Δευτέρα 12 Μαρτίου 2012

Όνειρο ζουν μη τους ξυπνάτε!

Είναι κωμικοτραγικά όσα συνέβησαν στο διήμερο του ΠαΣοΚ. Εν μέσω αποθέωσης και συνεχών χειροκροτημάτων, τα στελέχη του, έδιωξαν και επισήμως τον Γιώργο Παπανδρέου, δεν επέτρεψαν τις υποψηφιότητες του Παπουτσή (μόνο 12 μέλη σήκωσαν χέρι (!!!) στο ερώτημα για την υποψηφιότητά του) και του Τζουμάκα (είδε μόνο χέρια να…σηκώνονται), ενώ όλοι μιλούσαν για…επανεκκίνηση του κινήματος.
Οφείλω να τονίσω ότι δεν κατανόησα τα χειροκροτήματα και τους πανηγυρισμούς. Μπορεί να
 φταίει η διανοητική μου υστέρηση ή μπορεί να συμβαίνει κάτι που δεν έχω αντιληφθεί.
Όμως, εκείνα που έχω αντιληφθεί είναι τόσα πολλά που δεν επιτρέπουν …αποθέωση του μοιραίου Γιώργου Παπανδρέου.
Εγώ, έχω αντιληφθεί ότι ο Παπανδρέου και η κυβέρνησή του (κάποιοι εκ των χειροκροτητών), καθυστέρησαν χαρακτηριστικά να λάβουν μέτρα και να μην οδηγηθεί η Ελλάδα σιδηροδέσμια στα χέρια μηχανισμών και ΔΝΤ. Είναι αυτό για χειροκρότημα;
Εγώ έχω αντιληφθεί ότι οι δογματικοί χειροκροτητές (δηλαδή οι περισσότεροι), για να μην «ακουμπήσουν» τα «ιερά και όσια» του δημοσίου τομέα, δημιούργησαν… τον στρατό του ενός εκατομμυρίου ανέργων. Είναι αυτό για χειροκρότημα;
Εγώ έχω αντιληφθεί ότι ο ιδιωτικός τομέας πλήρωσε τις αγκυλώσεις τους και εκτός του ενός εκατομμυρίου ανέργου, έχει κατεβασμένα ρολά σε περισσότερες από 400.000 επιχειρήσεις. Είναι αυτό για χειροκρότημα;

Εγώ έχω αντιληφθεί ότι μόνο ένας ηλίθιος μπορεί να αποθεώνει και να χειροκροτεί εκείνους που δημιούργησαν στη χώρα ύφεση της τάξης του 7,5%.
Εγώ έχω αντιληφθεί ότι μόνο οι χειροκροτητές δεν έχουν κατανοήσει ότι αντί μεταρρυθμίσεις, μείωση του Κράτους και περιορισμό των αρμοδιοτήτων του, κατέφυγαν στη μείωση μισθών και συντάξεων.
Εγώ έχω αντιληφθεί ότι οι εταίροι μας, ξεφτίλισαν τον πρωθυπουργό της χώρας μου όταν εκείνος τους κορόιδευε και μιλούσε για…δημοψηφίσματα την ώρα του πολέμου. Είναι για χειροκρότημα αυτό;
Εγώ έχω αντιληφθεί, ότι με βάση όσα είπε ο Παπανδρέου και άλλοι ομιλητές πρέπει να τους χρωστάμε ευγνωμοσύνη! Είναι η Ελλάδα σήμερα σε τέτοια κατάσταση ούτως ώστε να τους προσκυνάμε και να τους χειροκροτούμε;
Εγώ έχω αντιληφθεί ότι τα δυο χρόνια της διακυβέρνησής τους διαλύθηκε ο τόπος, γκρεμίστηκε κάθε τούβλο του κοινωνικού ιστού, δημιουργήθηκαν και πάλι συσσίτια (από την κατοχή είχαμε να τα δούμε) και στρατιές νεοπτώχων. Είναι για χειροκρότημα αυτό;
Εγώ έχω αντιληφθεί ότι ο Γιώργος Παπανδρέου και το κόμμα του παραδίδουν την Ελλάδα πιο φτωχή και σχεδόν διαλυμένη, απ’ ότι ήταν όταν την παρέλαβαν. Είναι για χειροκρότημα;
Όμως…κάποιος πρέπει να τους ξυπνήσει. Έστω και βιαίως! Με ένα βαθύτατο ξεφωνητό στα αυτιά τους….


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου