επαναλαμβάνουμε, με τους καθηγητές που πρόσκεινται στο ΚΚΕ και το ΠΑΜΕ μπορεί να μας χωρίζουν πολλά, τόσο στην φιλοσοφία της ζωής, όσο και με τις πρακτικές τους.
Αυτές οι διαφορές, όμως, επ’ ουδενί μας αποτρέπουν να δούμε με εξαιρετική συμπάθεια τις ενστάσεις τους.
Αφενός επειδή σε πολλά ζητήματα έχουν δίκιο, αλλά και αφετέρου επειδή όντως η ιστορία του 1821 έχει γραφτεί στρεβλά από τους ομοϊδεάτες του Αμβρόσιου, το θλιβερό παλάτι και την ίδια την εκκλησία.
Κι είναι παντελώς άστοχο, ο φιλελεύθερος χώρος να αφήνει τις αλήθειες να περιφέρονται ανάμεσα στον φιλοναζισμό του Αμβρόσιου και τον Σταλινισμό του ΚΚΕ.
Επιπλέον, δεν πρέπει να λησμονούμε κάτι ακόμη.
Ότι, αστικές συντροφιές και φιλελεύθερες προσωπικότητες, εντρυφούν όλο και περισσότερο στις στρεβλώσεις της ιστορίας.
Παραδείγματα πάμπολλα.
Έχουμε φτιάξει μια ιστορία αυτοεκτίμησης.
Για την ιστορία, ιδού η διχαστική επιστολή ενός –υποτίθεται- εκπροσώπου του θεού.
Η ορθογραφία είναι η ακριβής του προτύπου.
«Φτύστε τους ωρέ. Δανείζομαι, αγαπητοί μου φίλοι, αυτή την περιώνυμη φράση του Χαριλάου Τρικούπη για να αναφερθώ όχι βέβαια στην οικονομική κρίση, η οποία μαστίζει σήμερα τη Χώρα μας και της οποίας τα καταστροφικά αποτελέσματα λιγότερο ή περισσότερο όλοι μας τα βιώνουμε, αλλά για να θίξω μια άλλη -πιο σημαντική κατά την ταπεινή μου άποψη- κρίση, η οποία ταλανίζει επίσης την Ελλάδα μας, αυτή τη Χώρα της σοφίας, της ανδρείας και γενικώτερα της αρετής, την κρίση της εθνικής μας ταυτότητος και αυτοσυνειδησίας!
Αυτή η κρίση, την οποίαν εκφράζουν και υπηρετούν τα αριστερόστροφα πολιτικά Κόμματα και πρόσωπα, συνιστά μια πιο σοβαρή και πιο μεγάλη απειλή και από αυτήν την οικονομική κρίση! Διότι η Ελλάδα και άλλοτε "επτώχευσε", αλλ' όμως δεν χάθηκε! Δεν έσβυσε και δεν εξαφανίσθηκε από από τον παγκόσμιο Χάρτη!
Τα αριστερόστροφα Κόμματα ή πρόσωπα και άλλοτε επούλησαν την Ελλάδα μας. Κατά την περίοδο του Συμμοριτοπολέμου πεπλανημμένοι Αδελφοί μας είχαν ταυτισθεί μέ ξένα Κέντρα Αποφάσεων του Ανατολικού τότε μπλόκ και ήθελαν να μας εντάξουν στο σύστημα του ξεχασμένου πια "Σιδηρού Παραπετάσματος"! Χάρις όμως στην παλληκαριά των Ελλήνων η Ελλάδα μας σώθηκε!
Σήμερα οι ίδιοι αυτοί άνθρωποι, δηλ. οι οπαδοί της Αριστεράς, στρέφουν τα βέλη τους κατά της Θρησκείας και κατά της Πατρίδος. Τα περί Θρησκείας ας τα αφήσουμε προς το παρόν. Ας δούμε όμως τι ενεργούν κατά της φιλτάτης Πατρίδος μας. Προσπαθούν με αλλοίωση των ιστορικών δεδομένων, τα οποία χωρίς ντροπή προβάλλουν, να μας αλλάξουν τα εθνικά μας "πιστεύω"! Ο κίνδυνος βέβαια δεν είναι για μας τους μεγαλυτέρους στην ηλικία. Κίνδυνο διατρέχουν τα παιδιά μας, τό αύριο της φυλής μας και της Χώρας μας.
Έτσι λοιπόν από τη μια μεριά έχουμε την περιώνυνη Κυρία Ρεπούση, η οποία εντελώς ξαφνικά ανακάλυψε, ότι στη Σμύρνη της Μικράς Ασίας ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΕ ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ του Ελληνικού στοιχείου της πόλεως, αλλά "ΣΥΝΩΣΤΙΣΜΟΣ" !!!!!!! Και όμως η κυρία Ρεπούση πληρώνεται από το Ελληνικό Δημόσιο ως Βουλευτής, ώστε ανενόχλητη να συσκοτίζει την ιστορία και να δολοφονεί την ιστορική αλήθεια!
Το νέο φρούτο μας έρχεται τώρα πια απο το ΠΑΜΕ! "Το ΠΑΜΕ αποκαλεί τόν Παλαιών Πατρών Γερμανό απατεώνα", διαβάσαμε στην τοπική εφημερίδα "Το ΒΗΜΑ της Αιγιάλειας" και .....ανατριχιάσαμε. "Η επιστολή, που έφτασε στα σχολεία, απευθύνεται σε μαθητές, εν όψει της Εθνικής Επετείου"(φ. της 16ης Μαρτίου ε.έ.). "Φτύστε τους ωρέ", θα σας έλεγα, για να καταλάβουν, ότι πρέπει να λογικευθούν! Μη τους αφήνετε να κακοποιούν τόσο πολύ την ιστορική αλήθεια.
Εμείς, λοιπόν, από το μικρό αυτό μετερίζι μας, χαράζουμε αυτές τις γραμμές, μόνο και μόνο για να αποδείξουμε, ότι δεν τους φοβούμεθα -μεταφορικά βέβαια- τους φτύνουμε κατάμουτρα με το να παρουσιάζουμε εδώ για δεύτερη (πέρυσι την παρουσιάσαμε από την ίδια αυτή θέση) την περίφημη Διακήρυξη του Παλαιών Πατρών Γερμανού, που έγινε στο ιστορικό Μοναστήρι της Αγίας Λαύρας, μετά την οποία άρχισε η Ελληνική Επανάστασις και της οποίας πρώτος καρπός ήταν η απελευθέρωσις των Καλαβρύτων, γεγονός, το οποίον πανδήμως εορτάζεται σήμερα στην πόλη αυτή της ποιμαντικής μας δικαιοδοσίας.
Έλληνες, Χριστιανοί, Πατριώτες, Αδελφοί, Πατέρες ήλθεν η ώρα να σηκώσουμε κεφάλι! Αντισταθήτε, λογομαχήστε, ακυρώσετε τυχόν φιλίες με πρόσωπα, τα οποία προσβάλλουν είτε την Πατρίδα μας, είτε την Πίστη μας! Σηκώστε κεφάλι! Στην θρασύτητα, απαντήστε με θρασύτητα! "Οργίζεσθε.και μη αμαρτάνετε" μας συμβουλεύει ο Απόστολος Παύλος( Εφεσ. 4, 26). Ραγηάδες του 2013, εγερθήτε, σηκώστε κεφάλι! Αν, βέβαια, αγαπάτε την Ελλάδα μας. Από τη μια μεριά οι της Τρόϊκα, ο κ. Σόϋμπλε της Γερμανίας και μερικοί κλέφτες και λωποδύτες θεράποντες του Κρατικού Μηχανισμού (πρώην Υπουργοί και μεγαλόσχημοι), και από την άλλη το ΠΑΜΕ, η κα Ρεπούση, η κα Δραγώνα και όποιοι άλλοι έχουν βάλει στόχο να διαλύσουν την Ελλάδα μας! Θα τους αφήσουμε άραγε;»
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου