Παρασκευή 24 Ιουνίου 2011

Αντάρτικο Αθανασιάδη και Ρομπόπουλου

Δεν ψηφίζουν το μεσοπρόθεσμο -
Άνω κάτω πάλι η κυβέρνηση

Νέες αναταράξεις στο κυβερνητικό σκάφος προκαλούν οι βουλευτές Θωμάς Ρομπόπουλος και Αλέκος Αθανασιάδης, οι οποίοι δήλωσαν ότι δεν πρόκειται να ψηφίσουν το Μεσοπρόθεσμο πρόγραμμα, ακόμη κι αν τεθεί ζήτημα κομματικής πειθαρχίας.
Ο Θωμάς Ρομπόπουλος (βουλευτής Α΄ Θεσσαλονίκης), με δηλώσεις του τόνισε ότι
 «αυτή τη στιγμή δε λειτουργεί η δημοκρατία. Εμείς στη Βουλή στο ΚΤΕ ψηφίσαμε κάποια πράγματα, τα οποία ο Βενιζέλος τα πήγε στην Τρόικα και του είπαν πάρτα πίσω. Αν αποφασίζει η Τρόικα για την Ελλάδα ας έρθει να μας το πει να τελειώνουμε. Θέλω να μου πούνε πόσα χρωστάω και πως θα το πληρώσω. Αν δώσουμε τώρα τα πάντα μετά θα πληρώνουμε μια ζωή τους τόκους των τόκων. Δε θα ξεπληρώσουμε ποτέ. Εγώ  θα πάω στη Βουλή και δε το ψηφίσω και θα πείσω και τους συναδέλφους μου να μη το ψηφίσουν. Ακόμη και εάν τεθεί θέμα κομματικής πειθαρχίας δεν αλλάζει η στάση μου. Το θέμα δεν είναι κομματικό είναι εθνικό».
Όμως και ο Αλέκος Αθανασιάδης (βουλευτής Κοζάνης διαμαρτυρόμενος για την αποκρατικοποίηση της ΔΕΗ που ..πλήττει την εκλογική του περιφέρεια), δήλωσε περίπου τα ίδια: «Εγώ δεν ανέβηκα στην καμινάδα, ούτε τρελάθηκα ξαφνικά και άρχισα να φωνάζω και να είμαι απέναντι σε ένα κόμμα το οποίο υπηρετώ από το 1974. Θέλω να τιμήσω τους ανθρώπους που μου έδωσαν τον βουλευτικό θώκο, δεν είναι δικός μου, ανήκει στον κόσμο που με ψήφισε. Σας λέω ότι το μεσοπρόθεσμο έτσι όπως είναι δεν το ψηφίζω. Με το ξεπούλημα των ΔΕΚΟ και τις μειώσεις των συντάξεων που θα δημιουργήσουν ένα τεράστιο πρόβλημα στον κοινωνικό ιστό δεν το ψηφίζω. Εμείς θέλουμε να δώσουμε 22 ΔΕΚΟ, εάν δίναμε 20 τι θα μας έλεγε η κυρία Μέρκελ και οι Ευρωπαίοι; Πουλήστε τα όλα; Και ερωτώ εάν πουλήσω ότι παραγωγικότερο έχω, την άλλη μέρα πως θα κάνω ανάπτυξη; (Σ.Σ. Κάποιος πρέπει να πει στον κύριο βουλευτή ότι η ανάπτυξη δεν είναι ΜΟΝΟ θέμα του κράτους και των κρατικοδίαιτων συντεχνιών του). Πως θα ξεπληρώσω τους δανειστές που από δανειστές γίνανε δυνάστες; Εγώ έχω τρυπήσει το στομάχι μου και δε μου είναι εύκολη υπόθεση να είμαι απέναντι στον πρωθυπουργό και στο ΠΑΣΟΚ. Η απόφασή μου όμως είναι τελεσίδικη. Δεν θα ψηφίσω το μεσοπρόθεσμο έτσι όπως έρχεται στη Βουλή. Σαν πακέτο, χωρίς καν να γίνει συζήτηση, χωρίς να γίνει ανταλλαγή απόψεων, χωρίς να γίνει διαβούλευση. Δεν είναι δυνατόν να πουλάω μια ΔΕΗ που σήμερα η μετοχή της είναι στα 9 ευρώ και πριν 3 χρόνια ήταν στα 30 ευρώ. Πως θα τολμήσω να πουλήσω μια περιουσία που δεν ανήκε σε εμένα αλλά στον ελληνικό λαό;».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου