Δεν πάει πολύς καιρός από τότε που το «κίνημα» των τζαμπατζήδων είχε κάνει την εμφάνιση και με πρόσχημα την …ασυδοσία των εργολάβων που κατασκευάζουν τις εθνικές οδούς και έχουν εκμετάλλευση των διοδίων.
Μετά τα διόδια, οι περίφημοι «δεν πληρώνω», κατά βάση αριστερίστικες συνιστώσες, άρχισαν το ίδιο βιολί στις δημόσιες συγκοινωνίες και όπου αλλού εκτιμούσαν εκείνοι και βόλευε την αφεντομουτσουνάρα τους.
Ειδικά στις αστικές συγκοινωνίες, το φαινόμενο έλαβε μεγάλη έκταση, αφού εκτιμήθηκε
ότι υπήρξαν μεγάλες απώλειες εσόδων.
Τότε, λοιπόν, η κυβέρνηση Παπανδρέου αύξησε κατά 40% την αξία των εισιτηρίων και προσέλαβε και …1000 (ναι χίλιους !!!!) ελεγκτές για να περιοριστεί το φαινόμενο των τσαμπατζήδων.
Φυσικά, μόλις οι νεοπροσληφθέντες πέρασαν το κατώφλι του δημοσίου και εισέπραξαν και το καθεστώς της μονιμότητας, έγιναν κανονικοί δημόσιοι υπάλληλοι και το έριξαν στο τάβλι και στη δηλωτή.
Τα δε έσοδα αυξήθηκαν μόνο κατά 4%!
Οι «δεν πληρώνω»…έκαναν καλά τη δουλειά τους.
Πρόσθεσαν κι άλλους τεμπελχανάδες στην πλάτη της κοινωνίας.
Τώρα, τους πληρώνουμε όλοι.
Κι όχι μόνο αυτό. Αλλά σταματούν να δουλεύουν από τις 11 μέχρι τις 5, επειδή το σωματείο τους κάνει συνέλευση!
Το ερώτημα για το αν συνεχίζονται παρόμοιες καταστάσεις από εδώ κι εξής δεν είναι πλέον ρητορικό αλλά χρήζει άμεσης απάντησης από τους αρμόδιους.
Τι θα γίνει με αυτό το καθεστώς ασυδοσίας στον δημόσιο τομέα;
Πόσο θα κάνουν ακόμη κουμάντο στη χώρα οι ασόβαροι κι επικίνδυνοι συνδικαλιστές;
Πόσο η μονιμότητα θα είναι ασπίδα των λίγων απέναντι στους πολλούς και στην κοινωνία;
Θα πάει κάποιος σπίτι του, επειδή σήμερα για μια συνδικαλιστική εκδήλωση, έμεινε χωρίς λεωφορεία η Αθήνα;
Αν, εδώ και τώρα που έλεγε ο αλήστου μνήμης Ανδρέας, δεν τελειώσουμε με αυτές τις νοοτροπίες, δεν θ’ αργήσει η ώρα που κανένας Παπαδήμος και καμιά ευρωπαϊκή αλληλεγγύη θα μπορούν να μας σώσουν.
Και θα είμαστε άξιοι της μοίρας μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου