Σάββατο 8 Σεπτεμβρίου 2012

Απλά μαθήματα Οικονομίας σε ένα λεπτό

Γράφει
ο Αλέξανδρος Ηλιόπουλος

 Πολύ απλά οικονομικά για όλους:
 ΕΣΟΔΑ ΚΡΑΤΟΥΣ = ΦΟΡΟΙ + ΔΑΝΕΙΑ   (αρχές οικονομικής θεωρίας Τρίτης Λυκείου)
Τα ΕΣΟΔΑ του κράτους χρησιμοποιούνται για διάφορες ΔΑΠΑΝΕΣ που αυτό πρέπει να καλύψει για να λειτουργήσει.
 Το ύψος των ΔΑΠΑΝΩΝ  του κράτους εξαρτάται από τις
 ΑΝΑΓΚΕΣ που έχει να ικανοποιήσει.
 Οι ΑΝΑΓΚΕΣ αυτές αφορούν μισθούς Δημοσίων Υπαλλήλων, δαπάνες για Παιδεία, Άμυνα, Υγεία κλπ. Επομένως όσο μεγαλύτερες είναι οι ΑΝΑΓΚΕΣ ενός κράτους, τόσο μεγαλύτερες είναι οι ΔΑΠΑΝΕΣ που πρέπει να κάνει και άρα, τόσο μεγαλύτερα είναι τα απαιτούμενα ΕΣΟΔΑ που πρέπει να έχει για να τις καλύψει.
 Συνεπώς, όσο μεγαλύτερα είναι τα απαιτούμενα ΕΣΟΔΑ, τόσο μεγαλύτεροι είναι οι απαιτούμενοι ΦΟΡΟΙ που πρέπει να μαζέψει, και τα ΔΑΝΕΙΑ που πρέπει να πάρει.
Όσο μεγαλύτεροι είναι οι ΦΟΡΟΙ που βάζει το κράτος, τόσο μικραίνει το διαθέσιμο εισόδημα του κάθε πολίτη για δική του χρήση.
 Όσο μεγαλύτερα είναι τα ΔΑΝΕΙΑ  που πρέπει να πάρει ένα κράτος, τόσο μεγαλύτερο είναι το ΧΡΕΟΣ της χώρας και οι ΤΟΚΟΙ που πρέπει να πληρωθούν στο μέλλον για να εξυπηρετηθεί το δάνειο.
 Όσοι λοιπόν είστε κατά της ΜΕΙΩΣΗΣ του κράτους (απολύσεις κλπ) και ταυτόχρονα είστε:
υπέρ της μείωσης του ΧΡΕΟΥΣ,
υπέρ της μείωσης των ΦΟΡΩΝ,
υπέρ της μείωσης των  ΔΑΝΕΙΩΝ
υπέρ της αύξησης των ΔΑΠΑΝΩΝ,
 οφείλετε να  ξανασκεφτείτε το αδιέξοδο το οποίο ανακυκλώνετε στο μυαλό σας.....
 Γιατί οδεύουμε σε ύφεση για 5η συνεχόμενη χρονιά και ακόμη η μεγάλη πλειοψηφία αρνείται να  κατανοήσει ποιό είναι το πρόβλημα και τι πρέπει να κάνουμε για να το περιορίσουμε.
Διότι η μεγάλη πλειοψηφία αρνείται να μιλήσει για απολύσεις στο Δημόσιο ενώ ταυτόχρονα ανέχεται (ως αποτέλεσμα αυτής της άρνησης) το γεγονός ότι τα τελευταία δυόμιση χρόνια περισσότερα από 850.000 άτομα έχασαν τις δουλειές τους στον ιδιωτικό τομέα επειδή έπεσε η κατανάλωση λόγω αύξησης των φόρων σε φυσικά πρόσωπα και επιχειρήσεις.
 Σκεφτείτε το....

Πηγή: Liberals’ Cafe

1 σχόλιο:

  1. ΤΩΡΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΟΥΜΕ ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟ ΔΑΝΕΙΟ ΠΟΥ ΠΑΡΕΧΩ ΑΠΟ ΤΟ LFDS. Θα ήθελα να το ανακοινώσω στο κοινό σχετικά με το πώς ήρθα σε επαφή με το LFDS αφού έχασα τη δουλειά μου και μου αρνήθηκε το δάνειο από την τράπεζά μου και από άλλα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα λόγω του βαθμού μου που δεν μπορούσε να πληρώσει τα τέλη των παιδιών μου ήταν πίσω από λογαριασμούς, που πρόκειται να πεταχτούν έξω από το σπίτι εξαιτίας της αδυναμίας μου να πληρώσω το ενοίκιο μου. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, τα παιδιά μου πήραν από μένα αναδοχή. Στη συνέχεια, έθεσα για να αναζητήσουν χρήματα σε απευθείας σύνδεση όπου έχασα 3.670 δολάρια που δανείζομαι από τους φίλους που είχα σχίσει από δύο εταιρείες online δανείου. Μέχρι να διαβάσω για: Le_Meridian Χρηματοδότηση Υπηρεσία (lfdsloans@outlook.com / lfdsloans@lemeridianfds.com) κάπου στο διαδίκτυο, ακόμα δεν ήταν να πείσει λόγω του τι έχω περάσει μέχρι ένας συγγενής μου που είναι ένας κλήρος μου είπε επίσης σχετικά με το τρέχον πρόγραμμα δανείων της LFDS με πολύ χαμηλό επιτόκιο 1,9 %% και τους υπέροχους όρους αποπληρωμής χωρίς ποινή για αδυναμία πληρωμής. Δεν έχω άλλη επιλογή από το να έρθω σε επαφή μαζί τους που έκανα μέσω του κειμένου + 1-989-394-3740 και ο κ. Benjamin μου απάντησε πίσω εκείνη την ημέρα Ήταν η καλύτερη και σπουδαία ημέρα της ζωής μου που δεν μπορεί ποτέ να ξεχαστεί όταν λαμβάνω μια πιστωτική προειδοποίηση ύψους $400,000.00 δολαρίων δολάριο Usd που ζήτησα. Χρησιμοποίησα αποτελεσματικά το δάνειο για να πληρώσω τα χρέη μου και να ξεκινήσω μια επιχείρηση και σήμερα τα παιδιά μου είναι τόσο χαρούμενα και ικανοποιημένα. Μπορείτε επίσης να επικοινωνήσετε μαζί τους μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: (lfdsloans@outlook.com / lfdsloans@lemeridianfds.com) WhatsApptext helpline: + 1-989-394-3740 Γιατί το κάνω αυτό; Το κάνω αυτό για να εξοικονομήσω όσους χρειάζονται ένα δάνειο για να μην πέσουν θύματα απάτης στο διαδίκτυο. Ευχαριστώ και ο Θεός σας ευλογεί όλους, εγώ είμαι Oleksander Artem από το Horizon Park BC, Ουκρανία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή