Σάββατο 24 Οκτωβρίου 2015

Μεταξύ μας με καφέ και με τσιγάρο (Νο 46)

Το εβδομαδιαίο χρονογράφημα του grpost
δια χειρός Πέμυς Γκανά

Η αρτοκλασία κι ο Κυριάκος…

-Τζίσους, σκέφτηκα και σταυροκοπήθηκα...
Καθώς κατηφόριζα αμέριμνη να σου καμιά δεκαριά θείες αλαλάζουσες συγκεντρωμένες στο πρώτο hot spot των Άνω Βριλησσίων.
Το περίφημο προαύλιο της εκκλησίας ....
Έχουμε και δεύτερο meeting point, τι μας περάσατε;
Δεν το γνωρίζετε;
Αλλά από που κι ως που, θα μου πείτε...
Είναι το φαρδύ πεζοδρόμιο έξω από το φαρμακείο.
Εκεί να δείτε τι γίνεται κάθε μέρα, από
αναλύσεις ασθενειών και εγχειρίσεων έως πολιτικής και οικονομίας.
12 master και 3 διδακτορικά έχει ο κάθε γέροντας, στανταράκι.
Τσακωμοί, και συνωμοσίες καθημερινά.
«Εγώ δεν ξέρω, ξέρεις ποιος είμαι εγώ;;;»….
Τώρα είχαν μαζευτεί έξω από την εκκλησία.
Άγνωσται αι βουλαί των θείων, λες και πέφτει σύνθημα από βραδύς.
Όλοι έξω απ το φαρμακείο, ή ραντεβού στην εκκλησία.
Πρώτη και καλύτερη η αρχηγικών τάσεων, η κ. Ευθαλία της γειτονιάς μας.
Άκουγα την τσιριχτή φωνή της από μακριά.
-Ή κάποιον θάψανε αυτές, μουρμούρισα, ή πάει βόλτα το ΚΑΠΗ της περιοχής ...
Όχι, περίεργη δεν είμαι - λέμε τώρα - αλλά τις πλησίασα ...
Μια γειτονιά είμαστε να μην ξέρω τι συμβαίνει;
Μοιράζανε οι θείες χαμογελαστές άρτο.
Μου έδωσαν και μένα ένα κομμάτι.
Ωραιότατος.
Δυστυχώς δίχως ζάχαρη όπως πρόλαβαν να με ειδοποιήσουν, αυτός ο παππάς καλός δεν λέμε, αλλά περίεργος, τι τον πειράζει λίγη ζάχαρη;
Μαζί με τον άρτο όμως να σου και ένα χαρτί ...
Να η παγίδα, σκέφτηκα...
... Κ. Μητσοτάκης, διάβασα ...
-Τζίσους (δις), αναφώνησα, πέθανε ο απέθαντος;
-Τι λες βρε αλιβάνιστο; με αποπήρε η κ. Ευθαλία ...
Μόνο όταν ήρθε κοντά μου την παρατήρησα - καθότι ολίγον (;) μύωψ.
Σαν κινούμενο εκλογικό κέντρο της Ν.Δ μέσα στη δεκαετία του 80 ήταν ντυμένη.
12 αυτοκόλλητα και τέσσερις κονκάρδες, από δυο σε κάθε πέτο του συντηρητικού σακακιού της ...
-Τι συμβαίνει; την ρώτησα με μάλλον συνωμοτικό ύφος.
-Εκλογές, μου απάντησε. Εκλογές για τον νέο μας αρχηγό.
-Αααα, είπα και εγώ.  ( Σιγά μην προλάβω να θάψω τον πατήρ Μητσοτάκη, μάλλον θα χει την χαρά να μας θάψει πρώτος ...)
-Και η αρτοκλασία;
-Του αγίου Ιακώβου σήμερα, μεγάλη η χάρη του ...
-Μάλιστα.
-Κάνε παιδί μου και έναν σταυρό, κούνησε το κεφάλι της με αποδοκιμασία.
-Μάλιστα.
-Λοιπόν, μου είπε, τι θα ψηφίσεις; Τον Κυριάκο φαντάζομαι, καλή οικογένεια, νέος άνθρωπος θα τον ορμηνεύει και η αδελφή του και ο πατέρας του...
Αυτό φοβάμαι, σκέφτηκα μα δεν τόλμησα να το ξεστομίσω ... κυρία Ευθαλία είναι αυτή ...
-Εμ τι να σας πω ... δεν έχω άποψη ... δεν ξέρω εγώ τα νεοδημοκρατικά... κατάφερα να ψελλίσω.
-Με μόνο τρία ευρώ ψηφίζεις τον αρχηγό σου ... Συνέχισε ακάθεκτη.
-Εμ ναι; ...
-Τι είναι τρία ευρώ;
-....
-Δημοκρατική διαδικασία με 3 ευρώ!!!! Καινοτομία!!! είπε θριαμβευτικά.
-Ναι ... και ο Γιώργος ο Παπανδρέου, έτσι δεν έκανε πριν χρόνια;
-Μην μου μιλάς για αυτόν και ανατριχιάζω...
-Μάλιστα.
-Λοιπόν, καλό παιδί ο Κυριάκος, ήσυχο, σεβαστικό, έξυπνο, τα ξανάφτιαξε και με την γυναίκα του, μια ξένη είχε πάρει αλλά καλή κοπέλα λένε, από μεγάαααλο σόι βέβαια.  Θα μας βγάλει και απ την κρίση ...
-Απ την κρίση... και πως θα μας βγάλει;
-Μητσοτάκης είμαι για να ξέρω; Αυτός ξέρει. Όχι σαν τον άλλον -τον πως τον λένε... Τζιτζικάτι, τζιτζιγιώργο, τζιτζιφιόγκο -  δεν θυμάμαι και τ όνομα  του, που γύρευε από που κρατάει η σκούφια του ... ή τον άλλον το πλασιέ που ήρθε απ το παράθυρο, απ άλλο κόμμα, για να μην πω για τον κυρ Βαγγέλη, καλός άνθρωπος όπως τον κόβω αλλά μου μοιάζει λίγο σαν Τούρκος μ αυτήν την μουστάκα... Θα βάλουμε και πούλμαν να μας πάει να ψηφίσουμε, θα μας πάει μετά και μια βόλτα στην Αθήνα, θα φάμε, θα περπατήσουμε και θα μας φέρει το βραδάκι πίσω...
-Κάτι σαν εκδρομή δηλαδή ...
-Ναι, λέγαμε να πάμε και στην μονή της αγίας Ευλαμπίας αλλά δεν μας βγαίνει το πρόγραμμα... θα έρθεις ; Να σε γράψω;
Έβγαλε ένα μακρύ κατάλογο που είχε σημειωμένα λίγα ονόματα, γραμμένα με μολύβι, ανορθόγραφα και με κεφαλαία.
-Μπα κυρία Ευθαλία μου, δεν τα ξέρω καλά τα θέματα.
Άστραψε το βλέμμα της.
-Θα πας μόνη;
-Θα πάω μόνη μου, είπα ψέματα ...
-Ξέρεις;
-Θα το βρω ...
-Τον Κυριάκο είπαμε, κοίτα μην κάνεις λάθος, κάτσε να σου βάλω και ένα αυτοκόλλητο ...
Μου κόλλησε δυο - τρία…

Έβλεπα τις θείες με τον άρτο και τον Κυριάκο και μ’ έπιασε μελαγχολία.
Να είχε τουλάχιστον λίγη ζάχαρη ...


Υ.Γ 1. Γιατί να μην πάει κ. Νικόλαε Γ. Σακελλαρόπουλε μας η κ. Ευθαλία να ψηφίσει ε;
Σας ρωτώ γιατί διάβασα το «καλντερίμι» σας, που γράφατε ότι δεν μπορεί να ψηφίζουν οι περαστικοί .
Γιατί, δηλαδή, δεν έχουν ψυχή οι θείες;

Υ.Γ 2.
Και εσείς εκεί στην Ν.Δ  κάντε νωρίς τις διαδικασίες και τις αρχαιρεσίες σας, μπας και προλάβουν οι θείες να πάνε και στην μονή της αγίας Ευλαμπίας.
Θα έχετε και την φώτιση Της ...

Αρχηγικές καλημέρες!!!!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου