Σάββατο 18 Απριλίου 2015

Μεταξύ μας με καφέ και με τσιγάρο (Νο 21)

Το εβδομαδιαίο χρονογράφημα του grpost,
δια χειρός Πέμυς Γκανά

Η κλήση

Μετά από 13 αναπάντητες -του ιδίου πάντα αριθμού - και τα 19 ενοχλητικά ντρινννν της τελευταίας κλήσης- που με ανάγκασαν να πατήσω την σίγαση- κι έχοντας τελειώσει επιτέλους την δουλειά μου, παράκουσα εκείνη την φωνούλα που μου φώναζε «μην απαντάς» και απάντησα τελικά στο επίμονο τηλεφώνημα.
Βάζοντας στο μυαλό μου έτσι στα ξαφνικά άσχημες σκέψεις, που όμως καθόλου δεν περνούσαν από το νου μου μια μόλις ώρα πριν, λες και όλα ήταν καλά τη μια στιγμή και ο κόσμος διαλύθηκε την επόμενη, φαντάστηκα νοσοκομεία, πράσινες ρόμπες,
χειρουργεία, φωνές κι αστυνομίες.
Η καρδιά μου χτύπησε δυνατά και απότομα άρπαξα το ασύρματο τηλέφωνο.
-Ναι, ρώτησα διστακτικά.
-Καλημέρα, τι μου κάνετε; ρώτησε όλα χαρά και πολύ δυνατά αναγκάζοντας με να τραβήξω μακριά μου το ακουστικό.
Εμ! και εκείνο το «τι μου κάνετε;», πόσο εκνευριστικό μπορεί να είναι, Χριστέ μου.
Δίχως να προλάβω να της απαντήσω οι ερωτήσεις της σχεδόν υστερικής άγνωστης, ήταν καταιγιστικές.
-Η οικογένεια καλά; τα παιδιά; Οι γονείς; Ο σύζυγος;
-...Εμ, ναι όλοι καλά...ποια είστε;
-Είστε λοιπόν πολύ τυχερή, μπράβο, μπράβο σας! Προσωπικά σας ζηλεύω.
-...Εμ, γιατί παρακαλώ; ρωτώ σιγανά.
-Γιατί μόλις κερδίσατε το μεγαλύτερο δώρο που δίνει η εταιρία μας για το 2015… και πείτε μου γνωρίζετε ποιο είναι;
-...
-Να σας πω εγώ αμέσως τώρα...Τι έρχεται σε λίγο στην Ελλάδα;
-Εμ! η ελπίδα… απαντώ ψιθυριστά...
-Ναι, τι περιμένουμε όμως τώρα;
-...Ξέρω κι εγώ τι περιμένουμε;...απ την «απελευθέρωση» έως την παταγώδη χρεοκοπία...ίσως;
-Hallo!!! το καλοκαίρι καλέ περιμένουμε!!!
-Α! Τι μου λέτε τώρα, απαντώ εντυπωσιασμένη. Παγκόσμια πρωτοτυπία, μετά την άνοιξη το καλοκαίρι στη χώρα μας.
-Ακριβώς κυρία μου, μου απαντά η άγνωστη. Και τι θα κάνουμε το καλοκαίρι;
-...Εμ...διακοπές...ίσως;
-Όχι, για προσπαθήστε ακόμη...
-Καλύτερα πείτε μου εσείς, αρχίζω να θυμώνω.
-Πηγαίνουμε στην θάλασσα !!! γελά ψεύτικα. Και πώς πάμε στην θάλασσα, με τα παραπανίσια κιλάκια μας; με την κυτταρίτιδα μας; μου λέτε; ε; ε; ε;.
-...
-Σας σκέφτηκε η εταιρία μας ...
-Εμένα σκέφτηκε η εταιρία σας; ρωτώ τάχα έκπληκτη.
-Βεβαίως κυρία μου εσάς σκέφτηκε και σας δίνει το δώρο σας. Μια ολοκληρωμένη θεραπεία σώματος. Για να πάτε στη θάλασσα δίχως φόβο...
-Α! μάλιστα, δεν ενδιαφέρομαι, απαντώ.
-Ακούστε με λοιπόν, μου απαντά αυστηρά, και μη με διακόπτετε.
-Μάλιστα...
-Η θεραπεία σας λοιπόν, το καμάρι της εταιρία μας, σας προ-σφέ- ρε- ται - μιλά συλλαβιστά- από 1794 ευρώ, μόνο, με ακούτε; μόνο 897 ευρώ...ούτε καν 900...τζάμπα κυρία μου, τι τύχη!!!
-Πραγματικά, είμαι τυχερή σας ευχαριστώ, μα δε θέλω το δώρο σας.
-Και γιατί παρακαλώ;
-...Εμ, δεν το χρειάζομαι, σας ευχαριστώ πάντως.
-Μπρατσάκια, κοιλίτσα δηλαδή καλά; με ρωτά και διακρίνω έναν τόνο ειρωνείας στην φωνή της.
-Ναι, απαντώ πεισμωμένη.
Με διακόπτει.
-Μόλις τώρα με ενημερώνει η υπεύθυνη του προγράμματος μας πως σαν μοναδική υπερτυχερή μπορείτε να ανταλλάξετε την θεραπεία σώματος με την καταπληκτική και μοναδική για την Ελλάδα μεσοθεραπεία μας, που σβήνει ρυτίδες, δυσχρωμίες, μαύρους κύκλους και σας κάνει να μοιάζετε και πάλι είκοσι χρονών...και όλα αυτά με 799 ευρώ. Μόνο!!!
-Ευχαριστώ, απαντώ κουρασμένη, δεν ενδιαφέρομαι.
-Να το συζητήσουμε λοιπόν. Σας φαίνεται ακριβό;
-Καλά σοβαρολογείτε τώρα; και βέβαια είναι ακριβό...
-Μάλιστα...699 ευρώ η τελική τιμή και 6 θεραπείες...τελευταία σας ευκαιρία...
-Δεν ενδιαφέρομαι κυρία μου...
-Τι; ουρλιάζει σχεδόν, ξέρετε πόσες θα «σκότωναν» για αυτήν την προσφορά; Κι εσείς την απορρίπτετε;
-Κοιτάξτε, πρέπει να κλείσω...
-Μα, θ’ αρνηθείτε την προσφορά μας;
-Δεν έχω χρόνο, πραγματικά δηλαδή, κι επιπλέον δεν τις χρειάζομαι τις θεραπείες σας...
-Ναι! Με συγχωρείτε... δεν ήξερα πως μιλούσα με την Δούκισσα Νομικού...μου απαντά με περίσσια ειρωνεία.
Της κλείνω απότομα το τηλέφωνο...εκνευρισμένη στην αρχή μα γρήγορα η διάθεση μου αλλάζει...
Αγχώνομαι..
Βρε πως θα βγω στην παραλία φέτος, έχω πάρει και κιλά μετά από την πασχαλιάτικη κραιπάλη.
Γκουγκλάρω λοιπόν δίαιτες θαυματουργές, που υπόσχονται την απώλεια 5 κιλών σε μια μόλις εβδομάδα, «σιγά μη σκάσω» σκέφτομαι, «γεμάτο το internet από τέτοια»...
«Δείτε την δίαιτα της Ελένης -μια είναι η Ελένη λέμε-...πως έχασε τα κιλά της εγκυμοσύνης».
Τις εκτυπώνω στα γρήγορα και τις κολλάω στο ψυγείο.
Τις καμαρώνω από μακριά.
Και να μην τις ακολουθήσω, στα σίγουρα θα λειτουργήσουν αποτρεπτικά, κάθε που θα ανοίγω το ψυγείο.
Χα! που θα με κοροϊδέψει εμένα η άγνωστη...
Ξανακάθομαι στον υπολογιστή και βρίσκω μια πανεύκολη μάσκα προσώπου με 4 μόλις υλικά που-όπως λέει-  έχουμε όλοι μέσα στο σπίτι μας...το ότι δεν αναγνωρίζω κανένα από αυτά, κρίνεται μάλλον ως δικό μου πρόβλημα...βρίσκω και άλλες εναλλακτικές ένα σωρό, με μέλι, γάλα, λεμόνι και ότι φανταστεί ο νους σας.
Διαλέγω μια -την πιο εύκολη – αναμειγνύω τα συστατικά  σε ένα μπολ και πασαλείβω με το μείγμα το πρόσωπο μου, συγχρόνως τηλεφωνώ στην Αθηνά.
-Έλα, της λέω γρήγορα, πως θα βγούμε στην παραλία φέτος; μου λες;...
-Ξέρω και εγώ, μου απαντά, με το μαγιό;
-Και τα κιλάκια μας;
-Σκασίλα μου...
-Και ξέρεις τι θα σου πουν; Η όρκα ξεβράστηκε στη παραλία...αυτό θες;
-Δεν πα να λένε...
-Θα κάνω δίαιτα...
-Α! και εγώ κάνω...
-Από πότε; δεν είπες τίποτα...
-Απ τον άλλο μήνα, γελά μόνη με το κρύο αστείο της...
Κλείνουμε το τηλέφωνο δίχως ίχνος συνεννόησης, ως συνήθως..
Μα νιώθω ένα κάψιμο στο πρόσωπο, έτσι στα ξαφνικά...τρέχω γρήγορα και βγάζω την μάσκα...
Τι ήταν αυτό που αντίκρισαν τα μάτια μου;
Κατακόκκινο το δέρμα μου με εξανθήματα, σκασμένο, ξεφλουδισμένο σχεδόν.
Τρόμαξα...Απελπισία...Μαύρη...
Έμεινα να κοιτάζομαι απορημένη, τι έκανα η άσχετη;

Περιμένοντας στο ιατρείο του δερματολόγου για την συνταγή και έχοντας απολογηθεί στον Χριστιανό για την μέγιστη ανοησία μου, μου ξεφουρνίζει και τα μαντάτα...
-Όπως καταλαβαίνεις δεν έχει παραλία φέτος...καμία έκθεση στον ήλιο...απαγορεύεται δια ροπάλου...
Φεύγω λυπημένη, φορώ και ένα ζευγάρι τεράστια γυαλιά ηλίου μες τη νύχτα, μη με δει κανένας άνθρωπος και σκιαχτεί δηλαδή...
... «Βρε πως την πάτησα έτσι...», αναλογίζομαι.
Αυτή η γρουσούζα στο τηλέφωνο, αυτή φταίει στα σίγουρα...
Και χάλια πρόσωπο κι ούτε ένα μπάνιο στη θάλασσα.
Προσοχή στις ινστιτούτα που τάζουν ότι θέλουν, και προσοχή... στο internet...
Προσεκτικές καλημέρες!!!





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου