Γράφει
ο Γεώργιος Μαρούδης
ο Γεώργιος Μαρούδης
Μιλώντας στην
γλώσσα των ναυτικών θα επιχειρήσω μια σύντομη σύγκριση της «εγκατάλειψης πλοίου»
με την «εντολή εκκένωσης» που θα έπρεπε να δοθεί στη γενικότερη περιοχή Ραφήνας
και Κινέττας!
Η εγκατάλειψη
πλοίου είναι μια πάρα πολύ σημαντική απόφαση του καπετάνιου, η οποία λαμβάνεται
μόνο όταν το πλοίο θεωρείται από όλες τις πιθανές εναλλακτικές χαμένο, γιατί
έξω από το πλοίο η ζωή είναι δύσκολη και τα στοιχεία της φύσης άμεσα!
Εάν ο
καπετάνιος δώσει χωρίς λόγο εγκατάλειψη υπάρχει περίπτωση οι διασώστες να βρουν
το πλοίο στη θέση του να πλέει αμέριμνο και το πλήρωμα πνιγμένο ή......
παγωμένο! Εάν αργήσει να
πάρει την απόφαση εγκατάλειψης ο καπετάνιος, τότε το
πλοίο που βυθίζεται ή καίγεται ή ανατρέπεται μπορεί να πάρει το πλήρωμα μαζί
του στον υγρό τάφο! Αυτά είναι βασικά μαθήματα στις σχολές των αξιωματικών μας!
Στην
προκειμένη περίπτωση ενώ υπήρξε σύστημα
ειδοποίησης (δείτε την εικόνα) δεν έδωσαν άμεσα διαταγή εκκένωσης, και όταν
αυτό έγινε άτακτα ο κόσμος τρέχοντας μέσα στον πανικό του χωρίς εκπαίδευση
πυροσβέστη ή ναυτικού, έχασε τη ζωή του από διάφορες αιτίες όπως άμεσα
εγκαύματα, ασφυξία, πνιγμός στη θάλασσα ακόμα και πτώση από γκρεμό!
Ένα, μόνο «καράβι»
μέσα στο χάος. είδε νωρίς τα σημάδια και έκανε «συντεταγμένη εγκατάλειψη» χωρίς
να ανοίξει μύτη!!!
Είναι ο
αρχηγός της κατασκήνωσης του Δήμου Αθηναίων. ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥ!!! Εκτίμησε νωρίς την
κατάσταση, ζήτησε πούλμαν άμεσα και πριν η φωτιά γιγαντωθεί έσωσε τα περίπου
600 παιδιά!!!
Υπάρχουν καλοί
καπετάνιοι και στη στεριά βλέπετε!!!
Δεν πιστεύω
ότι είναι σεβασμός στους νεκρούς να μη μιλάμε!!!
Ίσα ίσα
σεβασμός είναι να δικαιωθούν μετά το θάνατο τους, επειδή οι ζωντανοί αναδείξαμε
αμέσως το πρόβλημα, για να μην ξανασυμβεί!!!
Γιατί να περιμένω 3 ή 40 μέρες πριν μιλήσω; Και εάν ξεσπάσει σήμερα ή αύριο
άλλη φωτιά; Να τους αφήσω να κάνουν τα ίδια;
Νιώθω συγκλονισμένος…
- Ο Γεώργιος Μαρούδης είναι Ναυπηγός Μηχανικός MSc
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου