Ζητά να μη σταματήσει
η απαρχαιωμένη και κοστοβόρα
δημοσίευση ισολογισμών στον Τύπο!
Παρέμβαση, με πολλά ερωτηματικά, υπέρ της μη κατάργησης δημοσίευσης των ισολογισμών στις εφημερίδες, έκανε ο βουλευτής της «Δημοκρατικής Συμμαχίας» Ελευθέριος Αυγενάκης.
Ο βουλευτής Ηρακλείου, αδιαφορώντας
αν η μεγάλη πλειοψηφία του επιχειρηματικού κόσμου και της ιδιωτικής πρωτοβουλίας (την οποία κατά τα άλλα επικροτεί και στηρίζει η Ντόρα Μπακογιάννη), διαμαρτύρεται για το απαρχαιωμένο μέτρο, επιμένει στη …συντήρηση των στρεβλώσεων και των πελατειακών σχέσεων.
Προφανώς, ο Κρητικός βουλευτής, δεν γνωρίζει ότι η δημοσίευση των ισολογισμών μπορεί πλέον να γίνεται στο διαδίκτυο.
Προφανώς, δεν γνωρίζει ότι οι υπέρογκες τιμές δημοσίευσης –ειδικά στον επαρχιακό Τύπο – επιβαρύνουν με υπέρογκα ποσά τις επιχειρήσεις, τα οποία μετακυλούν στην κατανάλωση.
Προφανώς, αγνοεί τη … «βιομηχανία» που έχει στηθεί σε όλη την Ελλάδα, επί δεκαετίες τώρα, όπου εφημερίδες με… τέσσερις σελίδες, κυκλοφορούν μόνο και μόνο για να φτάσει η περίοδος δημοσίευσης των ισολογισμών.
Προφανώς, αγνοεί ότι η πλειονότητα των εφημερίδων – ειδικά του επαρχιακού Τύπου- λειτουργεί με πελατειακά και παραγοντικά κριτήρια, ενώ διαπλέκεται συστηματικά με τις τοπικές εξουσίες.
Προφανώς, όλα αυτά, επιθυμεί να συνεχιστούν!
Προφανώς, αγνοεί ότι προσχώρησε σε ένα κόμμα, το οποίο – κατά τα άλλα- επαγγέλλεται τον εκσυγχρονισμό και την άρση των εμποδίων στην επιχειρηματικότητα.
Προφανώς, θα ισχυριστεί ότι όλη η σκέψη για κατάργηση των ισολογισμών, αποτελεί…φίμωμα του Τύπου!
Όμως, η πραγματικότητα, οι ανάγκες των επιχειρήσεων και οι σύγχρονες τεχνολογίες, θα τον διαψεύσουν με ηχηρό τρόπο!
Και, επειδή η κοινωνία οφείλει να καταθέτει προτάσεις, θα ήταν προτιμότερο ο βουλευτής της «Δημοκρατικής Συμμαχίας» να ζητούσε ΤΗΝ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ανάρτηση των ισολογισμών στο διαδίκτυο και την ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΗ στις εφημερίδες, χωρίς, όμως, η οποιαδήποτε δαπάνη να θεωρείται έξοδο, άρα να μετακυλύεται στην κατανάλωση.
Δηλαδή, όποιος επιχειρηματίας θέλει, να δημοσιεύει τον ισολογισμό της επιχείρησής του στον Τύπο, αφού πρώτα τον δημοσιεύει στο διαδίκτυο και χωρίς να μπορεί – λόγω αυτού – να αυξάνει τις τελικές τιμές των προϊόντων ή υπηρεσιών του.
Ξεκάθαρα πράγματα.
Όλα τα άλλα είναι πρακτικές πολιτικαντισμού του φαύλου παρελθόντος, με τα δωράκια των πολιτικών σε εκδότες και «εκδότες»!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου