Πέμπτη 24 Μαρτίου 2011

Θαύμα! Θαύμα!

Ο Τοροσίδης
 είπε ότι μετάνιωσε
για όσα έκανε!
Στη θλιβερή και απαράδεκτη συμπεριφορά του στον πρόσφατο πόλεμο του Φαλήρου, αναφέρθηκε με συνέντευξή του στην εφημερίδα «GOAL» ο αρχηγός του Ολυμπιακού Βασίλης Τοροσίδης.
Ο και βλαχόμαγκας αποκαλούμενος
 ποδοσφαιριστής, γνωστός για τις κατά καιρούς επιδόσεις του στην υποκριτική τέχνη, αναφέρθηκε και στο περιβάλλον της εθνικής ομάδας, το οποίο χαρακτήρισε «υγιές που βοηθά να ξεχνάμε όσα συμβαίνουν στο ελληνικό ποδόσφαιρο».
Φυσικά, δεν είπε κουβέντα για το ποιος δηλητηρίασε επί ολόκληρα χρόνια και σε τέτοιο βαθμό το ελληνικό ποδόσφαιρο, ούτε αναφέρθηκε στην κλοπή της «πράσινης» νίκης από τους αδελφούς Ντάλτον….
Αναλυτικά, όσα είπε:
«Ζήτησα συγγνώμη από τους συμπαίκτες μου στην Εθνική ομάδα και μέσω αυτών ζήτησα και από τον Λέτο, παρότι πιστεύω ότι προκλήθηκα. Μετάνιωσα για ό,τι έγινε. Θέλω όλοι να καταλάβουν πως είμαι άνθρωπος και όχι μηχανή και ότι την ώρα του αγώνα η αδρεναλίνη ήταν στο κόκκινο. Δεν μου αρέσει να προκαλώ. Ό,τι συνέβη εκείνο το βράδυ ήταν ένα πάθημα που θα μου γίνει μάθημα και θα με κάνει καλύτερο άνθρωπο. Ζήτησα συγγνώμη διότι τέτοιες ενέργειες δεν φέρνουν κόσμο στα γήπεδα και απογοητεύουν τα μικρά παιδιά που μας έχουν πρότυπα. Άρα, δεν πρέπει να δίνω κακό παράδειγμα. Ήταν μία κακή παρένθεση. Ακόμα και αν προκλήθηκα, δεν δικαιολογείται η αντίδρασή μου. Επικοινώνησα με τον Καραγκούνη και μου είπε Βασίλη, δεν πρέπει να κάνεις τέτοια λάθη. Σέβομαι απόλυτα αυτό που μου είπε ο αρχηγός της Εθνικής. Όποιος και να το έλεγε θα το σεβόμουν. Θέλω να πω ότι το περιβάλλον της Εθνικής είναι υγιές και μας βοηθά να ξεχνάμε όσα συμβαίνουν στο ελληνικό ποδόσφαιρο»


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου