Ο Ρέππας, αν και δεν «άνοιξε»
το επάγγελμα των ταξί,
«έσφαξε» με το μπαμπάκι
τον Ραγκούση
δια τηλεοπτικής περιφοράς!
Η εικόνα της κυβέρνησης, καθημερινά πλέον, δέχεται πλήγματα αναξιοπιστίας, είτε με τις πράξεις κυβερνητικών στελεχών, είτε με τα περιβόητα συντροφικά μαχαιρώματα.
Η ιστορία με τα ταξί, έβγαλε και πάλι στην επιφάνεια την υποβόσκουσα διένεξη μεταξύ Ραγκούση και Ρέππα.
Αν κάποιος αντικειμενικός παρατηρητής επιχειρήσει να προσεγγίσει με νηφαλιότητα το θέμα, μάλλον θα καταλήξει στο συμπέρασμα, ότι οι ρυθμίσεις του πρώην υπουργού Μεταφορών, Δημήτρη Ρέππα, ήταν μεσοβέζικες
και κάθε άλλο παρά έκανε πράξη το «άνοιγμα» του επαγγέλματος των ιδιοκτητών ταξί.
Ο αντικαταστάτης του, Γιάννης Ραγκούσης, δεν έκανε τίποτα περισσότερο από το να κάνει πράξη τις κυβερνητικές εξαγγελίες και όσα έχουν ψηφιστεί στη Βουλή.
Δεν υπολόγισε, όμως, ότι η «κίτρινη» συντεχνία – δυνάστης της κυκλοφορίας στην Αθήνα, θα αντιδρούσε με τρόπο που θα έδινε τελειωτικό κτύπημα στην οικονομία και στον τουρισμό.
Δεν υπολόγισε, ότι η «κίτρινη» λαίλαπα, έχοντας πελατειακές σχέσεις σε όλο το πολιτικό φάσμα, θα εύρισκε ευήκοα ώτα στις αντιδράσεις της, ακόμη και στο εσωτερικό της κυβέρνησης.
Έτσι, με ερασιτεχνικούς χειρισμούς μεγέθυνε το πρόβλημα και είδαμε όλοι τις εικόνες ντροπής που έκαναν τον γύρο του κόσμου.
Κι όχι μόνο αυτό.
Επέρριψε τις ευθύνες υποκίνησης στη Νέα Δημοκρατία, όταν οι πάντες γνώριζαν ότι ο Αντώνης Σαμαράς, είχε προτρέψει το συνδικαλιστικό όργανο των ταξιτζήδων, να η προβούν σε ακρότητες!
Από την άλλη πλευρά, ο Δημήτρης Ρέππας, που δεν είχε «ανοίξει» το επάγγελμα των οδηγών ταξί, εμφανίστηκε κρατώντας αποστάσεις από τον διάδοχό του. Ουσιαστικά τον «άδειασε», μέσα από την εκπομπή «Ζούγκλα» του Μάκη Τριανταφυλλόπουλου, λέγοντας ότι εκείνος δεν μπορεί να κάνει τίποτα….
«Εμείς κάναμε μία επιλογή» ανέφερε με νόημα και πρόσθεσε ότι: «το προεδρικό διάταγμα είχε υπογραφεί από τον τότε υπουργό Οικονομικών, Γιώργο Παπακωνσταντίνου, και στη συνέχεια απεστάλη στο ΣτΕ για επεξεργασία. Ο κ. Ραγκούσης προχώρησε ένα βήμα παραπάνω, δεν έχω να κάνω κάποιο σχόλιο».
Πάντως, τονίζουμε και πάλι, ότι οι ρυθμίσεις Ρέππα, ήταν μεσοβέζικες, δεν ισχύουν πουθενά στην Ευρώπη και αποτελούσαν ήπιες ρυθμίσεις που δεν «άνοιγαν» το επάγγελμα, βάσει του νόμου 3919, όπως είχε συμφωνηθεί με την τρόικα.
Τώρα, τις υπόγειες στηρίξεις κυβερνητικών στελεχών προς τα ταξί, εξ αιτίας των προσωπικών τους διενέξεων, τις πληρώνει η κοινωνία, ο τουρισμός και η οικονομία.
Αδειάζει δε, ο ένας τον άλλον, στα τηλεοπτικά παράθυρα…
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου