Πέμπτη 19 Μαΐου 2011

Παραιτήθηκε ο Ντομινίκ!

Ο Ντομινίκ Στρος-Καν υπέβαλε τελικά την παραίτησή του, με αφορμή το σεξουαλικό σκάνδαλο για το οποίο κατηγορείται.
Με μια λιτή ανακοίνωση, ανέφερε ότι παρατείται από τη διεύθυνση του ΔΝΤ. Στην ίδια ανακοίνωση, επανέλαβε
 ότι είναι αθώος, αρνούμενος τις κατηγορίες της σεξουαλικής επίθεσης και της απόπειρας βιασμού.
«Με απέραντη θλίψη αναγκάζομαι σήμερα να υποβάλω στο Διοικητικό Συμβούλιο την παραίτησή μου από τη θέση του γενικού διευθυντή του Δ.Ν.Τ.. Το μόνο που σκέφτομαι αυτήν τη στιγμή είναι η γυναίκα μου, την οποία και υπεραγαπώ περισσότερο από οτιδήποτε στον κόσμο, τα παιδιά μου και τους φίλους μου.
 Στη σκέψη μου επίσης βρίσκονται οι συνάδελφοί μου στο Δ.Ν.Τ. που μαζί επιτύχαμε τόσα πολλά τα τελευταία τρία και πλέον χρόνια.
Σε όλους, θέλω να πω ότι αρνούμαι κατηγορηματικά όλους τους ισχυρισμούς σε βάρος μου.
Θέλω να προστατεύσω αυτόν το θεσμό τον οποίο υπηρέτησα με τιμή και αφοσίωση και ιδιαιτέρως, θέλω να αφιερώσω όλη τη δύναμή μου, όλο το χρόνο μου και όλη την ενέργειά μου στο ν' αποδείξω την αθωότητά μου», ανέφερε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου