Δευτέρα 19 Μαρτίου 2012

Η πολιτική επιστράτευση έπρεπε ήδη να είχε προχωρήσει για τους ναυτεργάτες του Περισσού

Είναι παγκοίνως γνωστό ότι τα ναυτεργατικά σωματεία που απεργούν εις βάρος όλων των υπολοίπων κοινωνικών τάξεων, ελέγχονται κυρίως από το ΚΚΕ.
Είναι, επίσης γνωστό, ότι όπου γάμος και χαρά –τουτέστιν κινητοποίηση – η Μαγδάλω –δηλαδή το ΚΚΕ-  είναι πρώτη.
Φυσικά, το δικαίωμα των ναυτεργατών να διασφαλίσουν τα προνόμια και τις αποδοχές τους είναι θεμιτό.
Δεν μπορεί, όμως, να είναι αποδεκτό από την κοινή λογική.
Πολύ περισσότερο όταν λειτουργούν ως «νταβατζήδες» της
 Ναυτιλίας και δη της Ακτοπλοΐας.
Αυτά τα σωματεία δεν ήταν που κυνηγούσαν τους τουρίστες των κρουαζιερόπλοιων που έφταναν στον Πειραιά, σε πείσμα κάθε λογικής, αλλά και ωφέλειας της ελληνικής οικονομίας;
Αυτά τα σωματεία δεν ενεργούν ως συνιδιοκτήτες των πλοίων, με αποτέλεσμα δεκάδες νησιά να εξαρτώνται από τις διαθέσεις τους;
Αυτά τα σωματεία δεν «γράφουν» στα παλαιότερα των υποδημάτων τους άλλους κλάδους (π.χ. αγρότες της Κρήτης), προκειμένου ετσιθελικά να ικανοποιηθούν οι απαιτήσεις τους;
Αυτά τα σωματεία δεν πέτυχαν να λάβουν αύξηση 7% οι συνταξιούχοι του ΝΑΤ από την καταστροφική για τον τόπο Λούκα Κατσέλη;
Και μάλιστα την ώρα που όλες οι συντάξεις μειώνονταν και η χώρα ήταν στο κατώφλι του ΔΝΤ.
Αυτά τα σωματεία δεν στηρίζουν τον παραλογισμό στη μισθοδοσία τους (π.χ. εργαζόμενος στην καντίνα ή την κουζίνα του πλοίου εισπράττει τέσσερις φορές περισσότερα χρήματα από τον αντίστοιχο στην ξηρά), όταν η άνοδος των τιμών των καυσίμων έχει καταστήσει προβληματικά τα δρομολόγια των πλοίων;
Αυτά τα σωματεία δεν στηρίζουν την εντελώς παράλογη μισθοδοσία των μελών τους επί δωδεκάμηνο, όταν τα πλοία λειτουργούν έξι και επτά μήνες;
Κάτι, που δεν συμβαίνει με τους εργαζομένους άλλων κλάδων του τουρισμού, όπως οι ξενοδοχοϋπάλληλοι, οι οποίοι σταματούν να αμείβονται όταν κλείνουν για την χειμερινή περίοδο.

Τώρα απεργούν επειδή, λέει, το ΝΑΤ υπάγεται στον ενιαίο οργανισμό ασφάλισης!
Επιθυμούν, δηλαδή, να συντηρεί όλος ο ελληνικός λαός, ένα πτωχευμένο ταμείο, στο οποίο η αναλογία εργαζομένων και συνταξιούχων είναι ένας προς πέντε!
Απεργούν, ακόμη, επειδή, λέει ψηφίστηκε από τη Βουλή η άρση του καμποτάζ στην κρουαζιέρα.
Ζητούν, δηλαδή, να διατηρηθεί μια άκρως αναχρονιστική και αντιπαραγωγική διαδικασία, η οποία επί δεκαετίες στερεί από τον τόπο σημαντικότατα έσοδα, ενώ μπορεί να αναπτύξει νέα επαγγέλματα και χιλιάδες θέσεις εργασίας.

Από την απεργία τους, αποκλείεται ετσιθελικά όλη η νησιωτική Ελλάδα.
Αγροτικά προϊόντα είτε προς το εσωτερικό είτε προς το εξωτερικό, βρίσκονται στοιβαγμένα στα φορτηγά που περιμένουν στους ντόκους.
Με ότι αυτό συνεπάγεται.
Κατά μια δε νομική εκδοχή, προσβάλλεται και το Σύνταγμα αφού ουσιαστικά «απαγορεύεται» η ελεύθερη μετακίνηση των πολιτών.

Επαναλαμβάνουμε, είναι θεμιτό να ζητούν ότι θέλουν.
Υπό προϋποθέσεις, είναι καλή και άγια και η απεργία.
Αρκεί τα αιτήματα να είναι λογικά.
Το παράλογο των αιτημάτων τους, τους στερεί συμμάχους στην κοινωνία.
Εκτός, αν σκοπεύουν οι ναυτεργάτες να μετατρέψουν την ακτοπλοΐα σε χαλυβουργία…
Οι γνωρίζοντες κατανοούν…
Κι η πολιτική επιστράτευση έπρεπε ήδη να έχει προχωρήσει!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου