Πέμπτη 30 Ιουνίου 2011

Κάντε τον Μάκη πρωθυπουργό!

Ο Μάκης, ο επονομαζόμενος Big Mac,  αγνάντευε τη θάλασσα και άναβε το τεράστιο πούρο του, την ώρα που μια καμπάνα στη Σιμωνόπετρα, έσπαγε τη μαγική σιωπή του Αγίου Όρους.
Το μυαλό του έτρεχε στα ποδοσφαιρικά συστήματα, την ώρα που κάποιοι άλλο έτρεχαν κι έψαχναν να τον βρουν.
Σκεφτόταν τη σχιζοφρένεια των καιρών μας.
Ακούς εκεί να μιλάνε για στημένα στις εποχές μας…;
Και να τα ρίχνουν στο άμοιρο το ποδόσφαιρο; Κι εμάς τους στυλοβάτες του;
Ταράχτηκε!
Ένα καλογεροπαίδι έφτασε τρέχοντας να τον ειδοποιήσει ότι
 τον γυρεύει στο τηλέφωνο κάποιος Αχιλλέας.
- Πες του να πα να γαμηθεί και να πάρει μαζί του και τον περίεργο τον Βαγγέλα, τον φίλο του Θωμά του κοκαλιάρη, απάντησε.
 Το καλογεροπαίδι έφυγε τρέχοντας στον ανήφορο κι άρχισε να φωνάζει.
- Ηγούμενε, μου είπε ο κύριος κυρ Μάκης, να του πεις να πάει να γαμηθεί…

Η ησυχία, ξαναπήρε γρήγορα τη θέση της κι οι σκέψεις του Μάκη ξεκίνησαν τον δεύτερο γύρο.
Άρχισε να μονολογεί.
Χώρα μπουρδέλο. Ποια δεξιά, αριστερά κι αρχίδια μύδια;
Αν μου τη δώνανε για λίγο θα την έκανα ομάδα του Τσάμπιονς Λιγκ.
Θα έκανα την ανάλυσή μου και θα τάφτιαχνα όλα.
- Πως θα τάφτιαχνες τέκνο μου;
Ήταν η φωνή ενός καλόγερου.
- Να σου ξηγηθώ το πρόβλημα αγαπούλα. Τώρα τι έχουμε; Άκου το λοιπόν:

Δεξιά (δεξιός μέσος): Είναι για χρόνια επάρατος θέση. Εδώ απαιτείται παίκτης που να έχει την ικανότητα και την άνεση, εκτός από το δεξί, να παίζει και με το αριστερό πόδι. Ο Καρατζαφέρης, δείχνει κατάλληλος, αλλά δεν μπορώ να τον πολυεμπιστεύομαι γιατί δεν ξέρω αν μου κάθεται σούζα. Μπορεί να καθαρίσει στη θέση αυτή ο «Αγανακτισμένος», ο Ευλάμπιος ο προπατζής.
Φίνο παλικαράκι και μαγκάκι. Τα λέει και με τα μπατσόνια.

Κεντροδεξιά: Είναι για χρόνια ο στυλοβάτης της ομάδας, αφού όλες οι μπαλιές της στον κενό χώρο, πέτυχαν τα σημαντικότερα ελληνικά γκολ (εμφύλιος, μετεμφυλιακή ανάπτυξη, μεταπολίτευση, αποβολή εστεμμένων, Ευρώπη).
Θα μπορούσε στο πολύ μόρτικο και άνετο, να σκούζει συνεχώς «Ελλάς Ευρώπη Παναθηναϊκός», αλλά ο ηγέτης της είναι γαύρος του κερατά και μάλιστα εξ εκείνων που πανηγύριζαν το κάλπικο 2-1 του Φαλήρου.
Εσχάτως, αγαπούλα, ψάχνεται και με το αριστερό πόδι, για να μη κακοκαρδίσει τους συμπαίκτες της των άλλων χώρων, αλλά και κάποιους εκ των συνδικαλισταράδων οπαδών της.
Να σου πω και κάτι ακόμη;
Ποντάρανε πολλά σε κουτσό άλογο κι εγώ ξέρεις ότι με τα αλόγατα είμαι μανούλα. Τη Ντόρα λέω μωρ’ αδελφάκι μου. Εγώ θα την αποδέσμευα μια και καλή…
Κι ο Αντώνης δεν μου φαίνεται σόι. Όλο όχι κι όχι κι όχι.
Στο τέλος θα του πούνε όχι και ξερός.
Να σου πω κάτι αγαπούλα; Εγώ θάβαζα δίπλα του τον Απόστολο τον φαφούτη, από τη λαχαναγορά, που σου πουλάει τις σάπιες μελιτζάνες για τεφαρίκια.
Κι από κοντά θάχα και τον Λάμπρο τον χασάπη, εκείνον πούπαιζε το διπλό του Παναθηναϊκού στο Φάληρο και του την έστησε ο Καλόπουλος με τον Τρύφωνα.. Ξέρει όλα τα σίγουρα και θα μπόραγε να τον παίρνει μαζί του και στις Βρυξέλλες να ξηγηθεί αρμυρό φιστίκι στη Μέρκελ.


Κεντροαριστερά: Πολλά τα προβλήματα. Η κυκλοφορία της μπάλας για να περνάει η ώρα δεν απέδωσε ποτέ.
Η φλυαρία είναι ακατάσχετη και τα τελευταία 15 χρόνια έχουν κουράσει τα ίδια πρόσωπα, που οδεύουν πλέον στις τάξεις των βετεράνων.
Κι οι φιλάθλοι να πούμε βαρεθήκανε να βλέπουνε τους Πάγκαλους και τους Βενιζέλους να παίζουνε σέντερ μπακ και τον Γείτονα δεξί μπακ.
Πολλές φορές, μεταφέρουν τη μπάλα στα δεξιά για να παίξουν από εκεί παιχνίδι, αλλά το μόνο που κάνουν είναι να μπερδεύουν τους πάντες και τα πάντα.
Ακόμη και τους αντίπαλους.
Αγαπούλα θέλουνε στο κάργα ανανέωση.
Το παιντί δεν τραβάει ούτε στο χορτάρι, ούτε στο ξερό, ούτε στο κανό, ενώ ακόμη και με ποδήλατο παίρνει τούμπες.
Αν τον είχαν στην ομάδα μου, θα τον είχα λυσσάξει στις σφαλιάρες.
Γι’ αυτόν αγαπούλα, δεν μπορώ να σκεφτώ τίποτα. Σταματάει το μυαλό, σταματάει η ανάσα, σταματάει κι η κλανιά της φασολάδας.
Κι όταν κοιτάς στον πάγκο μωρ’ αδρφάκι μου, δεν ξέρεις που να παίξεις το στοιχηματάκι και να ρίξεις το χαρτί.
Χέσε μέσα, χέσε όξω, χέστα κι άστα…

Αριστερά (αριστερός μέσος): Στην πλευρά αυτή η ομάδα παρουσιάζει υπερπληθώρα λύσεων. Φυσικά, έχουν διαφορές στην αγωνιστική τους φιλοσοφία, έχουν και πολλά σαπάκια, αλλά η πολύ δυνατή προπόνηση που έχουν κάνει μετά την Μεταπολίτευση και το φάρμακο που παίρνει κι ο Γιάννης ο ψηλός, τους κρατά πάντα σε εγρήγορση. Τα τσικό τους δουλεύουν ως μεγάλες παραγωγικές μονάδες.
Από εκεί να πούμε, βγήκε ο γίγαντας Φωτόπουλος, ο Πρωτόπαπας, ο Κανελλόπουλος, ο Πολυζωγόπουλος, ο Παναγόπουλος, ο Κολάς και τόσοι άλλοι τρισμέγιστοι φωστήρες της τρισηλίου πασοκικής θεότητος!
Μαγκίτη μου, βλέπω κι εκεί κάργα κούραση. Τους βαρέθηκε, τους σιχάθηκε ο κόσμος. Γι αυτό την ψάχνουνε με τα φυντάνια του ΠΑΜΕ και της ΔΑΚΕ.

- Άρα τι κάνουμε τέκνο μου; Θα σωθεί η ομάδα;
- Αν με κάνουνε κόουτς, πας στοίχημα ότι θα την σώσω;



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου