Παρασκευή 18 Νοεμβρίου 2011

Απάντηση Κρανιδιώτη σε Κυριάκο με...Κούρδους...Αρμένιους και...ξεκατίνισμα!

Στα όσα δήλωσε στη συνέντευξή του στο «Βήμα FM» ο Κυριάκος Μητσοτάκης (βλέπε προηγούμενη ανάτηση), απάντησε μέσω (ποιάς άλλης;) της ιστοσελίδας «Antinews», ο Φαήλος Κρανιδιώτης.
Αναφέρει χαρακτηριστικά:

«Το ποια είναι η πλειοψηφία της λαϊκής πατριωτικής μας βάσης το απέδειξε η 29 Νοεμβρίου 2009 και η συντριπτική νίκη του Αντώνη Σαμαρά. Τους βουλευτές έχει δικαίωμα να τους κρίνει οποιοσδήποτε, οποτεδήποτε και για οτιδήποτε. Πρωτίστως δε οι
 απλοί πολίτες που τους εκλέγουν ,όπως εγώ, ο τελευταίος από τους 800.000.
Όποιος διεκδικεί το αλάθητο να προσχωρήσει στον Καθολικισμό και να γίνει Πάπας. Είναι αλήθεια πως η δράση μου από τα 16-17 μου δεν ήταν και δεν είναι στενά κομματική. Ήταν και είναι για την εθνικά πολιτική, την συμπαράσταση στον Κυπριακό και Βορειοηπειρωτικό Ελληνισμό, στο Αρμενικό και Κουρδικό Κίνημα. Αγωνιστικές κινητοποιήσεις στο Κολωνάκι, την Μύκονο και την Αράχοβα δεν έχω κάνει, τα τιμολόγια μου είναι πληρωμένα στην ώρα τους, τις τιμές της αγοράς τις γνωρίζω  και δεν είμαι πορφυρογέννητος. Δεν παρέλαβα από τον πατέρα μου κανένα πολιτικό τιμάριο, μόνο το παράδειγμα του.
Εγώ πάντως στις 4 Οκτωβρίου 2009, όπως και πριν επί χρόνια, ψήφισα Νέα Δημοκρατία και Κώστα Καραμανλή, το οποίο στήριξα και με κείμενα μου προεκλογικά. Κάποιοι  άλλοι δεν είμαι σίγουρος και τι ψήφισαν και τις εύχονται».
Φυσικά κα μόνο η συγκεκριμένη απάντηση, πλήρης λαϊκισμού, αποτελεί ένα άκρως παραληρηματικό …ξεκατίνισμα. Κι είναι απορίας άξιο, πως μπορεί να επιτευχθεί σύνθεση σε ένα κόμμα στο οποίο νεόφερτα μέλη επιχειρούν με πρακτικές …Γκέμπελς να εξοβελίσουν εκείνους που έχουν μεγαλώσει μέσα σ’ αυτό. Είναι απορίας άξιο, το πως θα συνυπάρξουν στα ίδια κοινοβουλευτικά έδρανα (αν καταφέρει κι εκλεγεί ο Φαήλος Κρανιδιώτης). Είναι απορίας άξια η ανοχή της Νέας Δημοκρατίας, σε πρόσωπα που, από τη μια δηλώνουν ότι δεν έχουν καμιά σχέση συμβούλου με τον πρόεδρό της, αλλά ταυτοχρόνως συναντούν και συνομιλούν με πρόσωπα τα οποία επιθυμούν να είναι στα ψηφοδέλτια της Νέας Δημοκρατίας, στα οποία δείχνουν ότι "δένουν και λύνουν" μέσα στο κόμμα.  Είναι απορίας άξιο, γιατί οποιοδήποτε απλό μέλος της Ν.Δ. δεν έχει τη δυνατότητα πρόσβασης στον πρόεδρο και το στενό του περιβάλλον (όλοι από την πάλαι ποτέ Πολιτική Άνοιξη), όπως ο Φαήλος Κρανιδιώτης; Όπως, προσφάτως, με την έντονη διαφωνία του για τη συνεργασία της Ν.Δ. με την κυβέρνηση Παπαδήμου;
Αυτά και πολλά άλλα, ίσως κάνουν πιο καθαρή την ανάγνωση όσων ανέφερε προσφάτως, ο βουλευτής Σωτήρης Χατζηγάκης…



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου