Πέμπτη 23 Ιουνίου 2011

Ο Μπουρούσης έψαχνε τη ντόπα του από τον Ψωμιάδη!

Αναλυτικά όλη η στιχομυθία

Μέσα σε όλα τα άκρως αποκαλυπτικά που βγαίνουν στο φως της δημοσιότητος αναφορικά με τα στημένα παιχνίδια, βγαίνει στην επιφάνεια και η αναζήτηση ντόπας από τον διεθνή μπασκετμπολίστα του Ολυμπιακού, Γιάννη Μπουρούση, εν όψει των τελικών αγώνων πρωταθλήματος μπάσκετ!
Η υπόθεση αποκαλύφθηκε από συνομιλία του παίκτη με τον  Μάκη Ψωμιάδη, χάριν
 στον σούπερ κοριό της ΕΥΠ, που παρακολουθούσε τον καταζητούμενο παράγοντα της Καβάλας για τα στημένα παιχνίδια.
Ο Μπουρούσης, σε τηλεφωνική επικοινωνία του με τον ισχυρό άνδρα των «αργοναυτών»,  με τον οποίο διατηρεί οικογενειακή σχέση, του ζητούσε το «φάρμακο», που όπως δήλωσε χαρακτηριστικά ο Ψωμιάδης, τον έκανε να ξεχωρίζει στο ντέρμπι του Ολυμπιακού με τον Παναθηναϊκό.
«Κύριε Μάκη να ξέρετε ότι τελείωσε το φάρμακο» είπε χαρακτηριστικά ο Μπουρούσης, παίρνοντας την απάντηση από τον «Big Mac»: «μην ανησυχείς αγόρι μου θα σου φέρω». Όταν ρωτήθηκε ο διεθνής σέντερ για πότε χρειάζεται το «φάρμακο» δήλωσε με νόημα: «τώρα το έλθω για τους τελικούς».
Ο επίμαχος διάλογος των Μπουρούση-Ψωμιάδη, έγινε στις 17 Απριλίου, μετά την κατάκτηση του κυπέλου από τον Ολυμπιακό και η αναλυτική στιχομυθία είναι:
Γ.Μ: Κύριε Μάκη καλημέρα τι κάνετε;
Μ.Ψ: Καλημέρα. Συγχαρητήρια αγόρι μου να πούμε.
Γ.Μ: Ευχαριστώ πάρα πολύ.
Μ.Ψ: Αυτό το έχουν και οι δικοί μου (σ.σ.: ποδοσφαιριστές), το ίδιο πράγμα, δεν μπορούν να κοιμηθούν.
Γ.Μ: Ναι κύριε Μάκη, καλά, δεν έχω κοιμηθεί.
Μ.Ψ: Το ίδιο παθαίνουν και οι άλλοι, οι δικοί μου, δεν μπορούν να κοιμηθούνε.
Γ.Μ: Τόσο πολύ κύριε Μάκη
Μ.Ψ: Κι όσο περισσότερο παίξουνε τόσο γίνεται. Κατ’ αρχάς έλα να σου πω, χθες κοιτάγανε, το βλέπανε με τον Μαντζουράκη (σ.σ.: τότε προπονητής της Καβάλας) και τον γενικό αρχηγό στο ξενοδοχείο Sofitel. Ξέρεις τι είπαν όλοι; «Ο μόνος που παίζει με ψυχή και είναι έτοιμος να τους φάει όλους είναι ο Μπουρούσης» χωρίς να ξέρουν τίποτα… (γέλια)…   
Γ.Μ: Α δεν ξέρουν, έχουν… (ακατάλληλο)…(γέλια)…
Μ.Ψ: Όλοι οι άλλοι παίζανε σε δεύτερο ρυθμό από εσένα να πούμε. Και από τον Παναθηναϊκό και τον Ολυμπιακό. Δηλαδή εσύ έπαιζες μία, μη σου πω δύο πιο δυνατά. Αφού κάποια στιγμή που βάρεσες αυτό το κάρφωμα στο τελευταίο δίλεπτο, σηκωθήκανε οι Αγγελόπουλοι και χοροπηδάγανε , τους έδειχνε η τηλεόραση.
Γ.Μ: Ήρθαν και οι βλάκες από κάτω, ήρθαν να μου μιλήσουν, αλλά εγώ έκανα το μ… και έφυγα. Κύριε Μάκη μόνο ότι τελείωσε το φάρμακο αυτό να ξέρετε!
Μ.Ψ: Εντάξει αγορίνα μου, θα σου φέρω εγώ. Πότε θέλεις εσύ άλλο;
Γ.Μ: Ε, τώρα θέλω για τους τελικούς.
Μ.Ψ: Πότε θέλεις αγόρι μου;
Γ.Μ: Μέσα Μαΐου.
Μ.Ψ: Ε καλά ρε παιδάκι μου, έχεις τρελαθεί; Θα σου έχω ετοιμάσει να πούμε, εντάξει. Θα  σου έχω φτιάξει αγόρι μου.
Γ.Μ: Εντάξει κύριε Μάκη. Φεύγετε για Kαβάλα ή θα σας δούμε;
Μ.Ψ: Όχι το απόγευμα θα έρθω να δω το ματς σε εσάς, δεν πάω γήπεδο, να τους δώσω την τιμή να πάω στο γήπεδο στους μπινέδες αυτούς! Μάλλον μεθαύριο θα φύγω για Καβάλα 1-2 ημέρες για να πάω να τους πληρώσω να πούμε.
Γ.Μ: Έγινε θα τα πούμε.
Μ.Ψ: Έγινε αγόρι μου. Συγχαρητήρια λεβέντη μου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου