Λοιπόν για να τελειώνουμε.
Η λύση είναι μια και μόνη.
Διάλυση , εδώ και τώρα (έτσι δεν έλεγε κάποτε ο Ανδρέας;) του παρασιτικού Κράτους και συρρίκνωση αρμοδιοτήτων του…κανονικού.
Διαφορετικά, εσαεί και στον…αιώνα τον άπαντα, η χώρα θα έχει ελλείμματα, τα οποία θα καλούμαστε να πληρώνουμε όλοι, είτε με υπέρμετρη φορολογία, είτε με τις συνεχείς έκτακτες εισφορές, είτε με μειώσεις συντάξεων και άλλων κοινωνικών παροχών.
Η κατάσταση δεν πάει άλλο.
Οι μεταρρυθμίσεις στο Κράτος είναι
όχι μόνο αναγκαίες αλλά επιβεβλημένες.
Το πολιτικό σύστημα δεν μπορεί να αντέξει άλλο το παραμύθι που «χαϊδεύει» των ώτα των πελατών του.
Οφείλει να δει κατάματα την πραγματικότητα.
Όπως και τα θλιβερά –κατακίτρινα ΜΜΕ, τα οποία αλαλάζουν και ολοφύρονται ακόμη και από την πιθανότητα απολύσεων δημοσίων υπαλλήλων, την ίδια στιγμή που δείχνουν εικόνες από τη θλιβερή κατάσταση του ιδιωτικού τομέα, ο οποίος διαλύθηκε προς χάριν του δημοσίου.
Σήμερα, επαναλαμβάνουμε σήμερα, η ΔΕΗ προσλαμβάνει συμβασιούχους! Προφανώς επειδή η συνδικαλιστική δράση δεν επιτρέπει στους Φωτόπουλους να ασχολούνται με τον φόρτο εργασίας τους.
Σήμερα που μιλάμε, έχει συσταθεί Αυτοτελής Υπηρεσία με δέκα θέσεις επιστημονικού προσωπικού και μια θέση νομικού που μοιράζονται 487.000 ευρώ κάθε χρόνο (44.272 ευρώ κάθε θέση).
Σήμερα που μιλάμε, υπάρχουν 65 οργανικές θέσεις και δέκα θέσεις ειδικού επιστημονικού προσωπικού σε καινούργια Γενική Γραμματεία που προστέθηκε στο υπουργείο Παιδείας και κοστίζουν 1.300.000 ευρώ ετησίως!
Σήμερα που μιλάμε υπάρχει Νέα αυτοτελής Εποπτεία των ΟΤΑ, που κοστίζει 255.000 ευρώ τον χρόνο!
Σήμερα που μιλάμε υπάρχει κάποιο Eθνικό Kέντρο Προειδοποίησης… για Tσουνάμι!
Σήμερα που μιλάμε, λειτουργεί κάποια Αρχή (δημιουργήθηκε τον Μάρτιο του 2011) Καταπολέμησης της Χρηματοδότησης της Τρομοκρατίας.
Σήμερα που μιλάμε, υπάρχει Κρατικός Ιππόδρομος!
Σήμερα που μιλάμε, υπάρχουν χιλιάδες υπάλληλοι σε υπηρεσίες Μεταφορών για να δίνουν διπλώματα αυτοκινήτων, λες και δεν μπορούν να τα αναλάβουν τα ΚΤΕΟ.
Σήμερα που μιλάμε, υπάρχουν χιλιάδες υπάλληλοι στην καθαριότητα των δήμων, λες και το μάζεμα των σκουπιδιών πρέπει να απολαμβάνει μονιμότητας και Κρατικής επιστασίας.
Σήμερα που μιλάμε, έχουμε δεκάδες δημοτικά ραδιόφωνα με μηδενικές ακροαματικότητες, λες και πρέπει η ενημέρωση και η ψυχαγωγία να έχουν …κρατική σφραγίδα.
Σήμερα που μιλάμε υπάρχουν εκατοντάδες δημόσιοι υπάλληλοι…συνοδοί ασανσέρ… κηπουροί… τραπεζοκόμοι…συντηρητές χωρίς έργο συντήρησης…ιπποκόμοι…καθαριστές και καθαρίστριες…επιβλέποντες τα πλυντήρια νοσοκομείων…και τόσοι άλλοι που δεν έχουν κανένα λόγο να βρίσκονται υπό την σκέπη του δημοσίου και της μονιμότητάς του.
Σήμερα που μιλάμε υπάρχουν εκατοντάδες απολύτως παρασιτικοί δημόσιοι οργανισμοί.
Που δεν προσφέρουν τίποτα, πλέον της επιβάρυνσης όλων με τα έξοδά τους (εξωφρενικές αμοιβές, στέγαση, επίπλωση, λειτουργικά κλπ).
Ο κόμπος έχει φτάσει στο χτένι.
Βοηθούν στο μπέρδεμα και –ξαναλέμε- τα ΜΜΕ, τα οποία μιλάνε για χιλιάδες απολύσεις δημοσίων υπαλλήλων και δημιουργούν την εντύπωση ότι θα μειωθούν οι γιατροί στα νοσοκομεία, οι δάσκαλοι στα σχολεία, οι αστυνομικοί και όποιοι τέλος πάντων είναι απαραίτητοι στην κοινωνία.
Είμαστε περίεργοι να μάθουμε ποιοι είναι εκείνοι που εναντιώνονται στην κατάργηση του Ειδικού Κέντρου Προειδοποίησης για Τσουνάμι!
Είμαστε περίεργοι να μάθουμε ποιοι εναντιώνονται στην πώληση του ΟΣΕ που συνεχίζει να παράγει τεράστια ελλείμματα και να είναι στην κορυφή του καταλόγου με τις πιο χρεωμένες ΔΕΚΟ στην Ευρώπη. Δηλαδή, ο μηχανοδηγός ή εκείνος που τρυπάει τα εισιτήρια πρέπει αν είναι δημόσιος υπάλληλος;
Είμαστε περίεργοι να μάθουμε ποιοι είναι εκείνοι που δεν αντιλαμβάνονται ότι δεν μπορούν πλέον οι Έλληνες να συντηρούν αυτό το αδηφάγο, αναποτελεσματικό και εν πολλοίς διεφθαρμένο Κράτος.
Κι όταν λέμε είμαστε περίεργοι να μάθουμε ποιοι είναι αυτοί, δεν στρουθοκαμηλίζουμε κάνοντας πως δεν τους ξέρουμε.
Εννοούμε, όμως, ότι στον δημόσιο διάλογο δεν πρέπει η κοινωνία να χωρίζεται σε εκείνους που αποδέχονται το Μνημόνιο και σ’ εκείνους που το εξοβελίζουν.
Ο δημόσιος διάλογος πρέπει να έχει ένα ερώτημα προς τους πολιτικούς:
Συμφωνείτε ή όχι στη συρρίκνωση του Κράτους και τη διάλυση του παρασιτικού μέρους του;
Για να ξέρουμε που θα πορευτούμε, με ποιους θα πάμε και ποιους θ’ αφήσουμε….
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου