Τρίτη 8 Μαρτίου 2011

Μπόχα, μπόχα, μπόχα και βρομιά! (1)

- Νέες αποκαλύψεις για το ελεεινό παρασκήνιο του ποδοσφαίρου!
- Γίνεται της κασέτας το…κάγκελο και η Πολιτεία περί άλλων τυρβάζει!
- Στην Ιταλία η Γιουβέντους υποβιβάστηκε με απλές ενεδείξεις!

Η ιστορία που ξεκίνησε πριν λίγες ημέρες από τις αποκαλύψεις
 του παλιού διαιτητή και προέδρου ορισμού διαιτητών Σωτήρη Βοργιά για το παρασκήνιο του ελληνικού ποδοσφαίρου, με την εμπλοκή του μεγαλοπαράγοντα του Ολυμπιακού Βόλου (και πρώην του Πανιωνίου και του Ηρακλή) Αχιλλέα Μπέου, του διαιτητή Δαλούκα και τις αναφορές για παρασκήνιο με τον διαιτητή του παιχνιδιού Μακάμπι – Ολυμπιακός, έχουν πάρει μεγάλες διαστάσεις.
Ο Αλέξης Κούγιας, μετά τις πρώτες αποκαλύψεις, δήλωσε ότι υπάρχουν κασέτες που επιβεβαιώνουν τις συνομιλίες του Μπέου, τις οποίες γνωρίζει και ο πρόεδρος της ΕΠΟ Σοφοκλής Πιλάβιος. Κατονόμασε δε, ως νέο «παραγκάρχη» του ελληνικού ποδοσφαίρου τον μεγαλομέτοχο του Ολυμπιακού Βόλου.
Στην τηλεοπτική εκπομπή «Δίκη» του Κυριάκου Θωμαϊδη στο Blue Sky, ακούστηκαν χθες βράδυ απίστευτοι διάλογοι μεταξύ του δικηγόρου Αλέξη Κούγια και του Αχιλλέα Μπέου, ενώ νέα παρέμβαση έκανε ο Σωτήρης Βοργιάς, ο οποίος τόνισε ότι στις κασέτες ακούγεται ο Αχιλλέας Μπέος να λέει προς τον διαιτητή Δαλούκα:
«Θα παίξεις 52-48 υπέρ του Άρη για να τελειώσεις την ιστορία του καλοκαιριού. Αν δεν γίνει αυτό θα έρθουν οι Ρώσοι και οι Τσετσένοι που δεν μπορώ να ελέγξω…».
Ο Αλέξης Κούγιας, στην παρέμβασή του τόνισε:
«Τον κύριο Βοργιά δεν τον θεωρώ άνθρωπο που θέλει να βοηθήσει το ποδόσφαιρο. Τον εαυτό του θέλει να βοηθήσει. Δεν τον εκτιμώ για τα όσα έχει κάνει στο ποδόσφαιρο, υπήρξε πονηρός διαιτητής. Εγώ δεν είμαι λαμόγιο και δεν θέλω να έχω καμία σχέση με όλα αυτά. Ο κύριος Βοργιάς έχει πονηρούς σκοπούς. Αν συνυπάρχω μαζί με τον κύριο Βοργιά σε αυτή την υπόθεση είναι γιατί μπορεί να βγει κάτι καλό.
Ο κύριος Δαλούκας ήρθε στο γραφείο μου όταν ανέλαβα την υπόθεσή του. Μου είπε ότι τον προσέγγισαν από τον Ολυμπιακό για να έχει καλές διαιτησίες και αυτός αρνήθηκε και γι' αυτό τον κυνηγάνε.
Στην νέα παράγκα εμπλέκεται σίγουρα ο κύριος Μπέος. Με αυτά που άκουσα στην κασέτα, αν υπήρχε κράτος, ο κύριος Μπέος και η παρέα του θα έπρεπε να είναι στην φυλακή.
Αυτός που μου έβαλε την κασέτα είναι αναμφισβήτητου ήθους και δεν υπάρχει περίπτωση να κατασκεύασε την κασέτα. Δεν ακούγεται ο Μητσικώστας στην κασέτα, ξέρω τις φωνές. Εγώ συνεχίζω να πιστεύω αυτό τον άνθρωπο και γι' αυτό άφησα την υπεράσπιση του κ. Δαλούκα γιατί πιστεύω ότι μου είπε ψέματα. Το πρόσωπο αυτό είναι ανεξάρτητο οικονομικά, δεν βγάζει λεφτά από το ποδόσφαιρο. Με έβαλε και άκουσα μια κασέτα που αφορούσε το παιχνίδι Μακάμπι-Ολυμπιακός. Έχω δεσμευτεί απέναντί του να μην αποκαλύψω αναλυτικά το περιεχόμενό της.

Σε αυτή την κασέτα, ακούγεται αυτός ο παλιάνθρωπος που δεν τιμάει τα παντελόνια του. Άκουσα απίστευτα πράγματα αλλά το πιο απίστευτό είναι πως απειλούν την γυναίκα του Δαλούκα. Στις κασέτες δεν υπάρχει καμία αναφορά στον Βασσάρα. Δεν ακούγεται λέξη. Αυτό είναι ξεκαθάρισμα λογαριασμών του Βοργιά. Στις κασέτες ακούγεται ο παραγκάρχης να διηγείται σε κάποιον τι έγινε στο Μακάμπι-Ολυμπιακός, τι έγινε πριν το Άρης-Παναθηναϊκός και τι έγινε μετά το Άρης-Παναθηναϊκός. Όλα αυτά ακούγονται με αναφορές σε Ρώσους, Τσετσένους, Ρουμάνους και Βούλγαρους δολοφόνους! Στην κασέτα που άκουσα ο Μπέος καθορίζει ποιός θα σφυρίξει το Άρης-Παναθηναϊκός! Λέει στον Δαλούκα και μπροστά στην γυναίκα του: "Κοίταξε, δεν έχεις άλλα περιθώρια»…
Στη δική του παρέμβαση ο Αχιλλέας Μπέος, ουσιαστικά τόνισε ότι αν υπάρχουν κασέτες είναι κατασκευασμένες και κατηγόρησε τον τ. πρόεδρο του Παναθηναϊκού Νικόλα Πατέρα ότι είναι ο άνθρωπος που τις έδωσε στους Αλέξη Κούγια και Σωτήρη Βοργιά. Αναλυτικά είπε:
«Ο κ. Κούγιας αντιφάσκει. Τα όσα λέει χρίζουν ανάλυσης. Από μία να λέει για τον Βασσάρα και την ΚΕΔ και από την άλλη ότι εγώ ελέγχω την ΚΕΔ.. Όσον αφορά για τα όσα είπε, δεν το συζητάω ότι έχω θιχτεί. Να είναι σίγουρος ότι θα κληθεί στην δικαιοσύνη να δώσει απαντήσεις. Μπορεί να αναφέρθηκε στο όνομά μου, αλλά δεν είπαν από ποιόν πήραν τις πληροφορίες και άκουσαν τις κασέτες.
Ο κ.Βοργιάς λέει για κασέτες και για επιστολές, από ποιόν μεγαλοπαράγοντα τις άκουσαν; Εγώ προσωπικά πιστεύω ότι αυτός που έδωσε τις κασέτες είναι ο Νίκος Πατέρας, που έφυγε ως αποτυχημένος από το ποδόσφαιρο. Έτσι πιστεύω. Δεν ξέρω αν υπάρχουν βέβαια και αν μπορούν να αποδείξουν ότι υπάρχω σε αυτές. Εγώ σας λέω ότι ουδέποτε έχω εκβιάσει ή απειλήσει τον κ. Δαλούκα. Τον καλώ τον ίδιο να το πει. Αφού μου έχει κάνει ήδη μήνυση για την ανακοίνωση και όχι για την απειλή και τον εκβιασμό. Δεν ξέρω βέβαια αν θα τον πάρει ο Πατέρας, να του πει να κάνει παρέμβαση και να διαψεύσει αυτά που λέω.
Τι δουλειά μπορεί να έχω εγώ με έναν ιταλό διαιτητή, με την Μακάμπι και τον Ολυμπιακό; Αν είναι μάγκες όλοι αυτοί ας πάνε στην δικαιοσύνη με στοιχεία. Το να το αποδείξουν αυτό είναι πολύ δύσκολο πράγμα.
Εγώ με τον κ. Δαλούκα τον είδα που έτρεχε και έκανε προπόνηση εκεί που έκανε ο Ολυμπιακός Βόλου προπόνηση. Δεν είχα σχέσεις μαζί του. Δεν του είπα εγώ να πάει να βρει τον Πατέρα ή τον Μαρινάκη. Αυτά που ξέρω τα καταπίνω. Με τον κ.Μαρινάκη είμαι φίλος, με τον κ.Πατέρα ήμουν φίλος. Το τι έχει γίνει δεν τα βγάζω στη δημοσιότητα. Αν αυτός θέλει ας τα βγάλει. Με τον κ. Πατέρα ήταν προσωπικό θέμα. Έγινε μία ρήξη στο συμβούλιο της Σούπερ Λιγκ. Είναι από τους ανθρώπους που νομίζει ότι κάποιοι άνθρωποι είναι υποτακτικοί. Ο Αχιλλέας Μπέος δεν είναι. Δεν θα δημοσιοποιήσω τι είπαμε στο κότερό του ή όταν ήπιαμε έναν καφέ στο γραφείο.
Εγώ του κ. Δαλούκα μπορώ να του πω ότι θέλω. Εκείνος τι έκανε; Επειδή εγώ με τα λεγόμενα του κ. Κούγια είμαι παραγκάρχης, μπορεί ποτέ να έδωσα εντολή να παίξει Άρη και να έπαιξε Παναθηναϊκό;
Αν υπάρχουν τέτοιες κασέτες με τέτοιο περιεχόμενο, τις έχει δώσει ο κ. Πατέρας. Αν τις έχει δώσει αυτός, έχει λόγο να τις κάνεις και ενδεχομένως να τις έφτιαξε μόνος του. Αυτό πιστεύω. Ότι είναι κατασκευασμένες».
Στο σημείο αυτό, πρέπει να τονίσουμε, πως όταν ο Αλέξης Κούγιας απηύθυνε στον Αχιλλέα Μπέο το ερώτημα «να παιχθούν δημοσίως οι κασέτες;», ο μεγαλομέτοχος του Ολυμπιακού Βόλου αντί απαντήσεως φώναζε: «Ποιος σου τις έδωσε;»…. Είναι αυτό που λένε στα γήπεδα πετάω τη μπάλα στην εξέδρα…
Μετά από όλα αυτά, υπήρξε και συνέχεια με τη γραπτή δήλωση του τ. προέδρου του Παναθηναϊκού Νικόλα Πατέρα, που αναφέρει:
«Με πληροφόρησαν ότι ο κ. Μπέος σε χθεσινή τηλεοπτική εκπομπή και σε αντιπαράθεση που είχε με τον κ. Κούγια σε σχέση με τις  ‘’παραγοντικές’’ του δραστηριότητες στο Ελληνικό Ποδόσφαιρο, είπε μεταξύ των άλλων σε ότι με αφορά:
‘’Τις κασέτες στον κ. Κούγια, εάν υπάρχουνε, τις έδωσε ο κ. Πατέρας…’’
Θέλω να ξεκαθαρίσω ότι ουδέποτε έχω δώσει σε οιονδήποτε κασέτες για τα θέματα που αναφέρθηκαν στην εκπομπή γιατί δεν έχω τέτοιες κασέτες στην κατοχή μου. 
Ας ψάξει ο πολυτάλαντος, λαλίστατος και άκρως πετυχημένος παράγοντας κ. Μπέος να βρει πού "εξομολογήθηκε" αυτά που του καταμαρτυρούνε και στη συνέχεια να δώσει τις απαραίτητες εξηγήσεις στη δικαιοσύνη για τον τίτλο του "παραγκάρχη"  που του απέδωσαν πρόσφατα».
Το περίεργο με όλες αυτές τις ιστορίες είναι ότι η Πολιτεία απλώς παρακολουθεί τον βόρβορο. Αμέτοχη, ανίκανη, απούσα.
Σε άλλες χώρες, όπως η γειτονική μας Ιταλία, ομάδες υποβιβάστηκαν ακόμη και με απλές ενδείξεις, όπως έγινε με την Γιουβέντους.
Η δε ΟΥΕΦΑ, του… εκσυγχρονιστή Πλατινί, παρακολουθεί τα τεκταινόμενα στο ελληνικό ποδόσφαιρο ΜΟΝΟ από δημοσιεύματα των ΜΜΕ και …πληροφορίες κάποιων… εμπίστων της, που, όμως, καιρό τώρα δεν έχουν δώσει απαντήσεις ούτε για τα στημένα παιχνίδια που έχουν καταγγελθεί, ούτε για όσα εσχάτως αποκαλύπτονται.
Κι είναι αξιοπερίεργη η σιωπή του Πλατινί, όταν πολλά από τα καταγγελλόμενα αφορούν παιχνίδι της πιο λαμπερής διοργάνωσης της ΟΥΕΦΑ, του Τσάμπιονς Λιγκ!
Τέλος, αξιομνημόνευτη είναι και η σιωπή της ΠΑΕ Ολυμπιακός, αφού όσα δηλώνονται και αποκαλύπτονται από τηλεοράσεων και ραδιοφώνων, για το παιχνίδι του Ισραήλ, ασφαλώς και τη θίγουν. Δεν πρέπει, λοιπόν, να αντιδράσει με κάποιον τρόπο;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου