Παρασκευή 6 Μαΐου 2011

Γιώργος: «Ήμουν φίνο φανταράκι…»!

Παραπολιτικό

Στη σφοδρή σημερινή αντιπαράθεση στη Βουλή, μεταξύ  του Γιώργου Παπανδρέου και του μεγάλου ηγέτη Αλέξη, ο δεύτερος αποκάλεσε τον πρωθυπουργό «επαναστάτη χωρίς αιτία».
Λες κι ο ίδιος έχει αιτία…
Ο μεγάλος ηγέτης Αλέξης, είπε κι άλλα.
 Άφησε αιχμές ότι ο Γιώργος Παπανδρέου
 εξυπηρετεί με σχέδιο τα συμφέροντα των αμερικανών.
Ο πρωθυπουργός, κατά τη λαϊκή έκφραση τα πήρε στο κρανίο.
Κι άρχισε να θυμάται ότι τα ίδια λεγόντουσαν και για τον πατέρα του, ειδικά πριν την δικτατορία.
«Ήμουν σε ένα ταξί και ο ταξιτζής που δεν με γνώρισε άρχισε να μου λέει επηρεασμένος από τις φήμες που κυκλοφορούσαν, ότι ο γιος του Ανδρέα υπηρετεί στον αμερικανό στρατό ως αξιωματικός.
Εγώ φορούσαν το χακί μέσα στο ταξί και του λέω ότι εγώ είμαι ο γιος του Ανδρέα. Δεν με πίστεψε και χρειάστηκε να βγάλω και να του δείξω την ταυτότητά μου για να πειστεί.
Ευτυχώς μετά απο 30 χρόνια δεν χρειάζεται να επιδεικνύω ταυτότητά , γιατί οι έλληνες ξέρουν ποιος είμαι και με στηρίζουν».
Γι αυτό το τελευταίο ας μην ορκίζεται…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου