Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου 2013

Δέκα αποκαλυπτικοί διάλογοι από τον κοριό

Μερικοί από τους διαλόγους των μελών της Χρυσής Αυγής στη Νίκαια, μέσω του κοριού και της άρσης του τηλεφωνικού απορρήτου, αποκαλύπτονται από τα στοιχεία της δικογραφίας, τις ημέρες που ακολούθησαν τη δολοφονία του Παύλου Φύσσα.
Σ’ αυτούς καταδεικνύεται η απομόνωση των μικρομεσαίων στελεχών της Χρυσής Αυγής από την ηγετική ομάδα, μετά τα θλιβερά γεγονότα του Κερατσινίου, η χυδαιότητα με την οποία μιλάνε για τον δολοφονημένο, αλλά και ο πανικός στον οποίο είχε περιέλθει ο πυρηνάρχης της Νίκαιας Γ, Πατέλης.
Τους παραθέτουμε.

Κοριός 1.
Ο Πατέλης συνομιλεί με άλλο μέλος της Χρυσής Αυγής και ομολογεί τους φόβους του  ότι θα χρεωθεί τις ευθύνες, ενώ ισχυρίζεται ότι δεν απαντάει ο βουλευτής Λαγός στις κλήσεις που του κάνει.

Β: Ρε μαλάκα δεν μπορώ, δεν είμαι καλά (κλαίει)
Α: Όχι ρε μαλάκα, μη σπάσεις και συ ρε μαλάκα, μη σπάσεις εσύ.
Β: Ρε μαλάκα κοίτα τι μου κάνανε. Παίρνω το Λαγό και δεν μου το σηκώνει. Θα με πετάξουνε έξω, είναι σίγουρο.
Α: Ρε Γιωργάρα μη σπας και συ ρε μαλάκα, κράτα σε παρακαλώ.
Β: Θα με διώξουνε. Δε μπορώ ρε μαλάκα είμαι πολύ δυστυχισμένος.
Α: Ρε Γιωργάρα και γω το ίδιο θα πάθω. Θα πάω μέσα και έχω και ένα παιδί...
Β: Θα με διώξουνε ρε φίλε, θα με διώξουνε.
Α: Αυτό είναι που σε κόφτει;
Β:Μίλησες;
Α: Δεν έχει έρθει ακόμη. Περιμένω να έρθει...

Κοριός 2.
Σε επικοινωνία με μέλος της Χρυσής Αυγής, ο Πατέλης αναζητά στηρίγματα και ομολογεί ότι έχει φτάσει στα όριά του.

Α: Πως το βλέπεις εσύ;
Β: Κάπως πιο τέτοιο, πιο καλά, για ΄σενα δηλαδή
Α: Πιο καλά;
Β: Ναι κάπως, από το τηλέφωνο δεν μπορώ να σου πω
Α:Άκουσες τίποτα καλό δηλαδή;
Ναι έτσι όπως το έχω συζητήσει, ναι
Α:Με μεγάλους ή με μικρούς το έχεις συζητήσει;
Β:Εεεε, και τα δύο
Α:Ότι θα πάνε όλα καλά;
Β: Ναι, ότι δεν είναι έτσι τόσο, κατάλαβες τώρα
Α:Μμμ Φίλε μακάρι γιατί δεν είμαι, είμαι σε, σε όρια σου λέω να καταρρεύσω, είμαι μπουρδέλο.

Κοριός 3
Μέλη της Χρυσής Αυγής επιχειρούν να «χρεώσουν» τον κατά δήλωσή του δολοφόνο του Φύσσα, Γ. Ρουπακιά, στο ΚΚΕ.

Α: Τίποτα, θα το πω στον Τσιακανίκα, να πούμε στον Τσιακανίκα να ψάξει μήπως μιλούσε με το ΚΚΕ, μήπως ήταν ξένος πράκτορας και το ρίξουμε εκεί πέρα ρε παιδάκι μου
Β: Δεν ξέρω Μάκη, θα δούμε...

Κοριός 4
Μέλη της Χρυσής Αυγής στη Νίκαια, εκτιμούν ότι από τα κεντρικά γραφεία του κόμματος επιχειρείται οργανωτική άμυνα, ενώ ο βουλευτής Λαγός ζητά συνάντηση εμπίστων στα γραφεία του Πειραιά, λέγοντας ότι «θα μας κλάσουν τον πούτσο»….

Α (πρόκειται περί του βουλευτή) : Λοιπόν ζόμπι να μπαίνετε να παρακολουθείτε το μπλογκ μας
Β: Ναι
Α: Και αύριο θέλω εσένα και τη γυναίκα σου, θα σας παρακαλούσα να είσαστε μία η ώρα στον Πειραιά.
Β: Στα γραφεία
Α: Ναι, θα πάμε να στηθούμε από την αρχή θα μας κλάσουν το πούτσο, μια η ώρα στα γραφεία
Β: Εντάξει

Κοριός 5
Η ανατριχιαστική συνομιλία ενός ανήλικου που λέει στον αρχηγό (μάλλον της Νίκαιας) ότι φοβάται κι ότι έχει στοχοποιηθεί εξ αιτίας των φωτογραφιών που τον εμφανίζουν δίπλα στον Ρουπακιά.

Β: Είμαι δίπλα δίπλα από τον Ρούπι σε όλες τις φωτογραφίες, μου έχουν βάλει κοριό, έχω ασφαλίτες στο σπίτι μου
Α: Τι λες ρε μαλάκα
Β: Ε είναι πολλά ρε συ, αν μπορούμε να τα πούμε από κοντά, όχι από το τηλέφωνο
Α: Να σου πω κάτι, επειδή είσαι μικρός στην ηλικία και αυτά που λες δεν ισχύουν, εδώ εμένα με έχουν βγάλει με ονοματεπώνυμο με βγάλανε στη σέντρα κανονικότατα και δεν με ενοχλεί κανένας τι κοριούς μας λες που τον είδες τον κοριό
Β: Η μάνα μου, μου είπε ότι ήταν ένα φορτηγάκι του ΟΤΕ προχθες το βράδυ κάτω από το σπίτι μας
Α: Άσε μας ρε Φίλιππε
Β: Είχε κάτι καλώδια το φορτηγάκι και ήταν και ένας με μηχανή και ήταν πολύ νωρίς, 7 η ώρα το πρωί.

Κοριός 6
Μέλη της οργάνωσης αποκαλύπτουν τους τρόπους οργάνωσης του τάγματος εφόδου, μέσω sms. Συζητούν αν είχαν λάβει μηνύματα την μοιραία νύκτα της δολοφονίας.


Β: Έτσι κι αλλιώς εμείς δεν ήμασταν στο συμβάν
Α: Ούτε μήνυμα μου ήρθε
Β: Δεν σου ήρθε κανένα μήνυμα από πουθενά;
Α: Από πουθενά τίποτα
Β: Σε ποιους έχει έρθει μήνυμα;
Α: Μάλλον σε αυτούς που ήταν κοντά. Ξέρω εγώ σε καμιά 10ρια
Β: Ναι, ε; Γάμησέ τα. Εμένα που μου έχει έρθει μήνυμα;
Α: Δεν πήγες; Πήγες; Αφού δεν πήγες τι έγινε;

Κοριός 7.
Κατηγορούμενος συνομιλεί με άλλος μέλος της Χρυσής Αυγής και παραδέχονται για τα της εκπαίδευσης σε στρατόπεδα, αλλά και ενέργειες σε βάρος αλλοδαπών και πολιτικών αντιπάλων

Β: Κατάλαβες; Μαζεύανε στοιχεία. Έχουνε στείλει ρε μαλάκα διακόσιους φακέλους με καταγγελίες
Α: Πωωω
Β: Οι οποίες δεν είναι ψεύτικες. Δηλαδή, τουλάχιστον οι περισσότερες δεν είναι ψεύτικες. Είναι αληθινές. Δηλαδή, το θέμα, το κακό είναι ότι έχουνε στοιχεία
Α: Νίκο, το μόνο αληθές που είναι, ότι, εντάξει γίνονταν στρατιωτική εκπαίδευση σε στρατόπεδα. Αυτό ναι, αλλά...
Β:Τι λες ρε μαλάκα, αυτό δεν είναι καταγγελία
Α: Δεν είναι κάτι κακό αυτό
Β: Ρε δεν είναι καταγγελία αυτό. Καταγγελία είναι ότι βαράγανε Πακιστανούς, ότι είχανε ξύλο, είχανε βαρέσει πολίτες που δεν ήντουσαν μαζί τους ή ότι τάγματα εφόδου κάνανε ντου μέσα σε σπίτια, ότι σφάξανε τους αλλοδαπούς στο Πέραμα, ότι βαρέσανε αυτούς εδώ πέρα στο Πέραμα τους Κομμουνιστές.

Κοριός 8.
Την ώρα της κηδείας του Παύλου Φύσσα, μέλη της Χρυσής Αυγής συνομιλούν για τη ζημιά που έγινε στο κόμμα από την πράξη του Ρουπακιά και τον κατακρίνουν που δεν παρουσίασε τα γεγονότα ως συμπλοκή μεταξύ οπαδών ποδοσφαιρικών ομάδων.

Β: Ναι, έγινε μαλακία
Α: Και γυρνάει αυτός και λέει κατευθείαν είμαι χρυσαυγίτης. Ρε μαλάκα για τη μπάλα έγινε η φασαρία δεν έγινε από κάποιο προμελετημένο ραντεβού.
Β: Ναι, ναι, ναι τι να πω ρε μαλάκα κοίτα τι μαλακία έκανε ο άνθρωπος
Α: Ναι, τα κατέστρεψε όλα
Β: Και όχι τίποτα άλλο αλλά θα πάρει στο λαιμό του και αυτούς που βρίσκονταν εκεί, θα τους πάρει στο λαιμό του.
Α: Όσοι ήταν εκεί μπορεί να πάνε για σύσταση συμμορίας
Β: Πωπω Μαλάκα
Α:Τα διέλυσε όλα, Όλα ό,τι είχαμε κτίσει.

Κοριός 9.
Σε συνομιλία του ο πρώην οδηγός του Μιχαλολιάκου καθυβρίζει με τον συνομιλητή του τον νεκρό Φύσσα.

Α: Ναι, τώρα έχουν σε ένα βίντεο τον Μπαρμπαρούση που χορεύει
Β: Ναι, και ρίχνει πιστολιές
Α: Όχι, όχι και τον σχολιάζει ο Φύσσας, ο συγχωρεμένος
Β: Ο Φύσσας; Πως τον σχολιάζει; Από τον Ουρανό;
Α: Ε από, ε σε μια εκπομπή που κάνανε και καλά σατιρική όπως είναι το Ράδιο Αρβύλα
Β: Ο Φύσσας έκανε εκπομπή;
Α: Ε, έτσι δείχνει. Στην τηλεόραση, στο ίντερνετ δεν ξέρω.
Β: Ε τώρα θα κάνει από τον παράδεισο εκπομπή
Α: Ε τώρα ναι, αυτό θα έλεγα και εγώ. Του βάλανε κάτι τραγούδια να πούμε στη φόρα που έλεγε φασίστες σας γαμώ, σφαχτ' τους, κατούρα τους στα μούτρα και θάψτους και κάτι τέτοια.
Β; Ε, εντάξει τον θάψαν αυτόν
Α: ΧαΧαΧα, το ξέρω, αυτό είπα και γω
Β: Ε βέβαια βρε μαλάκα, σεση, σε ξύλο ήτανε πάνω. Σε συμπλοκή ήταν το μουνί. Σε συμπλοκή βρέθηκε.
Α: Ρε πούστη μου εντάξει, τα έχουν... Τα παρουσιάζουν όπως θέλουν τα αρχίδια οι δημοσιογράφοι είναι τα μεγαλύτερα μουνόπανα.
Β: Μαλάκα, μακάρι άμα υπάρχει Θεός να μας βοηθήσει και να μας δώσει δύναμη να αντέξουμε και να έρθει μια ώρα ρε φίλε που θα λογαριαστούμε με όλους όπως πρέπει.

Κοριός 10.
Θα χυθεί αίμα, ισχυρίζονται μέλη της Χρυσής Αυγής, μετά τη δολοφονία.

Β: Θα γυρίσει μπούμεραγκ.
Α: Ε, θα έρθει φίλε, εγώ ειλικρινά πιστεύω στο Θεό πραγματικά και πιστεύω ότι θα έρθει μια ώρα που θα μας τα ξεπληρώσει όλα αυτά και δεν θα τελειώνει να πούμε να πέφτει πριονίδι, δεν θα τελειώνει.
Β: Θα έρθει, θα έρθει η ευλογημένη ώρα
Α: Το πριονίδι δεν θα τελειώνει
Β: Θα έρθει, θα έρθει φίλε
Α: Και μετά ας μας καθαρίσουνε. Και να σου πω και κάτι;
Β: Γιατί να μας καθαρίσουνε;
Α: Επειδή είχα μια κουβέντα με κάποιονα, να πουμε σοβαρό, εμείς άμα θέλουνε να μας βγάλουνε και εκτός νόμου κι ας ακούνε τα μουνόπανα να το ξέρουν, έχουμε και πενήντα με εκατό άτομα τα οποία είναι άτομα αποφασισμένα να πέσουνε.
Αυτά τα μουνιά ποιους έχουν έτοιμους να πέσουνε;
Β: Εκτός νόμου δεν μπορούνε.
Λέμε, λέμε , λέμε να θέλουνε να το παίξουμε τόσο αντρίκια το παιχνίδι, εμείς έχουμε κι εκατό τρελούς που είναι αποφασισμένοι. Αυτοί έχουνε δέκα;
Β: Άλλοι τόσοι, άλλους τόσους τρελούς. Περίμενε. Άλλους τόσους τρελούς.
Α: Ε, εκτός αν πάνε στα Καρακουρού. Εκτός αν πάνε για Κομοτηνή που... τσάμπα το μουνί
Β: Να βγουν τα λειόκαννα
Α: Να βγουν τα λειόκαννα, άλλοι τόσοι τρελοί
Μπασταρδάκι...





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου