Σάββατο 11 Ιουνίου 2016

Μεταξύ μας με καφέ και με τσιγάρο (Νο 77)


Το εβδομαδιαίο χρονογράφημα του grpost
δια χειρός Πέμυς Γκανά


Η πλατεία ήτανε άδεια και τρελή απ’ τα σημάδια, σαν σκυλί

Θα πάρει, λέει, η κυρία Ευθαλία το ένδοξο «Ναι» σημαιάκι του ηρωικού Ιούνη του 2015 και θα βγει στους δρόμους.
Άκου φίλε μου τώρα...
Η κυρία Ευθαλία των 69 φανερών Μαΐων και άλλων τόσων κρυμμένων, που παίζει να είδε τους στύλους του Ολυμπίου Διός όρθιους, θα σηκώσει την παντιέρα και θα απαιτήσει την παραίτηση της κυβέρνησης...
Της αριστερής μας κυβέρνησης!
Γιατί οι κομμουνισταί λέει,
ξεπουλάνε το βιός της χώρας για 99 συναπτά έτη!!
Και τι είναι, σας ρωτώ καλοπροαιρέτως πάντα, τα 99 έτη μπρος στα 400 χρόνια της Τουρκιάς,
ή τι είναι τα 99 χρόνια μπρος την ρωμαϊκή κατοχή; ή ακόμα καλύτερα τι είναι τα 99 χρόνια μπρος της αιωνιότητα;
Μια σταγόνα  μόνο.
Κα τίποτα άλλο.
Απολύτως.
Καρατσεκαρισμένο, γιατί πως να το κάνουμε καρδιά μου;
Τα πάντα στην Ελλάδα ξεχνιούνται με την έλευση των τριών ημερών.

-Θα έρθεις μαζί μας, μου ανακοίνωσε η κυρία Ευθαλία σήμερα το πρωί, και το ύφος της αρχικά τουλάχιστον, δεν άφηνε περιθώρια.
-Μπα, της αποκρίθηκα, δεν διαδηλώνω εγώ.
-Τώρα είναι αλλιώς.
-Κοιτάξτε, της απαντώ, και δεν είμαι και 100% σίγουρη πως η συγκέντρωση-διαμαρτυρία είναι νόμιμη, συνταγματική, και πολιτικώς ορθή!!!
-....
-Το είπε ο σύντροφος κομισάριος Φίλης με τ όνομα, αν τον έχετε ακουστά!!!
-Κάτι έχει πάρει τ αφτί μου...
-Α! βέβαια, αυτός ο τεράστιος πολιτικός άνδρας το Σύνταγμα το παίζει στα δάκτυλα του αριστερού του χεριού, ούτε μπεγλέρι να ήταν...
-Τι λες βρε παιδί μου (κρυφός θαυμασμός).
-Μα ναι, δεν το ξέρετε; Τέσσερις Βενιζέλους τρώει στην καθισιά του.
-Πρόκειται περί τέτοιας διάνοιας;
-Παγκόσμιας εμβέλειας...σαν τον Καρανίκα;
-Ναι;
-Και μη σας πω δυο φορές καλύτερος.
-Υπάρχει καλύτερος;
-Βεβαίως τι λέμε τώρα; Μπρίκια κολλάμε;
-Μπρε τι λες, μου είπε εντυπωσιασμένη, με έπεισες και δεν θα πάω!

( Αξιότιμε, αγαπητέ, λαοπρόβλητε, σύντροφε πρωθυπουργέ Τσίπρα μου το χρωστάς!
Δυο ολόκληροι γνωστοί μου που θα κατέβαιναν -στανταράκι- στην συγκέντρωση, με την γνωστή μου πειθώ και τα τρανταχτά μου επιχειρήματα αλλαξοπίστησαν και δεν...
Ετοίμασε μου παρακαλώ δυο θέσεις μετακλητών, μια για μένα και μια σταντ μπάι πάλι για εμένα, καθότι κανείς δεν ξέρει τι του ξημερώνει σε τούτον τον μυστήριο τόπο.
  
Άκου μαντάμ τώρα να μαθαίνεις, οι μεγαλοαστοί που ονειρεύονται Σοβιετίες, κοινοκτημοσύνες, κολχόζ, σοβχόζ και γκούλαγκ τώρα ΚΑΙ στην Ελλάδα!!
Ακούσατε ακούσατε:
Δρίτσας, Σπίρτζης, Φίλης, μαντάμ Τασούλα με τ όνομα, Πολάκης, Γεροβασίλη με γκεστ σταρ τον Πάνο τον στρατηλάτη, όλοι άπαντες εξ άπαντες, στις 7.30 στην πλατεία, μέσα από τον Καραγκιόζ μπερντέ σε μια παράσταση που θα συζητηθεί!!!

«Η ψωροκώσταινα και ο κατηραμένος όφις» -Όχι βρε ο ΟΦΗ, όφις λέμε, τι ασχετοσύνη πια, μοντιέ.

Στα δυο εισιτήρια το ένα τσάμπα, θα προσφέρουμε, χύμα ρετσίνα, παξιμάδια, δυο θρούμπες, ντομάτα κομμένη στα τέσσερα, μισό κρεμμύδι και μια σταγόνα λάδι, όχι από το έξτρα παρθένο- από το άλλο το ηλιέλαιο- θα ακούσουμε τον σύντροφο Θηβαίο να τραγουδά, και θα δακρύσουμε καθώς ο πύρινος λόγος του προέδρου των συνδικαλιστών της ηρωικής ΕΡΤ που ζητά να προσληφθούν οι πρώτου βαθμού συγγενείς των νεκρών της ΕΡΤ θα μας συσπειρώσει.
Τέλος θα προβληθούν σλάιντς με θέμα την αγοραπωλησία του αιώνα που ακούει στο όνομα «Ελληνικό» και θα ακολουθήσει δημιουργική, αριστερή κουβέντα όπου όλοι οι συμμετάσχοντες καλούνται να συμφωνήσουν!!!

Τι ζούμε, ιστορικές, μαρτυρικές στιγμές!!!

Κατά τα άλλα θα μπορούσε να πεις ότι είμαστε καλά...
Μας λείπουν 99 ευρώ για να καταθέσουμε ένα κατοστάρικο στην τράπεζα έτσι για τα γηρατειά μας βρε αδελφέ,  αλλά όχι, μπρος το δημόσιο καλό δεν διαμαρτυρόμαστε.
Και πως θα μπορούσαμε άλλωστε;
Έχουμε να θρέψουμε, να συνταξιοδοτήσουμε, να δώσουμε τα εφ άπαξ των χιλιάδων υπαλλήλων 850 και πλέον δημοσίων οργανισμών, τώρα αν κάποιοι απ αυτούς δεν έχουν αντικείμενο, ε, τι να πω;
Σεις οι νουδού τεχνοκράτες βρείτε κάτι να τους απασχολήσετε.

Εντάξει τώρα, λέει ο ιμάμης διάβασε το κοράνι μέσα στην Αγία Σοφία.
Σο γουάτ;
Ιμάμης είναι τι θέλετε να διαβάσει;
Την βίβλο;
Το Ταλμούδ;
Μπα σε καλό σας, ευέξαπτοι μου γίνατε.
Κανένα κακό δεν βρίσκω.
Ας πάει και ένας Χάρε Κρίσνα να αρχίσει τα όμμμ όμμμ, να αρχίσουν και οι ραβίνοι να βαράνε τα κεφάλια τους στη μάντρα του προαυλίου χώρου, και αδελφωμένοι κόπτες, καθολικοί και ορθόδοξοι παπάδες να θυμιατίζουν!
Αυτό θα πει οικουμενικότητα της θρησκείας.
Δεν υπάρχει τέτοιο πράγμα;
Ε! όταν μιλούσε ο μέγιστος για το όπιο των λαών, σεις σκληροπυρηνικοί, κάνατε κοπάνα διαρκείας. 

Κλείνουν και τα σχολεία και πανηγυρίζουν οι πιτσιρικάδες!
-Ξεμπερδέψαμε, λέει ο μικρός, με την υπέρβαση της δεκάδας..
(Δεν ξέρει ότι τον περιμένει του χρόνου η προπαίδεια)
-Ξεφορτωθήκαμε την προπαίδεια, λέει ο μεγάλος...
(Παναγιωτάκη; Πες αλεύρι: το κλάσμα σε γυρεύει!!!)

Σας χαιρετώ και σαν κίνηση ανωτερότητας (γιατί μια ανωτερότητα όχι να το παινευτώ, με διακατέχει)  προς το πρόσωπο του συντρόφου διαχειριστή, σας καλώ να διαβάσετε το αυριανό Καλντερίμι, όχι μόνο για τα φοβερά και τρομερά που θα σας αποκαλύψει ο Νίκος Σακελλαρόπουλος, αλλά και γιατί θέλω να δώσω ένα τέλος στην παρασκηνιακή κόντρα μας.
Πιο ανώτερος άνθρωπος πεθαίνεις!

ΥΓ:  Τα ΜΜΜ έχουν, λέει, στάση στις 15 Ιουνίου...
Καλά κάνουν!
Εσείς να μου γυρνάτε στα συντάγματα με θαλασσί πουκάμισο και κόκκινο καμπερνέ σε κολονάτο μπακαρά ανά χείρας, και ο εργάτης στο μετρό να δουλεύει;

Σαν δεν ντρεπόμαστε λέω εγώ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου